MB.News: 6 najważniejszych premier motocykli z EICMA 2017

EICMA - to największe i najbardziej prestiżowe targi motocyklowe w Europie. To właśnie tutaj mają swoje premiery najbardziej zaawansowane i najdroższe motocykle świata. Jeżeli jesteś liczącym się producentem, to musisz tutaj być i coś pokazać.

Festiwal V4 

O tym, że Ducati pracuje nad V4 wiedzieli wszyscy doskonale - jednak nazwa silnika Stradale (droga) sugerowała bardziej szosowe zastosowanie. Mimo to, nie zawiedliśmy się - inżynierowie z Bolonii pokazali nową sportową Bestię!


214 KM 124 Nm 195 kg wagi gotowa do jazdy

Ducati zaprezentowało aż 3 warianty tego modelu. Zobacz więcej na temat Ducati Panigale V4. Pełne dane techniczne Panigale V4.

210 KM w turystyce od Kawasaki

Po 3 latach od prezentacji modelu H2 i H2R - Kawasaki poszło krok dalej i zaprezentowała zupełnie nową maszynę turbodoładowaną, tym razem do turystyki. 


Kawasaki w oficjalnych informacjach opisuje model H2 SX jako motocykl z drugą generacją uturbionego silnika - którego głównym zadaniem jest dostarczanie mocy w każdym zakresie obrotów.

Mała ninja

Nowa Ninja 400 zastępuje 300-tkę w ofercie, dając więcej mocy i nadal mieszcząc się w standardach klasy supersport 300.

Nowy silnik dostarcza więcej mocy (i to pomimo spełniania E4) - teraz do naszej dyspozycji jest 45 KM (dokładnie 44.8). Do tego warto dodać grubsze zawieszenie (41mm, zamiast wcześniejszych 37), nowy układ hamulcowy - tarcza 310mm z 2 tłoczkowym zaciskiem i ABS w serii.


Skalpel

Takim przydomkiem ten motocykl określił sam KTM. Ma być ostry i precyzyjny. Za ostrość odpowiada m.in. zupełnie nowy silnik - pierwszy w historii pomarańczowych, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 799ccm.

Odrodzenie CB1000R


Tego się nie spodziewaliśmy, ale to co widzimy - bardzo nam się podoba. Hondzie brakowało dużego nakeda, logo z wielkim skrzydłem ginęło gdzieś pośród tych wszystkich Zeciorów, Monsterów, MT'ków. A teraz wreszcie wraca - wprawdzie, nie rzucili się w pościg za mocą, a postawili bardziej na minimalistyczną, klasyczną stylistykę.

Nowy, trójkołowy buldog 

Leaning Multi-Wheeler - to słowo, które Yamaha od wielu miesięcy odmienia przez wszystkie przypadki. Dotychczas wybór maszyn LMW ograniczał się do trzykołowego skutera Tricity. Ale plany były dużo szersze. Poznajcie NIKEN.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności