54%
46%

Yamaha XSR 900
2016

+

Triumph Street Triple 765 R
2017

+

Wygrywa Yamaha XSR 900 (2016): 15 głosów

Przegrywa Triumph Street Triple 765 R (2017): 13 głosów

Yamaha XSR 900 (2016) vs Triumph Street Triple 765 R (2017)

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Opinia Video o Triumph Street Triple 765 R

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 2

Ocena: 4.8/5 liczba głosów: 1

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
3.5 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.0

Opinie o Yamaha XSR 900

Opinie o Triumph Street Triple 765 R

Autor: Mateusz
Kozacki wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wilu
Najlepszy motocykl w tej klasie od lat i taki pozostanie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: darek
Zawias, który rozkłada w pierwszej rundzie "kanapową" charakterystykę zawieszenia Yamahy. Ponadto Idealnie dozowalne hamulce wraz z radialną pompą Brytyjczyka. Wybieram 765R choć jeździłem MT09 i przyznaje, że ma fenomenalny silnik. Trzeba jednak pamiętać, że sam piecyk nie "tworzy" motocykla, jest tylko jego składnikiem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomo
Silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kawa
Jest lżejszy a na fajnych kominach brzmi jak małe Porsche
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Yamaha XSR 900 (2016) vs Triumph Street Triple 765 R (2017)

Osiągi

Yamaha XSR 900 (2016)
Triumph Street Triple 765 R (2017)
Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
118 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
77 Nm / 9400 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L
17.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Chłodzony cieczą, DOHC, 3 cylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
847.0 ccm
765 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
78.0 x 59.1 mm
78 x 53.4 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,5 : 1
12.65:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1440 mm
1410 mm
Rozstaw osi
Rama
typu Diamond, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Showa 41mm inverted big piston fork (SF-BPF) pełna regulacja 115 mm skok
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Showa piggyback reservoir monoshock
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
310mm x 2, 4 tłoczkowy zacisk Brembo M4.32
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
220mm x 1, 1 tłoczkowy zacisk Brembo
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
tak
Abs
Pokaż wszystkie
Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Triumph Street Triple 765 R (2017)

Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha MT-09 Street Rally

Yamaha MT-09 Street RallyTriumph Street Triple 765 R (2017)