67%
33%

BMW R 1150GS
1999 - 2005

+

Suzuki DL 650 V-Strom
2004 - 2010

+

BMW R 1150GS (1999 - 2005) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Opinia Video o BMW R 1150GS

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 650 V-Strom

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 13

Silnik:
5.0 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 3.5
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 3.5

Opinie o BMW R 1150GS

Autor: Baca
Ładniejszy wygląd. Moment obrotowy silnika robi ogromne wrażenie. Zawieszenie i hamulce są po prostu SUPER. Niskie spalanie przy dobrych osiągach. Świetna pozycja za kierownicą. Minusem jest duża waga motocykla.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW R 1150GS (1999 - 2005)
Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)
Moc max.
85.0 KM / 6750 rpm
66.6 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 5250 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
193.1 km/h
180 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w ukłądzie Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1130.0 ccm
645 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic MA 2.4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 980 x 1435 mm
2290 x 840 x 1390 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1501 mm
1555 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
228.0 kg
194 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
249.0 kg
220 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 210 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
BMW Paralever, skok 220 mm
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 304 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności