50%
50%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

BMW R 1150GS Adventure
2002 - 2005

+

Remis!

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs BMW R 1150GS Adventure (2002 - 2005)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o BMW R 1150GS Adventure

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 12

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.7 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 3.0
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 5.0

Opinie o Yamaha TDM 900

Autor: Jaca
Bo go kocham :D a tak na serio to nie jeździłem BMW, za to TDM to moje 4 motocykl i jak dla mnie jest kompletny i cudowny pod każdym względem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o BMW R 1150GS Adventure

Autor: Arecki
Gs dużo lepiej się prowadzi od TDMa, lepiej oddaje moc, jest bardziej elastyczny.
Bardziej ekonomiczny, obsługa :wymiana świec, regulacja zaworów. Lepiej i szybciej pokonuje zakręty (niższy środek ciężkości). Generalnie to bardzo różne motocykle i normalnie bym ich nie porównywał.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
BMW R 1150GS Adventure (2002 - 2005)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
85.0 KM / 6750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
98.0 Nm / 5250 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
190.0 km/h
V-max

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
suche, jednotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
wał napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2180 x 980 x 1435 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1501 mm
Rozstaw osi
Rama
Deltabox
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
BMW Telever, skok 210 mm
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
BMW Paralever, skok 220 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
2x tarcza 304 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie typu Boxer, chłodzony olejem i powietrzem
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
1130.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.4:1
10.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności