75%
25%

BMW R 1200C
1997 - 2005

+

Suzuki GSF / Bandit 1200N
1999 - 2005

+

BMW R 1200C (1997 - 2005) vs Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Opinia Video o BMW R 1200C

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 12

Silnik:
5.0 vs 4.6
Hamulce:
5.0 vs 4.2
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o BMW R 1200C

rozwiń

Osiągi

BMW R 1200C (1997 - 2005)
Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)
Moc max.
61.0 KM / 5000 rpm
97.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 3000 rpm
90.7 Nm / 4500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
178.1 km/h
260 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie typu Boxer, chłodozny powietrzem i olejem
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
1170.0 ccm
1157.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.0:1
9,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic
cztery gaźniki Mikuni BSR36
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe, średnica 165 mm
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2340 x 1050 x 1130 mm
2350 x 922 x 1050 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1650 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
236.0 kg
214.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
255.0 kg
239 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, dwutłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływając 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza285 mm, dwutłczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 145 mm
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Przód
Tył
BMW Monolever, skok 110 mm
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Tył
Pokaż wszystkie

BMW R 1150R (2001 - 2006)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Kawasaki Z1000 (2007 - 2009)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności