13%
87%

Honda CB 500E
1993 - 1996

+

BMW F 650GS
2000 - 2007

+

Wygrywa BMW F 650GS (2000 - 2007): 7 głosów

Przegrywa Honda CB 500E (1993 - 1996): 1 głos

Honda CB 500E (1993 - 1996) vs BMW F 650GS (2000 - 2007)

Opinia Video o Honda CB 500E

Test video

Opinia Video o BMW F 650GS

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.5 vs 4.0
Hamulce:
4.0 vs 3.5
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 3.8

Opinie o BMW F 650GS

Jest bardziej uniwersalny, wszystko
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2021-10-08 10:50:58 | Autor: nemo
Miałem obydwa motocykle, po pierwsze "cebulka" ma pojedynczą tarcze z przodu nie podwójną jak w specyfikacji. Po drugie jakim cudem Honda ma lepsze opinie co do układu hamulcowego to nie wiem (w moim BMW - akurat ABS). BMW w moim przekonaniu zwrotniejsze, lepiej trzyma się drogi, mniej pali, nowocześniejsze (choćby tylnie zawieszenie, choćby kontrolka paliwa)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda CB 500E (1993 - 1996) vs BMW F 650GS (2000 - 2007)

Osiągi

Honda CB 500E (1993 - 1996)
BMW F 650GS (2000 - 2007)
Moc max.
58.0 KM / 9500 rpm
50.0 KM / 6800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
47.1 Nm / 8000 rpm
60.0 Nm / 5200 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
186.4 km/h
183.4 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
17.3 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC
4-suwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
499.0 ccm
652.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
zapłon CDI
CDI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
170.0 kg
176.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
kołyska z rurek stalowych
stalowa, typu Brigdge
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 37mm
t41 mm widelec teleskopowy z mostem stabilizującym, skok 210 mm
Przód
Tył
podwójny amortyzator
zawieszenie sprężynowe, skok 210 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 296 mm, dwu-tłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 310 mmm, dwutłoczkowe zaciski
Przód
Tył
hamulec bębnowy, 160 mm
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki Versys 1000 (2015 - 2018)BMW F 650GS (2000 - 2007)

Honda CB 500E (1993 - 1996)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500E (1993 - 1996)Suzuki SV 650S (1999 - 2002)

Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)BMW F 650GS (2000 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności