67%
33%

Kawasaki GTR 1400
2010 - 2014

+

Yamaha XSR 700
2015

+

Wygrywa Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014): 2 głosy

Przegrywa Yamaha XSR 700 (2015): 1 głos

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014) vs Yamaha XSR 700 (2015)

Opinia Video o Kawasaki GTR 1400

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 700

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 8

Silnik:
4.1 vs 4.4
Hamulce:
4.1 vs 3.8
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.3 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
4.1 vs 4.6

Opinie o Kawasaki GTR 1400

Połykacz kilometrów, ma moc, można pościgać się ze sportami... na prostej oczywiście :-P, a przy tym pozycja nie robi z czlowieka Quasimodo :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014) vs Yamaha XSR 700 (2015)

Osiągi

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)
Yamaha XSR 700 (2015)
Moc max.
155.0 KM / 8800 rpm
75 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
136.0 Nm / 6200 rpm
68 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
14 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, rzędowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, rzędowy, dwucylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1352.0 ccm
689 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.7:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, 40mm x 4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczoweq
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy Tetra-Lever
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2230 x 790 x 1345 mm
2075 x 820 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
300 kg (304 kg z ABS) kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Monocoque, aluminiowa
typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 113 mm
widelec teleskopowy, skok 130 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu uni-trak, skok 136 mm
wahacz wleczony, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
hydraulicznym, 2x tarcza 282 mm, dwutłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 270 mm, dwutłoczkowe zaciski
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępny w standardzie
w standardzie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XSR 700 (2015)

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)Yamaha XSR 700 (2015)

Ducati Monster 696 (2008 - 2014)Yamaha XSR 700 (2015)

Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)Yamaha XSR 700 (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności