45%
55%

Honda NSR 125R
1994 - 2001

+

Cagiva Mito 125
1994 - 2009

+

Wygrywa Cagiva Mito 125 (1994 - 2009): 35 głosów

Przegrywa Honda NSR 125R (1994 - 2001): 29 głosów

Honda NSR 125R (1994 - 2001) vs Cagiva Mito 125 (1994 - 2009)

Opinia Video o Honda NSR 125R

Opinia Video o Cagiva Mito 125

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 91

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 24

Silnik:
4.5 vs 4.8
Hamulce:
4.4 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.7

Opinie o Honda NSR 125R

spierdalajcie
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (3)
Mimo, ze cagiva ma lepszy zawias, hamulce no i oczywiście jest mocniejsza, wybrałbym NSR. Kocur z biegiem lat sie nie starzeje, bardzo wygodna silnik w klasie 2T wygrywa wszystko :) Szkoda ze tyle sztuk leci na części.
Ps: Spieszmy sie kochac 2T bo tak szybko odchodzą
Pozdrawiam serdecznie.

















Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjny silnik i ładniejszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
lubię honde przez to że brzmi jak kosiarka
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mniejsza awaryjność ????
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
NSR wygrywa wyglądem i frajdą z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej pali :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pod względem wyglądu jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda NSR leki motocykl duża dostępność części w porównaniu z włoskim konkurentem uniwersalny wygląd nie ukrywajmy NSR się nie starzeje długie biegi nie grzeje się w mieście rezo od 8 tyś dostępne 28 KM już przy 10tyś obrotów owiewki są na tyle spore że bez problemu można się schować zawieszenie w tym egzemplarzu masełko można regulować na trasie łatwy dostęp do ważnych elementów ma swoje zalety k wady jak każdy motocykl ale jeśli chodzi o awaryjność można przejechać 50 tyś bez remontu a w razie potrzeby remontowania nie ma potrzeby szukania na zagranicznych portalach
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
sxw
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Cagiva Mito 125

Jestem zadowolonym posiadaczem tej oto maszyny, po przeprowadzonym gruntowanym remoncie i zaprojektowaniu własnego wyjątkowego wyglądu oraz rozebraniu i złożeniu od podstaw nie mogę jej nic zarzucić, mocy nie brakuję nawet na wyprzedanie 500-setek. Duży Plus dla cagivy również za świetne tarczowe hamulce oraz za pięknie zaprojektowany w myśli o Ducati 748 wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
*V-MAX 170KM/H
*Zawieszenie Upside-down
*Lepsze hamulce
*Dużo ładniejsza od Hondy
*Większa od Hondy
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
szybszy lepsza skrzynia biegów
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
200 na godzinę starczy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Cagiva to typowy torowiec i jest najmocjszniejszym moto w klasie 125
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Szybszy ładniejszy Wiekszy lans te przymrużone oczka ahh
rzadziej spotykany
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Po prostu włoski sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
lepsze przyśpieszenie oraz 7 biegów czyli większa prędkość maksymalna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadam mito i wiem co potrafi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Zdecydowanie mocniejsza lepiej wyglądająca, można na niej uczyć się jazdy sportowej na torze.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo nsr to zamuł XDD
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (6)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda NSR 125R (1994 - 2001) vs Cagiva Mito 125 (1994 - 2009)

Osiągi

Honda NSR 125R (1994 - 2001)
Cagiva Mito 125 (1994 - 2009)
Moc max.
28.0 KM / 10500 rpm
34 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
19.0 Nm / 9000 rpm
23.0 Nm / 11000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
13.0 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą,
jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
124.0 ccm
124.6 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
gaźnik
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2.010 x 670 x 1.065 mm
1980 x 760 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1345 mm
1375 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
132.0 kg
129.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
aluminiowa, podwójna kołyska
stalowa, rurowa, podwójne dźwigary
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 35mm,
widelec upside-down, Marzocchi 40mm, skok 120mm
Przód
Tył
wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator,
aluminiowy wahacz wleczony, zawieszenie typu monoshock, skok 133 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 316 mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 230 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
Pokaż wszystkie

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Aprilia RS 125 (1999 - 2005)

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Honda CBR 125R (2007 - 2010)

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Aprilia RS 125 (2006 - 2012)

Yamaha YZF-R125 125 (2008 - 2013)Cagiva Mito 125 (1994 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności