Opinie o Yamaha YZF1000 Thunderace

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 7

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Niedoceniany sprzęt !!
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
2016-06-20 21:11:44 | Autor: Gość
Posiadam ten sprzęt trzeci sezon i nie zmieniam.
Ocena: 5/5 | Autor: Daro
Wszystko na plus oprócz dwóch rzeczy:
1. lubi olej ale to norma w tym modelu po prostu trzeba pilnować,
2. oryginalny komin tragedia na przelotach chodzi rewelacyjnie.
Polecam ale tylko wersje pełne 145KM.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Thunderace forewer
LwG ALL,
sprzęt zadbany wymiata, idealny mariaż ramy z kultowego YZF 750 plus pojemność 1000 jak w FZR ;) BIG MOMENT RULES :)
Sprzęt ten wygląda ociężale , ale czuć to tylko na parkingu, jak ruszy zamienia się w baletnice we wprawnych rękach, jednocześnie świetnie nadający się do turystyki ze względu na jeszcze nie szczątkowe obszerne owiewki, które świetnie chronią przed wiatrem i deszczem. Uważam, że jak na sprzęt z 1996-2003 jest to jedna z najlepszych ofert i przy okazji ma cały czas interesujący wygląd który zwraca uwagę, jak mykam swoim po W-wa, to nie mocnych ZWRACA UWAGĘ, ale stan i wygląd ACE to mój konik :) Na Michelin pilot power nieczuły na koleiny , doskonale stabilny w trasie, porywy wiatru ma w nosie , spalanie lepsze niż w niejednym nowym litrze, a osiągi ;))))))))) PS Moment z ciąga z siodła, tak iż bez gumowania czy pałowania oponki jest w stanie wcisnąć w asfalt po 3-4 tysiacach kilometrów. Sprzęt dla rozsądnych szybszy niż pierwsze R1 czy Fireblade z tego okresu , na okrasę w fabryce pełna regulacja zwiechy i hydrauliczne sprzęgło oraz hamulce(warto stare przewody wymienić na oplot-guma się starzeje ;) ) . MOIM ZDANIEM TEN SPRZĘT WYPRZEDZIŁ SWOJE CZASY. Osobiście POLECAM sprzęt bo wybitnie wart zadbania ... Jak przy przebiegu 80-100 tysięcy zaczyna podpijać łoliwki , to zmieniamy na 10W50 lub jak mus to musimy wymienić uszczelniacze zaworowe i latamy dalej. Osobiście uważam, iż te stare 150 KM jest jak by prawdziwsze :) mniej plastikowe ...
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gabrielo84
Ponadczasowy wygląd, świetny dół. Pozycja jest bardzo wygodna .Prawdziwa sportowo-turystyczna i pewnie prowadząca się maszyna. Polecam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: czarny
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5 Swietny motocykl ,tania eksploatacja , na 6000 km dolałem 200 ml oleju , super wygodny idealny do szybkiej turystyki , części zamiennych pełno , naprawdę motocykl godny polecenia
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.17
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Yamaha YZF1000 Thunderace

Minimalne: 5.07

Średnie: 6.17

Maksymalne: 8.07

Dane techniczne Yamaha YZF1000 Thunderace

Osiągi

Moc max.
145.0 KM / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
108.3 Nm / 8500 rpm
V-max
261.9 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1002.0 ccm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
4x gaźniki MIKUNI BDSR38

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 740 x 1175 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
198.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
224.0 kg
Rama
aluminiowa, typu Diamond

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 120 mm
Tył
wahacz, amortyzator srprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 120 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298mm, 4-tłoczkowe zaciski
Tył
pojedynca tarcza 245 mm, dwutłoczkowe zaciski

Eksploatacja Yamaha YZF1000 Thunderace

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
180/55 ZR17
Ciśnienie z przodu
250 kPa (290 kPa przy obciążeniu powyżej 90kg lub przy szybkiej jeździe)
Ciśnienie z tyłu
250 kPa (290 kPa przy obciążeniu powyżej 90kg lub przy szybkiej jeździe)
Koło przednie
17 x MT3.50
Koło tylne
17 x MT5.50

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.2
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40, 20W-50
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Zębatka przednia
17
Zębatka tylna
46 (47 w niektórych pańśtwa europejskich)
Luz łańcucha
20~20

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.7
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha YZF600 600 Thundercat (1996 - 2003)Yamaha YZF1000 Thunderace (1996 - 2003)

Yamaha YZF1000 Thunderace (1996 - 2003)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Yamaha YZF1000 Thunderace (1996 - 2003)Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)

Yamaha YZF1000 Thunderace (1996 - 2003)Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności