67%
33%

BMW G 310 GS
2017

+

Suzuki DR-Z 400S
2000 - 2008

+

Wygrywa BMW G 310 GS (2017): 2 głosy

Przegrywa Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008): 1 głos

BMW G 310 GS (2017) vs Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008)

Opinia Video o BMW G 310 GS

Test video

Opinia Video o Suzuki DR-Z 400S

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.0 vs 4.8
Hamulce:
4.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.3

Opinie o BMW G 310 GS

rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW G 310 GS (2017) vs Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008)

Osiągi

BMW G 310 GS (2017)
Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008)
Moc max.
33.6 KM / 9500 rpm
39.7 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
28 Nm / 7500 rpm
39.0 Nm / 6600 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
143 km/h
140.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
11 L
10.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Water-cooled, single-cylinder 4-stroke engine, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication
czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
313 ccm
398.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.6 : 1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
gaźniki Mikuni BSR36 (Keihin FCR39)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre sprzęgło, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 880 x 1230 mm
2310 x 875 x 1230 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1420 mm
1485 mm
Rozstaw osi

Zawieszenie

Przód
Upside down fork , Ø 41 mm, skok 180 mm
odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, 11-stopniowa kompresja, skok 290 mm
Przód
Tył
monoshock, skok 180 mm
zawieszenie typu Link (wahacz wleczony), sprężyna spiralna, w pełni regulowany skok zawieszenia, 26-stopniowa kompresja, sok 295 mm
Tył

Hamulce

Przód
1 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowe zaciski
Przód
Tył
1 x 240mm, 1 tłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

BMW G 310 GS (2017)KTM 390 Duke (2017)

BMW G 310 GS (2017)Honda CB300R (2018)

Yamaha SR 400 2014Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008)

Romet ADV 250 (2016)Suzuki DR-Z 400S (2000 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności