67%
33%

BMW R 1150GS Adventure
2002 - 2005

+

Suzuki DL 1000 V-Strom
2002 - 2008

+

BMW R 1150GS Adventure (2002 - 2005) vs Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Opinia Video o BMW R 1150GS Adventure

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 1000 V-Strom

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 14

Silnik:
5.0 vs 4.6
Hamulce:
4.8 vs 3.6
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 3.2

Opinie o BMW R 1150GS Adventure

Bezawaryjnośc BMW, niskie spalanie,zawieszenie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest lepszy w prowadzeniu , przyjemniejszy dzwięk boxera. Nie wygląda z przodu jak skuter. Wygodniejsza obsługa (reg luzów, wymiana świec) praktycznie bezobsługowy napęd wałem zamiast łańcuchem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2024-01-20 21:26:06 | Autor: Dzeronimo
Lepszy dźwięk 2 cylindrowego boxera od 2 cylindrowej falki?? To dość mało popularne zdanie, 90 % ludzi powie inaczej, szczególnie na jakimś akcesoryjnym wydechu. A bezawaryjnosc BMW to mit. Jeżdżę trochę po zlotach, gdzie serio ok 30-40% maszyn to BMW. Nie było spotkania żeby ktoś przy BMW nie dłubał.
rozwiń

Osiągi

BMW R 1150GS Adventure (2002 - 2005)
Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)
Moc max.
85.0 KM / 6750 rpm
105 KM / 7400 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 5250 rpm
101 Nm / 6400 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190.0 km/h
207 km/h
V-max

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie typu Boxer, chłodzony olejem i powietrzem
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1130.0 ccm
996 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 980 x 1435 mm
2285 x 910 x 1335 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1501 mm
1535 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
232.0 kg
209 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
258.0 kg
236 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 210 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
BMW Paralever, skok 220 mm
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 304 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności