Spalanie: 4.39
Dodaj
Ilość raportów: 8

Spalanie Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto )

Minimalne: 3.58

Średnie: 4.39

Maksymalne: 6.12

Opinie o Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto )

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 18

Silnik: 4.4
Hamulce: 4.1
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 |
Nie ma lepszego w tej cenie!
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Najlepszy SuperMoto! Świetna recenzja byle tak dalej :)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Super sprzet
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Niezbyt mocne ale mega wytrzymałe :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już bardzo blisko!
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (6)
Ocena: 4/5 |
Skąd wyście tą tarcze 320mm wzięli? W serii siedzi 310.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 1/5 |
Najlepsze supermoto w swojej klasie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (10)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto )

Osiągi

Moc max.
39.7 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
39.0 Nm / 6600 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
5.5 s
V-max
145.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
10.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
398.0 ccm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zasilania
gaźniki MikuniT BSR36 CV

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2220 x 870 x 1185 mm
Rozstaw osi
1460 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
134.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
146.0 kg
Rama
stalowa, obwodowa

Zawieszenie

Przód
USD Showa, regulacja napięcia wstępnego sprężyn, tłumienia i odbicia
Tył
Centralny element tłumiąco-resoujący, regulacja napięcia wstępnego sprężyn, tłumienia i odbicia, wahacz aluminiowy

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 310 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
nie

Eksploatacja Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto )

Opony

Opona przód
120/70-17 (Dunlop D208)
Opona tył
140/70-17
Koło przednie
szprychowe, 17 - cali
Koło tylne
szprychowe, 17 - cali

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
1.7
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
1.8
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-40

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Luz łańcucha
40~40

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
1.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)Yamaha XT 660X (2004 - 2015)

Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)Yamaha WR 450F (2003 - 2008)

Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)

KTM 390 Duke (2017)Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności