73%
27%

Yamaha XSR 900
2016

+

Ducati Scrambler 800 Icon
2015

+

Wygrywa Yamaha XSR 900 (2016): 22 głosów

Przegrywa Ducati Scrambler 800 Icon (2015): 8 głosów

Yamaha XSR 900 (2016) vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Opinia Video o Ducati Scrambler 800 Icon

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 2

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 2

Silnik:
4.5 vs 4.5
Hamulce:
4.5 vs 4.0
Bezawaryjność:
3.5 vs 3.5
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.5

Opinie o Yamaha XSR 900

Autor: Łuki
Wygląd, silnik,brzmienie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: RREvoque
Koksik Yamaha
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Daro
Bo to Yamaha i na dodatek w rewelacyjnym silnikiem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz
Super silnik, lepszy klimat :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Polokokt
Gdybyśmy porównaali do XSR700 to wybrałbym Ducati. Przy 900, nie ma tematu dla mnie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: General
Bo Tak !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dejw
Za linię i wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Ducati Scrambler 800 Icon

Autor: Szok
Becouse ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Yamaha XSR 900 (2016) vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Osiągi

Yamaha XSR 900 (2016)
Ducati Scrambler 800 Icon (2015)
Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
75 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
68 Nm / 5750 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L
13.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
czterosuwowy, L-Twin (V2 i kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni)
Typ
Pojemność skokowa
847.0 ccm
803 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
78.0 x 59.1 mm
88 x 66 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,5 : 1
11:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
wtrysk
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 815 x 1135 mm
2100 x 845 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
195 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, aluminiowa
stalowa rama kratownicowa, wahacz łożyskowany w bloku silnika
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
USD, 41 mm, brak regulacji, skok 150mm
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
monoshock lewostronny z regulacją naprężenia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
tarcza pół-pływająca 330mm, zacisk radialny, czterotłoczkowy Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
montowany standardowo, z możliwością wyłączenia
Abs
Pokaż wszystkie
Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Triumph Street Triple 765 R (2017)

Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Triumph Bonneville 1200 Bobber (2017)