50%
50%

Yamaha XJR 1300
1998 - 2015

+

Kawasaki Z900 RS
2017

+

Remis!

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015) vs Kawasaki Z900 RS (2017)

Opinia Video o Yamaha XJR 1300

Opinia Video o Kawasaki Z900 RS

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 13

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015) vs Kawasaki Z900 RS (2017)

Osiągi

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)
Kawasaki Z900 RS (2017)
Moc max.
106 KM / 8000 rpm
111 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
101 Nm / 6000 rpm
98.6 Nm / 7700 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
258 km/h
220 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
21 L
17 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298mm, zaciski czterotłoczkowe
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Tył
ABS
brak
tak
ABS

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy w układzie rzędowym, szesnastozaworowy
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
1250 ccm
948 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9.7:1
11.8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźnik / wtrysk (od 2007 roku)
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
Mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2175 x 765 x 1115 mm
2100 x 825 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1500 mm
1470 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
241 kg
210 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa kołyskowa
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Rama

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, skok 130mm
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Przód
Tył
klasyczny wahacz z amortyzatorami Dual Shock / wersja SP i roczniki powyżej 2002 wyposażona w amortyzatory Öhlins
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1250N (2010 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności