Opinie o Honda CBF 600S

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 4.9
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 | Autor: bonio
Moja niezawodna, wierna, pracowita hania. Wciaz czysta przyjemnosc choc jestesmy razem juz dwa lata. Jezdze codzinnie po londynie. Duzo pali i ma lekka nadwage ale i tak zgrabnie omija korki bo jest dosc zwinna i przewidywalna. Z butow nie wyrywa ale idzie jak zla, przyjemnie mruczy, nie wyciaga za duzo kasy na utrzymanie i mozna na niej polegac.
Odpowiedz | Przydatna (18) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Dzik
Mam Hondę dwa sezony. Zrobiłem 3000 km na niej. Jestem początkującym motocyklistą.
Moim zdaniem motocykl bardzo przyjazny dla osoby początkującej. Oddaje liniowo moc. Daje frajdę z jazdy. Bezawaryjny. Oprócz podstawowego serwisu nic więcej nie musiałem przy niej robić. Dużo części na rynku wtórnym. Bardzo dobry do turystyki.

Osobiście polecam. Niezawodny sprzęt a to jest dla mnie najważniejsze.
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: MotoMisiek
Idzie jak na te niecałe 80kuca
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
2019-03-22 23:00:37 | Autor: Lee
Nie ma lepszej hondzi, wygodna, zwrotna, niezawodna i nie ma człowieka który przechodzi obok i się nie oglądnie, dla mnie super moto !
2022-03-31 12:39:35 | Autor: Nemesis
Cbf solidna maszyna, nadaje się. Ps. "przyciąganie wzroku", "i się nie oglądnie" Naprawdę jeździcie po to, aby się za wami oglądali? Nie rozumiem tego. Jeżdżę dla własnej przyjemności i CH mnie obchodzi czy się ktoś ogląda.
Ocena: 5/5 | Autor: Wej94
Podoba mi się pozycja za kierownicą. Sporo miejsca dla pasażera. Wygląd, dźwięk, cena, i koszty eksploatacji.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Karolak
Motocykl bardzo przewidywalny i ułożony. Prowadzi się jak po sznurku. Pozycja za kierownicą, raczej nie zachęca do szybkiej jazdy. Czasami człowiek zapomina że silnik tego motocykla, ma sportowy rodowód. Wystarczy jednak przekroczyć 6 tyś obrotów aby sobie o tym w przyjemny sposób przypomnieć. 4 sekundy do setki to zdecydowanie wystarczająco by pożegnać się z dużą kwotą lub nawet z uprawnieniami. Zawsze jeździłem na motocyklach serii CBR. Jednak z powodu wzrostu (195cm) oraz z przybywającymi latami a co za tym idzie coraz większych problemów z plecami zdecydowałem się na coś wygodniejszego ale zachowującego namiastkę sportowego charakteru. Pozycja za kierownicą wygodna ale nie kanapowa. Dla większego kierowcy zdecydowanie przyda się większa owiewka i podwyższenie kierownicy. Niskie spalanie, przy jeździe mocno turystycznej udało mi się zejść do 4.5l/100km. Mechanicznie jak to Honda. Majstersztyk. Skrzynia precyzyjna. Silnik chodzi jak zegarek (jak już się zagrzeje). Awaryjność wręcz nie występuje. Zawieszenie z wyczuwalnym tłumieniem nierówności, jednak wystarczająco sztywne by nie falując wejść ostro w zakręt. Hamulce na przód są bardzo dobre. Ostre hamowanie napewno skończy się z kroczem wbitym w zbiornik. Tylne słabsze, ale nie są to typowe spowalniacze a raczej przy mocnym wduszeniu pełnoprawne hamulce. ABS zdecydowanie dodaje pewności siebie przy hamowaniu i można śmielej wciskać klamkę wiedząc że nic nam nie grozi. Co do wyglądu motocykl został zaprojektowany poprawnie, wręcz klasycznie z odpowiednimi proporcjami. Jeżeli ktoś lubi przyciągać wzrok, wozić się jak pener po mieście i dzieci które chcą sobie zrobić zdjęcie przy jego maszynie, to zdecydowanie nie jest to motocykl dla niego. A przecież jeździ się dla siebie nie dla oklasków gawiedzi.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: motogirl
Jeżdżę CBFą od roku, to mój pierwszy duży motocykl. Moim zdaniem świetny dla początkującego, przewidywalny, łatwy w prowadzeniu, wygodny w podróży, daje dużo radości. Może dla kobiety troszkę ciężki przy przestawianiu, ale do ogarnięcia. Mi spala średnio ok. 5l.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Fajna maszyna na początek. Bardzo uniwersalna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Robi
Najlepsza 600 jaka widziałem i na jakiej jeździłem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.71
Dodaj
Ilość raportów: 16

Spalanie Honda CBF 600S

Minimalne: 4.65

Średnie: 5.71

Maksymalne: 7.17

Dane techniczne Honda CBF 600S

Osiągi

Moc max.
78 KM / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
57 Nm / 8000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
V-max
205 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Pojemność skokowa
599 ccm
Stopień sprężania
11.6:1
Układ zasilania
cztery gaźniki 34mm typu flat-slide Keihin VP34

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2160 x 765 x 1110 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
191 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
214 kg
Rama
stalowa rama rurowa mono-bone

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, 120mm skoku
Tył
Monoshock z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia, 125mm skoku

Hamulce

Przód
podwójna 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
ABS
opcjonalnie

Eksploatacja Honda CBF 600S

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60/ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha FZ6 Fazer (2004 - 2006)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności