71%
29%

Yamaha FJR 1300A 2013
2013

+

Kawasaki GTR 1400 2015
2015

+

Wygrywa Yamaha FJR 1300A 2013: 25 głosów

Przegrywa Kawasaki GTR 1400 2015: 10 głosów

Yamaha FJR 1300A 2013 vs Kawasaki GTR 1400 2015

Opinia Video o Yamaha FJR 1300A 2013

Test video

Opinia Video o Kawasaki GTR 1400 2015

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 3

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0

Opinie o Yamaha FJR 1300A 2013

Straciłam dziewictwo na takiej fujarce ?, uwielbiam ten motocykl?
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (0)
2020-02-25 11:42:39 | Autor: Karol FJ-FJR
Ja się pytam: Jak? A jeszcze jak w czasie jazdy to poproszę instrukcję ;)
Zwolennicy GTR niech się przejadą FJR-ką. A potem zagłosują.
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (0)
Jeżdżę już Fujarą 10 lat i nie mam dosyć. Żona też nie narzeka. Mega wygodny, pakowny, niezawodny i mocarny.
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
Yamaha ładniej prezentuje się od GTR-a
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
2020-05-23 23:41:55 | Autor: Łoś
Załóż okulary
Bo tak. :)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Komfort podróży, wygląd, dwa kominy, niezawodny silnik, niskie zużycie paliwa jak na taką pojemność, ...i dlatego to już druga moja fujara.
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Wygoda
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Wygodna pozycja , komfort. Wyglad i symetria dwóch kominów.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Sylwetka, waga, skręt.
Przecież GTR to nieudany klon FJR.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, komfort, niskie zużycie paliwa, niezawodny silnik.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
To najlepszy turystyk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest najlepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
FJR 1300 to najladniejszy turystyczny motocykl w swojej klasie. Jest bezawaryjny, szybki i bardzo wygodny zarówno dla kierowcy jak i pasażera.
Kawą GTR nie miałem okazji pojeździć jedynie co to oglądałem ją w salonie i niestety nie jest to motocykl w moim guście.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2021-06-22 08:48:15 | Autor: Mechanik
Fjr bezawaryjny dobre, chyba jak stoi w garażu ??
BO MI KAZALI Z FORUM FJR!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Po prostu i tyle
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
fjr to fjr :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Najszybszy ścigacz wśród turystyków, najszybszy turystyk wśród ścigaczy. ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy w mieście
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Kawasaki GTR 1400 2015

z daleka widzę to lepszy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
GTR przekonuje mnie wyglądem, może to dla niektórych nic znaczącego, ale nie mogę patrzeć na tylną lampę w FJR. Poza wyglądem nie widzę większych różnic. Oba są dopracowane do takiego poziomu, że bez wahania mógłbym wsiąść na jeden z nich i bez wahania przejechać całą Polskę.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Węższa kanapa sprawia, że niższe osoby czują się na tym motocyklu pewniej. Kontrola trakcji robi robotę, a rasowy wygląd i dźwięk akcesoryjnego wydechu powoduje, że kierowcy ustępują ci miejsca na drodze:)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność, prowadzenie się w zakrętach i nutka sportowej rywalizacji
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha FJR 1300A 2013 vs Kawasaki GTR 1400 2015

Osiągi

Yamaha FJR 1300A 2013
Kawasaki GTR 1400 2015
Moc max.
146.2 KM / 8000 rpm
155.0 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138.0 Nm / 7000 rpm
136.0 Nm / 6200 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
25.0 L
22.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2230 x 750 x 1325 mm
2230 x 790 x 1345 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1545 mm
1520 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
289.0 kg
305.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond. aluminiowa
typu Monocoque, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowe, skok 135 mm
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 113 mm
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 125 mm
zawieszenie typu uni-trak, skok 136 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm
podwójna tarcza półpływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 282 mm
pojedyncza tarcza 270 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
ABS
dostępny w standardzie
dostępny w standardzie
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, rzędowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
1352.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.8:1
10.7:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, 40mm x 4
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
wał napędowy Tetra-Lever
Przeniesienie napędu
Pokaż wszystkie

Yamaha FJR 1300A 2013Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Kawasaki Versys 1000 (2015 - 2018)Kawasaki GTR 1400 2015

Kawasaki Z1000SX (2014 - 2019)Kawasaki GTR 1400 2015

Kawasaki GPZ 1100 (1995 - 1998)Kawasaki GTR 1400 2015