Spalanie: 3.73
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Junak M11 125

Minimalne: 3.26

Średnie: 3.73

Maksymalne: 4.27

Opinie o Junak M11 125

Opinia: 4.1/5

Liczba głosów: 19

Silnik: 4.1
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 4.0
Frajda z jazdy: 4.1
Przyciąganie wzroku: 4.1
Ocena: 5/5 | Autor: Kazek
Zrobiłem 1300 km, mam założone sakwy, jeździ się super, szybkość(bez jaj) to nie ścigacz!. Nie jestem zawalidrogą!, ruszam na skrzyżowaniach jak wszyscy. Wszyscy się oglądają-:), nie stawaj obok wielkich maszyn 1500 cm3- bo cię znieważą. I na koniec jeżdżę z plecakiem(żonka) i mam długie nogi(podnóżki na gmolach to podstawa). wypad robimy średnio po 150 km. do tej pory zainwestowałem tylko w placa na chrom i sakwy. Nie polecam jeśli szukasz szybkiej maszyny, m11 szybka nie jest 110 z plecakiem to max!. Pod góre słabnie bardzo szybko, ale nie ma takiej góry żebym się nie wyskrobał nim. coś ma w sobie, przyzwyczailiśmy się do niego. Nie zachwalam bo nie mam w tym interesu, ale jest fajny i mam w d... co myślą inni o 125 - o ile się kapną że to 125 haa...
Skomentuj | Przydatna (20) | Nieprzydatna (3)
2017-05-27 22:49:02 | Autor: ja chce kupić ważna jest jazda jak bym chciał jeździć szybko to bym zrobił prawko na ścigacza ciekawy jestem tylko jak spalanie no i ja awaryjność i cena napraw chudź są opinie ze dorównują japończyką i ze wszędzie już są chińskie części
czaki
2017-09-06 22:00:18 | Autor: zniesmaczony
Czy ktoś mógłby potwierdzić to 110kmh dla rocznika 2017? Producent podaje 90 i jestem skonfundowany.
2018-06-04 15:06:05 | Autor: Daniel
jakie sakwy masz ?
2020-05-07 14:09:35 | Autor: Adi
Czytałem na forach o odkręcającuch się elementach w trakcie jazdy. Nie miał Pan takiego problemu?
Ocena: 5/5 | Autor: papa CoSTa
Na początek przygody motocyklowej wybrałem ten model (rocznik 2017) i jak na razie nie żałuję. Moje niemiłe przygody na start:
- niedokręcona jak trzeba dźwignia zmiany biegów i hamulca tylnego - bardzo warto sprawdzić przed wyjazdem z salonu
- opony fatalne, kapcie do wymiany natychmiast. Na defaultowych da się jeździć ale hamowanie nawet nie za ostre = ślizg
Moje miłe przygody:
- jak już się o wszystko zadba, jazda tym motorem jest po prostu przyjemna :)
- nie jestem wysoki (176 wzrostu) i dla mnie motorek jak skrojony - dupa leży idealnie, nogi same się układają, rozstaw rąk doskonały, odległość od kierownicy w sam raz - kontrola pełna
- toto potrafi jeździć szybko. Na razie nie męczę, bo na dotarciu drań ale 90 spokojnie sobie jechałem i tu zaczyna brakować owiewki, bo wiaterek zmusza do trzymania się kierownicy, inaczej zdmuchnie ;)
- niby ciężkie bydle ale stabilne! Dla tych co to pierwszy raz - doskonałe!
- zawieszenie jest po prostu bardzo dobre. Pojeździłem po dziurach/kocich łbach i wybiera lepiej, niż moje sfatygowane polo classic :). Do tego miękka i naprawdę wygodna kanapa i można nie schodzić godzinami.

No i najważniejsze: motor jest po prostu ładny, ssie spojrzenia a banan factor na ryju jest wielki!
Skomentuj | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Vaiomen
Wybieram junak m11 by zacząć przygodę z jednośladem
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Wojtek
Jeżdżę od początku czerwca 2016, zrobiłem nim ponad 3800 km i generalnie jestem zadowolony.
Motocykl dobry do miasta choć czasem słabo sobie radzi w Warszawskich korkach ze względu na szerokość kierownicy i rozstaw lusterek które są akurat na wysokości lusterek w suwach i dostawczakach. Przy prędkości powyżej 90 warto zredukować do 4 i kręcić wysoko żeby zauważyć że motocykl przyspiesza, mi na 5 biegu udało się rozpędzić go do licznikowych 130, czas przyspieszania można liczyć w minutach.
Odnośnie wykonania przyczepiłbym się tylko do skrzyni biegów, na postoju często są problemy z redukcją biegów, trzeba odpuścić lekko sprzęgło i wcisnąć znów, czasem też pomimo tego że nie świeci się kontrolka luzu to luz jest i odwrotnie.
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 | Autor: pierwsze moto
1-nie poszalejesz jak na ścigaczu
2-nie do jazdy po autostradach (jak każda 125 )
3-spalanie 3,5-3,8 przy jeżdzie z plecaczkiem
4-spalanie solo 3-3,5 zależy od stylu jazdy
5-vmax 110-115, ciągła przelotowa 95-105
6-zero awaryjności - 27000 zrobione ,wymiana tylko łańcucha ,żarówki tylnej,uszczelnienie teleskopu,większość przejechanych kilometrów z plecaczkiem w wypady poza miasto,jak również dłuższe wycieczki po 250,300km z jednym postojem na papierosa i dalej jazda.
moto również pożyczane braciszkowi do nauki jazdy (nakręcił się motor i nabiera wprawy, a nigdy nie miał motoru,tylko auta),ja motorku nie oszczędzam,jeżdże w miarę ostro prawie na vmax by do celu jak najszybciej,chyba że to jazda na wycieczki dla zwiedzania to wtedy 80-90 przyjemnie oglądamy okolice
7 -frajda z jazdy ogromna,prowadzi się prawie sam,przez niski środek ciężkości pięknie się składa w zakrętach
8-super na wycieczki kiedy tylko pogoda pozwala (nasze auta mają wolne kiedy tylko mamy chęć wyrwania sie z domu wybieramy junaczka
9-junaczek bardzo zbliżył mnie i żonkę przez wspólna jazdę
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2019-10-29 02:56:35 | Autor: traper
potwierdzam i mamy podobne wrażenia z jazdy lwg
2019-11-13 15:35:55 | Autor: miłośnik M-11
Tak to czemu mi pali 4,8- 5,0 w jeździe solo. Ostatnio w trasie 1.odcinek spalił 3l/100 następny 7,5l/100km(jazda też solo).natomiast Vmax to 100 u mnie :(
Ocena: 5/5 | Autor: urzytkownik
v max w rzeczywistości to 120km/h ,ale do 100km/h przyspiesza ,powyżej dochodzi długo.
wyprzedzanie TIR-a jadacego 90km/h tylko po redukcji z 5-tego piegu na 4-ty wtedy wchodzi na obroty i żyje.
Zbieranie zakrętów bajka, niski środek ciężkości robi swoje.
wypady po 250 km bez zatrzymywania nie robią na nim ,jak i kierowcy wrażenia.Jazda z plecaczkiem nawet w długie trasy to przyjemność dla kierujacego i plecaczka.Dodatkowo chłodzenie płynem odbiera mu temperaturę nawet jak przelotówkę masz 95km/h przez 200km bez przerwy po trasach S nie zagotujesz silnika.Na moim pokonałem 25000 km,tylko raz uszczelniałem przednie amortyzatory,poza tym nic wiecej, zero najdrobniejszych awarii,poza przepaloną żarówką z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
2019-11-13 15:41:28 | Autor: miłośnik M-11
Dlaczego "plecaczek" przecież to wspaniała kobieta jest...Poza tym komfort i wielka frajda.
Ocena: 5/5 | Autor: turysta
dwa cylindry, chłodzony cieczą,to dość znaczne różnice na plus. ostatnia trasa 160km, z kumplem z tyłu, ja 110kg, kumpel 75kg,bez postoju zsiadamy bez zmęczenia,z tyłu planuję zamontować siedzenie jak z przodu, po trasie w dwójkę v 95-100km/h.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Motocykl bardzo fajny potężnie wygląda nikt nie powie że jest to 125 mógł by mieć ze 3konie więcej mocy było by lux
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Junak M11 125

Osiągi

Moc max.
10.6 KM / 9500 rpm
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Sprzęgło
mokre, obsługiwane ręcznie
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2280 x 895 x 1110 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy

Hamulce

Przód
podwójna tarcza
Tył
pojedyncza tarcza

Junak M11 125 Romet RCR 125 (2016)

Junak M11 125 Suzuki Intruder 125 VL (1999 - 2007)

Junak M11 125 Zipp RAVEN LUX 125 2014

Junak M16 125 2015Junak M11 125

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności