51%
49%

Honda NSR 125R
1994 - 2001

+

Aprilia RS 125
1999 - 2005

+

Wygrywa Honda NSR 125R (1994 - 2001): 113 głosów

Przegrywa Aprilia RS 125 (1999 - 2005): 109 głosów

Honda NSR 125R (1994 - 2001) vs Aprilia RS 125 (1999 - 2005)

Opinia Video o Honda NSR 125R

Opinia Video o Aprilia RS 125

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 91

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 41

Silnik:
4.5 vs 4.2
Hamulce:
4.4 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.5 vs 3.6
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.2

Opinie o Honda NSR 125R

W porównaniu do RS, NSR jest dużo wygodniejsza. Plecy o nadgarstki tak nie bolą. Spalanie też jest na plus NSR ( W sumie jedno i drugie pali dużo <śmiech> ). Robię tym motocyklem w sezonie około 600km tygodniowo, nigdy się nie zdarzyło by pojazd nie odpalił, odpowiednie zadbanie daje pełną bezawaryjność :) Z doświadczenia kolegów w RS zdarzają się czasem niegroźne "cyrki" w postaci awarii, wiadomo - nie są to młode sprzęty.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Uważam,że Honda NSR jest lepsza ze względu na żywotność,spalanie i niezawodność. Osobiście bardziej mi się podoba wizualnie od RS'ki ale to jest kwestia gustu,co prawda aprilia ma zawieszenie typu USD ale te w NSR'ce też dają radę, a są nawet osoby której przerabiają zawieszenie i pakują USD do niej. Z drugiej strony RS'ka ma te kilka koni więcej i rzeczywiście czuć różnice w tej klasie motocykli lecz w codziennym użytkowaniu nie zauważyłem specjalnie różnicy. Honda jest idealna na pierwszy motocykl i w moim przypadku jest ona na 2-3 lata aby ogarnąć podstawy następnie planuje przesiadkę na coś większego pozdrawiam :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jest zje....cie ładna i bardzo dobry silnik
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Honda naprawde fajny sprzet bezawryjny pali stosukowo malo jak na 125 w 2 t .
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bardziej podobają mi się jego owiewki jak na tamte czasy...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wygląd ????
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Posiadałem honda i aprille i cenie honde za długą żywotność silnika i wytrzymałość. Honda ma swoje lata i jest nie do zajechania.!!!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mniejsze spalanie,awaryjność,mniejsza cena
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
-tańsza w eksploatacji,
-ładniejsza,
i te oczka *w*
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ten wygląd, niesamowite osiągi.. Jednym słowem Legenda Hondy!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ze wzgledu na wygode, kulturę pracy silnika i niezawodność.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Atrakcyjny wygląd jak na swoje czasy. Wytrzymały silnik. Niezawodny jak do tej pory.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Uważam że NSR jest lepsza od Rs oczywiście to kwestia gustu,sam mam aktualnie na posiadaniu NSR z 2002 roku i jestem z niej mega zadowolony,przyspieszenia jak na tą klasę to bardzo dobre, wiadomo że rs jest szybsza i lepszy układ hamulcowy ma, ale jak chodzi o żywotność silnika to honda ma o wiele lepszy nie do zatarcia i zarówno nie psuje się wgl. W tym sezonie po przejechaniu 3k km jedynie co wymienilem świece,olej to przekładni.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dłuższa żywotność silnika, stosunkowo niskie spalanie przy jeździe na niskich obrotach. Wyjątkowo zwinna w mieście(tylko na obrotach około rezonansowych). Niepowtarzalny wygląd do dziś sprawia, że wiele osób ogląda się za tym motocyklem mimo tego, że to tylko 2-suw.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jeździłem na obydwóch o wiele większy komfort jazdy na hondzie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dużo mniejsza awaryjność niż w RS
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik hondy jest mniej wyżylowany co daje nam prawie bezawryjność tego motocykla. Bardzo wygodny w jeździe, oszczędnjeszy niż rs. Moim zdaniem lepiej się prezentuje.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
lepszy wygląd, dobra dostępność części zastępczych, trzymanie ceny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ebe
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kocie oczy <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda jest ładniejsza i silnik mniej jest awaryjny , Jak RS to tylko Nowa buda :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej żywotny silnik
ładniejszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to moja haha
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mimo mniejszej mocy jest mniej awaryjna. Posiada niezniszczalny dozownik co jest bardzo ważne w 2T. Wygląd NSR też bardziej mi się podoba niż wygląd RS, ma ładniejsze malowania/okleiny. Jest o wiele wygodniejsza i ma niższe spalanie od włoskiej konkurentki. :D No i tańsza w eksploatacji.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygodniesza itp.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest zajebista
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
no jo
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
NSRka ma znacznie ciekawszy wygląd, RS bardziej pierdzi i znacznie więcej zrobimy KM od remontu do remontu NSR jak RS
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mniejsza awaryjność jedziłem nie jest taki mniejszy v max około 170 rs a nsr 160 ładniej wygląda wygodniejsza pozycja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Małe spalanie.Dobre osiągi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Podoba mi się bezawaryjność i frajda z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
sen każdego
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjna niż RS
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsza żywotność silnika i wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd żywotność silnka i ten retro styl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjna i ładniejsza ale to juz kwestai gustu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Mniej awaryjny, osiągi te same co Rs no i nie wygląda jak jakaś beczka bo RS w pośredniej budzie wyglada ohydnie ! NSR jest najpiekniejszą i najlepsza 125 w 2T <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
1.piękne kocie oczy
2. wygląd , trwałe plastiki ( idioto odporne )
3. mało awaryjne
4. dobre przyśpieszenie
5. kocham to <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Japońska niezawodna precyzja jest lepsza niż włoch przy którym trzeba po 10tys robić remont. Pozderki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
wygoda jazdy lepsza moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ogólnie wygląd bardziej mnie przekonywuje i osiągi też ma lepsze
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jest niezawodna ,bardzo dobrze się nią prowadzi i nie zamieniłbym na inny motocykl tej klasy ,fakt jest pare koni mniej od konkurencji ale czy warto brać coś mniej godnego zaufania o całe 10km/h prędkości maksymalnej mniej ? ...
Do tej pory zrobiłem nią 8000km jadąc nią codziennie do pracy ,nigdy nie było sytuacji by nie zapaliłą i ze nie dojechałem do pracy jak i również nigdy się nie spóźniłem ;) więc jakbym miał wybór byłby oczywisty ...tylko nsr :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
NSR lepsza bo RS to tona gruzu, silnik rotaxa do piet nie dorasta do silnika NSR. Je**ć włoską beczke!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Aprilia RS 125

Up-side-downy, lepsza zawiecha z tylu z pieknym wachaczem, lepsze heble, rotax (mocniejszy od hondowskiego 2t), w wersji GS wyglada oblednie jak na 125 (wedlug mnie).
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Miałem obydwa motocykle i nsrka do rski pod względem prowadzenia i osiągów nie ma podejścia, rska w zakręty składa się jak marzenie.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Zdecydowanie nowsza stylistyka... no i to co Włoskie zawsze przyciągało wzrok bardziej :D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Aprilia jest mocniejsza, lepiej przyspiesza, lepiej się nią pokonuje zakręty, jeździłem na tym i na tym
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bardziej sportowy wygląd, osiągi z tego co widzę też lepsze więc inaczej się nie da :D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Aprilia wygrywa ponieważ jest na każdym kroku technologicznie trochę dalej od hondy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Aprilia oferuje większą moc i ma lepsze zawieszenie
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Przede wszystkim mocniejszy lepiej się prowadzi i jest ładniejsza
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
W Rs mamy duzo lepsze zawieszenie, hamulce a co do samego silnika moze i jest bardziej awaryjny ale za to moc na plus
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Moim zdaniem apka jest lepsza ponieważ z mojego doświadczenia z tymi motocyklami posiadałem oba i aprilia jest wydajniejsza i tyle
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jeżdżę i wiem :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
wieksza moc
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik, lepszy design ale to kwestia gustu i pracuje zupełnie inaczej niż nsr jak dla mnie dużo lepiej no i zawias tez lepszy, doświadczenia z toru we wloszczyznie robią swoje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładnie się prowadzi, dysponuje większą mocą oraz moim skromnym zdaniem ma lepszy wygląd! ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Aprilia ma chyba najlepsze hamulce w swojej klasie. Dzięki temu ogarnięty kierowca może zawstydzić nie jednego na większym sprzęcie. Zawieszenie w tym sprzęcie to moim zdaniem bajka sprzęt prowadzi się jak po sznurku. Motocykl pod względem konstrukcyjnym jak na tamte lata stał na bardzo wysokim poziomie. Licznik posiadający wyświetlacz LCD z wbudowanym lab timerem znowu działają tutaj na plus. Silnikowo motocykl nie wypada może rewelacyjnie przez to że jest bardzo wymagający co do serwisowania i jest drogi w utrzymaniu jednak dwusuw z taką mocą wystarcza by na naszej twarzy pojawił się banan. Motocykl przyciąga wzrok przechodniów i każdy mniej wtajemniczony kto podchodzi zapytać się o sprzęt jest zdziwiony że to tylko 125. Podsumowując moim zdaniem jest to jeden z najlepszych motocykli w swojej klasie i jedynymi jego minusami są wysokie koszty utrzymania i wymagajacy serwis
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest mocny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
osiągi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
o wiele większa moc i wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest piękna .

Karol
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest zajebista
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardzo dobry sportowy motocykl. Duża moc, bardzo dobre hamulce i świetne prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest jedyna w swoim rodzaju na 100 procent uwagę przyciąga napęd po prawej stronie ????
I spójrzcie na ten jej pyszczek po prostu coś pięknego..
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest moim zdaniem ładna a po drugie ma większą moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sam posiadam rs, miałem okazję jeździć na nsr. Jednoznacznie mogę powiedzieć że rs jest o niebo lepsza od nsr-ki. Wygląd, wielkość motocykla, pozycja kierowcy, hamulce, prowadzenie się motocykla no i moc w apce jest dużo lepsza niż w hondzie. No i spalanie nie jest takie duże, od 5 do 6 litrów.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Trochę więcej mocy i lepsze osiągi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadałem ten sprzęt z 99 r i był niesamowity jak również niezawodny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam rs i jestam naprawde bardzo zadowolony. Spalanie poniże 6l na 100 przy bardzo dynamicznej jeździe. Jak dba sie o moto jest totalnie bezawaryjna. Części do apki można dostać wszędzie i nie są one drogie. Moc jaką dysponuje pozwala slokojnje objechać nsr. Mi wizualnie bardziej podoba sie rs.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik lepsze hamulce lepsze zwieszenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem rs i uważam, że jest o niebo lepsza od nsr
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadałem ten motocykl, jeździłem z innymi nsr i nie było prowania co do osiągów, odblokowania i zadbana aprilia rs jest szybsza od nsr. Lepsze zawieszenie przednie, szersza opona, pozwala na naukę sportowej jazdy. Budowa silnika rs jest łatwiejsza w eksploatacji, regulacja i czyszczenie zaworu wydechowego jest o wiele szybsze i łatwiejsze w Rs.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ma lepsze osiągi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moc silnika
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przyspieszenie i prędkość maksymalna. Jest także nieco większa więc wyglada doroślej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik , lepsze zawieszenie i hamulce oraz większa ilość części zamiennych.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dużo lepsza w prowadzeniu, mocniejsza, wygląd to rzecz gustu, moim zdaniem rs dużo ładniejsza ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy, żwawszy i przyjemniejszy w serwisowaniu silnik. Wygląd na + jak to Włochy. Łatwo dostępne części dzięki długiemu okresowi produkcji jednej konstrukcji.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Witam byłem posiadaczem modelu z 2012 jeździłem modelem z 1996 roku była to wersja gs bodajże i było bez porównania z Honda/ą model z 2012 roku po pełnym odblokowaniu pokazał 37 hp osiągał 174 km/h na seri
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjna ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Osiąga większą moc i osiągi oraz jest bardziej zaawansowana technologicznie niż Honda.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Jest szybszy i po prostu bardziej uniwersalny.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Parametry techniczne, hamulce, zawieszenie na korzyść RS-ki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mocniejsza lepszy ma silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Aprilia rs jest bardziej sportowym motocyklem sama pozycja dużo pokazuje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Aprilia oferuje zdecydowanie większą moc i lepsze hamulce :D Przy zadbanym silniku trochę przejedzie bez remontu ale jak to 2t remont kiedyś nastąpi :P Apka pod każdym względem miażdży NSR. Wygląd to już kwestia gustu, Apka pali troszkę więcej od NSR ale sportowy motocykl ma zapierdzielać a nie być oszczędny :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Znakomity motor na którego jak na każdego innego potrzeba czasu i pieniedzy aby bezawaryjnie nam służył, lepsze hamulce od nsr mocniejszy silnik i genialne zawieszenie. Polecam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd zdecydowanie osiągi na wygodę można przymknąć oko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
że mi się bardziejh podoba
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik, wygląda na o wiele większy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ładniejsza i można ją bardziej podkręcić
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ponieważ posiada mocniejszy silnik oraz gabarytowo jest dużo większa co skutkuje większą wygodą motocyklisty :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo tak :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepsze wykonanie oraz moc :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ładniejsza!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2021-03-11 12:45:10 | Autor: lol
Hahaha
to 2 t :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda NSR 125R (1994 - 2001) vs Aprilia RS 125 (1999 - 2005)

Osiągi

Honda NSR 125R (1994 - 2001)
Aprilia RS 125 (1999 - 2005)
Moc max.
28.0 KM / 10500 rpm
34 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
19.0 Nm / 9000 rpm
25 Nm / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
162.0 km/h
170 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
13.0 L
11.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą,
Jednocylindrowy, 2T,
Typ
Pojemność skokowa
124.0 ccm
125 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
gaźnik
gaźnik (Dell'Orto VHSB 34LD)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
132.0 kg
117 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 35mm,
Upside-down, Ø 40mm
Przód
Tył
wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator,
Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 316 mm, dwutłoczkowy zacisk
1 x Ø 320 mm discs, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk
1 x 240mm, 2 tłoczkowe zaciski
Tył
Pokaż wszystkie

Aprilia RS4 125 Aprilia RS 125 (1999 - 2005)

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Honda CBR 125R (2007 - 2010)

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Aprilia RS 125 (2006 - 2012)

Honda NSR 125R (1994 - 2001)Cagiva Mito 125 (1994 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności