Model Bajaj Pulsar

Cena od: 4 900 - 15 999 zł

Video Testy


Opis modelu Pulsar


Bajaj Auto India Limited – trzeci co do wielkości producent motocykli na świecie

Bajaj Auto India Limited – firma licząca ponad 90 lat historii, z czego 70 lat zajmują się produkcją jednośladów. 

Z początku była to produkcja skuterów na licencji vespy, jednak po kryzysie w latach 60tych, kiedy to na rynek indyjski weszły z dużym rozmachem - japońskie motocykle, bajaj musiał szybko zareagować, ponieważ rynek skuterów drastycznie spadł. 

Dzisiaj Bajaj produkuje wyłącznie motocykle, nauczył się tego robić, współpracując m.in. z Kawasaki. Bajaj produkuje rocznie 1.8 mln pojazdów, a nad opracowywaniem nowych technologi czuwa 1400 inżynierów. Od 2008 roku Bajaj jest właścicielem 48% KTM'a. Właśnie dlatego produkcja modeli 125, 200, 390 odbywa się w Indiach w fabrykach Bajaj. 

Dane techniczne Pulsar

Moc maksymalna
od 12 KM do 24 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 200 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.0/5 do 4.7/5
Średnie Spalanie
od 2.54 do 2.84

Rodzina motocykli Pulsar

Bajaj Pulsar 200 RS (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:24 KM

Klasa pojemności:200 cm3

Ocena: 4.0/5

Bajaj Pulsar 200 NS (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:23 KM

Klasa pojemności:200 cm3

Ocena: 4.7/5

Bajaj Pulsar 125 (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:12 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.2/5

Opinie Pulsar

Ocena: 5/5 | Autor: Adrian | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
Bardzo żwawy i oszczędny
Ocena: 5/5 | Autor: Kutakinte | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
Kupiłem go ponieważ ma najlepszy stosunek ceny do mocy i jakości wśród salonowych maszyn. Kiedy go kupiłem nie umiałem nic. Trzy nieudane próby ruszenia i za czwartą już poszło. Potem było miasto i nauka jazdy która okazała się dla laika dość prosta do wstępnego opanowania. Brak wyświetlacza biegów doskwierał mi przez pierwsze 20km a potem zaczęło się już jakoś tak samo z siebie układać... Pierwsze nawyki trzymania nogi w gotowości do zrzucenia lub podbicia biegu. Potem jazda i ćwiczenia koordynacji biegów prędkości i składania się w zakrętach i tu zaskoczenie. Pulsarowe opony dają radę nawet na lekko wilgotnym asfalcie... Wibracje od silnika są ale wyczuwalne jedynie na podnóżkach co w dłuższej perspektywie może dawać się we znaki jak podróż trwa więcej niż 100km w jedną stronę ale da się z tym żyć w tej cenie. Silnik to żwawa jednostka która rwie jak na 125cm3 bardzo dobrze, przy mojej masie 75kg można powiedzieć że wstydu nie robi. Prowadzenie jest takie "rowerowe" i skłania do dynamicznej jazdy. Hamulce. Przedni bardzo dobry, nożny niczego sobie, oba wyhamowują motocykl według przeznaczenia. Amortyzacja to kolejna mocna strona motocykla. Po dziurach i nierównościach idzie jak dzik po szyszkach. Na równych asfaltach jest poprawnie i może wtedy brakować odrobiny twardości z przodu jeżeli ktoś lubi dynamicznie pokonywać zakręty. Jakość plastików bardzo dobra, dobra a miejscami niestety średnia. Z montażem jest identycznie. Najsłabiej jest z elementami zakrywającymi akumulator i analogicznie druga strona z cięgiełkiem do otworzenia siedziska pasażera. Anty skid to genialne rozwiązanie które dwa razy już uratowało mi tyłek przy "awaryjnym hamowaniu" przed chamstwem drogowym... Czy kupiłbym go jeszcze raz? Zdecydowanie tak. Czy go polecam? Oczywiście. Na dotarciu pali niecałe 3 litry (2,8). Na pochwałę zasługuje planowany sensowny cykl serwisowy motocykla po którym widać że mamy do czynienia z założenia poważną maszyną w swojej klasie. Papierowy filtr oleju w chińskich motocyklach to rzadkość a tu jest. Suma zalet i wad daje w moim przypadku wynik dodatni. Cena adekwatna do tego co otrzymujemy.
Ocena: 4/5 | Autor: Daniel | Opinia o Bajaj Pulsar 200 RS (2017)
Niezły motocykl, pytanie czy będzie go można kupić w Polsce i w jakiej cenie.
Ocena: 5/5 | Autor: Chemik | Opinia o Bajaj Pulsar 200 NS (2018)
Kupiłem w posiadanie pulsara rs200.Roznia się tylko obudowa. Silnik super,jak na tą moc super się zbiera. Motocykl wigilię nie drży. Zawieszenie jak w Mercedesie. Porównuje do wielu 125tek które miałem.Nawet Honda Shadow 125 się kryje.Przejechalem 1500km i nic się nie popsuło.Oozycja kierowcy wygodna ,spokojnie 100km na jeden raz można zrobić. Spalanie różne.Polecam
Ocena: 5/5 | Autor: Marcin | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
szybki jak na 125, z dobrym przyśpieszeniem, oszczędny w rozsądnej cenie sprzęt. do miasta idealny - bardzo wąski i pewny w prowadzeniu, idealnie radzi sobie w korkach
Ocena: 3/5 | Autor: Adam | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
8,83kw at 8500 0,068 kw/kg takie dane są w homologacji dla tego motocykla
Autor: Amino | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
Potwierdzam. Zakupiłem 14.05. Pierwszy motocykl i pierwsza skrzynią biegów (do tej pory mały skuterek Kymco). Pierwsze tankowanie po 314 km bo zszedł już cały pasek stanu paliwa na kontrolce. Przy pojemności baku 10,5 litra wlałem dokładnie "pod korek" 7,58 litra... Zatem przy mojej "ekonomicznej" jeździe, gdzie jeszcze niedawno silnik gasł mi na każdych światłach bo nie wchodziło mi ruszanie i dynamiczna zmiana biegów, miałem jeszcze około 3 litrów rezerwy. Jak dla mnie bajka. Wprawdzie nie mam do czego porównać, a po tak krótkim czasie ciężko traktować moje zdanie poważnie, ale jak dla kogoś kto nie miał nigdy motocykla jest mi naprawdę łatwo się zaprzyjaźnić z tym sprzętem. Super sprawa dla kogoś z kat. B
Ocena: 4/5 | Autor: Ansgar | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
Szczerze polecam, idealny na pierwszy motocykl, lekki bardzo łatwy w prowadzeniu, trzeba jednak zaznaczyć ze przy tym jest dość niski i mały dla kogoś 175cm wzrostu nawet ciut za mały choć myślę że przy pierwszym motocyklu dodaje to trochę pewności bo nie przytłacza gabarytami. Jest to też plus gdyż przy treningach z wolnymi prędkościami można sobie pozwolić na agresywniejsze manewry gdyż bez problemów można go "złapać". Silnik żwawy w zupełności wystarcza do prędkości dla poczatkującego, skrzyni biegów rzeczywiście zdarza się nie wrzucić biegu , ale jedynie na postoju, wystarczy jednak nawet lekko popuścić sprzęgło bez ruszania i wskakuje , luz momentami trudny do znalezienia ale nie ma dramatu. Przedni hamulec ostry i działa skutecznie, co do tylnego jest raczej symboliczny nadaje się raczej do trzymania na światłach co jest też plusem bo łatwiej dozować hamulec i sprzęgło podczas ruszania pod górkę bez obaw że łatwo zadławimy silnik. Jazda w deszczu nie sprawia problemów tym bardziej na suchym. Spalanie symboliczne. Wygląd - no cóż, są ładniejsze lecz ogólnie stosunek ceny do mocy i jakości rekompensuje wygląd :)
Ocena: 5/5 | Autor: Zybi | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
Hej, jestem motocyklowym przedszkolakiem i kupiłem Pulsara 300 km temu. Moim skromnym zdaniem, sprzęt jest dopracowany, uniwersalny, funkcjonalny i dający dużo frajdy z jazdy. Dałem przejechać się maszynom dwóm kolegom, którzy są doświadczonymi motocyklistami i wyrażali się bardzo pochlebnie o Pulsarze. Śmigam po asfalcie i po lasach i łąkach, nie ma problemu. Co do bezawaryjności to się nie wypowiadam, bo to nowy sprzęt, ale patrząc na niego, mam wrażenie dopracowanego sprzętu. Podświetlane manetki, wzorowe oświetlenie, lampa-wydawało by się że oczywista oczywistość, ale przeglądając opinie na temat innych moto, to wcale to takie oczywiste nie jest. Dla mnie dobrze dobrze wydane pieniądze.
Ocena: 2/5 | Autor: Gość | Opinia o Bajaj Pulsar 125 (2018)
strasznie nim trzesie na wyzszych predkosciach

Recenzje Pulsar

Motocykle Pulsar to najpopularniejsze jednoślady Hinduskiego Bajaj'a. Do tej pory były sprzedawane głównie na chłonnych rynkach azjatyckich, gdzie musiały zmierzyć się z ciężkimi warunkami i twardym użytkowaniem - jako podstawowy środek transportu dla setek osób. Od niedawna są dostępne także nad Wisłą, więc postanowiliśmy sprawdzić jak się nimi jeździ. Pulsar RS 200 Najbardziej sportowy...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Junak Racer 125 (2017)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Przegrane Pojedynki

Romet Z-One S 125 (2017)Bajaj Pulsar 125 (2018)