Spalanie: 3.67
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Junak M11 125

Minimalne: 3.10

Średnie: 3.67

Maksymalne: 4.15

Opinie o Junak M11 125

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 16

Silnik: 3.9
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 3.9
Frajda z jazdy: 3.9
Przyciąganie wzroku: 3.9
Ocena: 5/5 | Autor: Kazek
Zrobiłem 1300 km, mam założone sakwy, jeździ się super, szybkość(bez jaj) to nie ścigacz!. Nie jestem zawalidrogą!, ruszam na skrzyżowaniach jak wszyscy. Wszyscy się oglądają-:), nie stawaj obok wielkich maszyn 1500 cm3- bo cię znieważą. I na koniec jeżdżę z plecakiem(żonka) i mam długie nogi(podnóżki na gmolach to podstawa). wypad robimy średnio po 150 km. do tej pory zainwestowałem tylko w placa na chrom i sakwy. Nie polecam jeśli szukasz szybkiej maszyny, m11 szybka nie jest 110 z plecakiem to max!. Pod góre słabnie bardzo szybko, ale nie ma takiej góry żebym się nie wyskrobał nim. coś ma w sobie, przyzwyczailiśmy się do niego. Nie zachwalam bo nie mam w tym interesu, ale jest fajny i mam w d... co myślą inni o 125 - o ile się kapną że to 125 haa...
Skomentuj | Przydatna (18) | Nieprzydatna (2)
2017-05-27 22:49:02 | Autor: ja chce kupić ważna jest jazda jak bym chciał jeździć szybko to bym zrobił prawko na ścigacza ciekawy jestem tylko jak spalanie no i ja awaryjność i cena napraw chudź są opinie ze dorównują japończyką i ze wszędzie już są chińskie części
czaki
2017-09-06 22:00:18 | Autor: zniesmaczony
Czy ktoś mógłby potwierdzić to 110kmh dla rocznika 2017? Producent podaje 90 i jestem skonfundowany.
2018-06-04 15:06:05 | Autor: Daniel
jakie sakwy masz ?
Ocena: 5/5 | Autor: Vaiomen
Wybieram junak m11 by zacząć przygodę z jednośladem
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: papa CoSTa
Na początek przygody motocyklowej wybrałem ten model (rocznik 2017) i jak na razie nie żałuję. Moje niemiłe przygody na start:
- niedokręcona jak trzeba dźwignia zmiany biegów i hamulca tylnego - bardzo warto sprawdzić przed wyjazdem z salonu
- opony fatalne, kapcie do wymiany natychmiast. Na defaultowych da się jeździć ale hamowanie nawet nie za ostre = ślizg
Moje miłe przygody:
- jak już się o wszystko zadba, jazda tym motorem jest po prostu przyjemna :)
- nie jestem wysoki (176 wzrostu) i dla mnie motorek jak skrojony - dupa leży idealnie, nogi same się układają, rozstaw rąk doskonały, odległość od kierownicy w sam raz - kontrola pełna
- toto potrafi jeździć szybko. Na razie nie męczę, bo na dotarciu drań ale 90 spokojnie sobie jechałem i tu zaczyna brakować owiewki, bo wiaterek zmusza do trzymania się kierownicy, inaczej zdmuchnie ;)
- niby ciężkie bydle ale stabilne! Dla tych co to pierwszy raz - doskonałe!
- zawieszenie jest po prostu bardzo dobre. Pojeździłem po dziurach/kocich łbach i wybiera lepiej, niż moje sfatygowane polo classic :). Do tego miękka i naprawdę wygodna kanapa i można nie schodzić godzinami.

No i najważniejsze: motor jest po prostu ładny, ssie spojrzenia a banan factor na ryju jest wielki!
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Wojtek
Jeżdżę od początku czerwca 2016, zrobiłem nim ponad 3800 km i generalnie jestem zadowolony.
Motocykl dobry do miasta choć czasem słabo sobie radzi w Warszawskich korkach ze względu na szerokość kierownicy i rozstaw lusterek które są akurat na wysokości lusterek w suwach i dostawczakach. Przy prędkości powyżej 90 warto zredukować do 4 i kręcić wysoko żeby zauważyć że motocykl przyspiesza, mi na 5 biegu udało się rozpędzić go do licznikowych 130, czas przyspieszania można liczyć w minutach.
Odnośnie wykonania przyczepiłbym się tylko do skrzyni biegów, na postoju często są problemy z redukcją biegów, trzeba odpuścić lekko sprzęgło i wcisnąć znów, czasem też pomimo tego że nie świeci się kontrolka luzu to luz jest i odwrotnie.
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: urzytkownik
v max w rzeczywistości to 120km/h ,ale do 100km/h przyspiesza ,powyżej dochodzi długo.
wyprzedzanie TIR-a jadacego 90km/h tylko po redukcji z 5-tego piegu na 4-ty wtedy wchodzi na obroty i żyje.
Zbieranie zakrętów bajka, niski środek ciężkości robi swoje.
wypady po 250 km bez zatrzymywania nie robią na nim ,jak i kierowcy wrażenia.Jazda z plecaczkiem nawet w długie trasy to przyjemność dla kierujacego i plecaczka.Dodatkowo chłodzenie płynem odbiera mu temperaturę nawet jak przelotówkę masz 95km/h przez 200km bez przerwy po trasach S nie zagotujesz silnika.Na moim pokonałem 25000 km,tylko raz uszczelniałem przednie amortyzatory,poza tym nic wiecej, zero najdrobniejszych awarii,poza przepaloną żarówką z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Junak M11 Test

M11 to nietypowa konstrukcja, takie brzydkie kaczątko, które jednak może przekonać nas do siebie swoim kwakaniem. 

150 słusznych kilogramów

Jest czarny, ma sporo chromu i nietypowy wygląd. W tym wyglądzie jest taka mała odrobinka czegoś z dawnych motocykli (chociaż pisząc te słowa, zdaje sobie sprawę - że motocykl powstał w Azji). Tył motocykla jest krótki i dobrze skrojony, siedzenia i oparcie dla pasażera są więcej niż wystarczająco wygodne, a całość okalają nisko poprowadzone tłumiki po obu stronach.

Części metalowe są dobrze polakierowane, bak wygląda świetnie - jednak nasze zastrzeżenia budzi spora ilość plastików średniej jakości imitujących chrom. Tutaj mogłoby być lepiej. Do tego mamy mocno wysunięte przed siebie przednie zawieszenie - zabieg dziwaczny (mi osobiście nie przypadł do gustu), jednak prowadzenie motocykla na tym skorzystało... jest wprost bajecznie prosty i łatwy do wyczucia. 

Dwa zawsze lepsze niż jeden

M11 posiada dwucylindrowy silnik o pojemności 125ccm i mocy nieco ponad 10 KM. Wydaje się to niewiele prawda? Nam też tak się wydawało, jednak silnik to jeden z najlepszych punktów tego motocykla - kultura pracy dwóch garów jest o niebo lepsza niż większości jednocylindrowców w tym segmencie cenowym. Tutaj nic się nie trzęsie, a śrubki nam nie powypadają z wrażenia. Zadziwia też prędkość maksymalna - bez większych trudów uda nam się wyciągnąć (i to bez wiatru w plecy) 115km/h! Z 10KM to więcej niż zadowalające... był to nasz pierwszy choppero/cruiser w klasie 125ccm, któremu dane było spokojne wyprzedzenie ciężarówki w pełnym pędzie. 

Zawsze coś musi pójść nie tak...

Nasz entuzjazm dotyczący silnika popsuła nieco skrzynia biegów. Niestety kolejne zmiany przełożeń nie są zbyt precyzyjne i nie chodzi nam tutaj o mechanizm, a o brak informacji które powinny do nas docierać z naszej stopy. Zapinamy kolejny bieg - on wszedł, ale my tego nie czujemy. Szczególnie wbijanie piątki jest tutaj w kwestii domysłów. Za wszystko prawdopodobnie odpowiada źle usytuowana dźwignia zmiany biegów.

Miękko i wygodnie

Zawieszenie w tym motocyklu spodoba się wszystkim tym, którzy cenią wygodę swoich 4 liter - grube i solidne przednie lagi miękko wybierają studzienki, nierówności na drodze i kocie łby. Tył także nie budzi większych zastrzeżeń, a całość dobrze komponuje się z grubą kanapą. Na M11 jest po prostu wygodnie. Owszem, podczas ostrego hamowania przedni widelec mocno zanurkuje - ale to raczej standard w tej klasie. 

Ostre heble - prawdziwe szaleństwo

Junak w tym modelu przeszedł sam siebie. Dynamiczny silnik i... ostre heble? Zarówno przód jak i tył hamuje tarczami. W dodatku z przodu mamy podwójne tarcze, dwutłoczkowe zaciski i stalowy oplot - istne szaleństwo! Jak na potrzeby motocykla, całość działa rewelacyjnie - to najmocniejszy układ hamulcowy w tej kwocie. Niestety opony nie są w stanie sprostać sile hamowania i zwyczaje będą się blokować. Ten zarzut jest szczególnie skierowany do przedniej opony, warto więc zainwestować w lepsze gumy.  

Junak M11 - motocykl z charakterem

Chyba to najbardziej lubimy w motocyklach - ich charakter, a M11 go ma. To motocykl pełen sprzeczności... z jednej strony mamy bardzo udany silnik, dynamiczny i kulturalny, a do tego kiepską skrzynie biegów. Komfortowe zawieszenie i szalone hamulce, które zamęczą naszą przednią oponę. Całość dobrze spasowana, ale mogłoby się obyć bez chromowanych plastików. M11 zwraca na siebie uwagę, a przygoda z nim z całą pewnością była ciekawa. 

Dane techniczne Junak M11 125

Osiągi

Moc max.
10.6 KM / 9500 rpm
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Sprzęgło
mokre, obsługiwane ręcznie
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2280 x 895 x 1110 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy

Hamulce

Przód
podwójna tarcza
Tył
pojedyncza tarcza

Junak M11 125 Romet RCR 125 (2016)

Junak M11 125 Suzuki Intruder 125 VL (1999 - 2007)

Junak M11 125 Zipp RAVEN LUX 125 2014

Junak M11 125 Hyosung GV 125C Aquila 2012

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności