Opinie o Honda CBF 600S

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 4.9
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 |
Moja niezawodna, wierna, pracowita hania. Wciaz czysta przyjemnosc choc jestesmy razem juz dwa lata. Jezdze codzinnie po londynie. Duzo pali i ma lekka nadwage ale i tak zgrabnie omija korki bo jest dosc zwinna i przewidywalna. Z butow nie wyrywa ale idzie jak zla, przyjemnie mruczy, nie wyciaga za duzo kasy na utrzymanie i mozna na niej polegac.
Odpowiedz | Przydatna (18) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Mam Hondę dwa sezony. Zrobiłem 3000 km na niej. Jestem początkującym motocyklistą.
Moim zdaniem motocykl bardzo przyjazny dla osoby początkującej. Oddaje liniowo moc. Daje frajdę z jazdy. Bezawaryjny. Oprócz podstawowego serwisu nic więcej nie musiałem przy niej robić. Dużo części na rynku wtórnym. Bardzo dobry do turystyki.

Osobiście polecam. Niezawodny sprzęt a to jest dla mnie najważniejsze.
Odpowiedz | Przydatna (12) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Idzie jak na te niecałe 80kuca
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
2019-03-22 23:00:37 | Autor: Lee
Nie ma lepszej hondzi, wygodna, zwrotna, niezawodna i nie ma człowieka który przechodzi obok i się nie oglądnie, dla mnie super moto !
2022-03-31 12:39:35 | Autor: Nemesis
Cbf solidna maszyna, nadaje się. Ps. "przyciąganie wzroku", "i się nie oglądnie" Naprawdę jeździcie po to, aby się za wami oglądali? Nie rozumiem tego. Jeżdżę dla własnej przyjemności i CH mnie obchodzi czy się ktoś ogląda.
Ocena: 5/5 |
Motocykl bardzo przewidywalny i ułożony. Prowadzi się jak po sznurku. Pozycja za kierownicą, raczej nie zachęca do szybkiej jazdy. Czasami człowiek zapomina że silnik tego motocykla, ma sportowy rodowód. Wystarczy jednak przekroczyć 6 tyś obrotów aby sobie o tym w przyjemny sposób przypomnieć. 4 sekundy do setki to zdecydowanie wystarczająco by pożegnać się z dużą kwotą lub nawet z uprawnieniami. Zawsze jeździłem na motocyklach serii CBR. Jednak z powodu wzrostu (195cm) oraz z przybywającymi latami a co za tym idzie coraz większych problemów z plecami zdecydowałem się na coś wygodniejszego ale zachowującego namiastkę sportowego charakteru. Pozycja za kierownicą wygodna ale nie kanapowa. Dla większego kierowcy zdecydowanie przyda się większa owiewka i podwyższenie kierownicy. Niskie spalanie, przy jeździe mocno turystycznej udało mi się zejść do 4.5l/100km. Mechanicznie jak to Honda. Majstersztyk. Skrzynia precyzyjna. Silnik chodzi jak zegarek (jak już się zagrzeje). Awaryjność wręcz nie występuje. Zawieszenie z wyczuwalnym tłumieniem nierówności, jednak wystarczająco sztywne by nie falując wejść ostro w zakręt. Hamulce na przód są bardzo dobre. Ostre hamowanie napewno skończy się z kroczem wbitym w zbiornik. Tylne słabsze, ale nie są to typowe spowalniacze a raczej przy mocnym wduszeniu pełnoprawne hamulce. ABS zdecydowanie dodaje pewności siebie przy hamowaniu i można śmielej wciskać klamkę wiedząc że nic nam nie grozi. Co do wyglądu motocykl został zaprojektowany poprawnie, wręcz klasycznie z odpowiednimi proporcjami. Jeżeli ktoś lubi przyciągać wzrok, wozić się jak pener po mieście i dzieci które chcą sobie zrobić zdjęcie przy jego maszynie, to zdecydowanie nie jest to motocykl dla niego. A przecież jeździ się dla siebie nie dla oklasków gawiedzi.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Podoba mi się pozycja za kierownicą. Sporo miejsca dla pasażera. Wygląd, dźwięk, cena, i koszty eksploatacji.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jeżdżę CBFą od roku, to mój pierwszy duży motocykl. Moim zdaniem świetny dla początkującego, przewidywalny, łatwy w prowadzeniu, wygodny w podróży, daje dużo radości. Może dla kobiety troszkę ciężki przy przestawianiu, ale do ogarnięcia. Mi spala średnio ok. 5l.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Fajna maszyna na początek. Bardzo uniwersalna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Najlepsza 600 jaka widziałem i na jakiej jeździłem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Po zdaniu prawa jazdy w Wielkiej Brytani byl to moj pierwszy motocykl. Tak sie sklada ze mialem w sumie 14 motocykli od tego czasu w tym 3x Hondy CBF 600 SA 2004r. Ciagle jest to motocykl do ktorego mnie zawsze ciagnie jak pierwsza milosc. Nigdy nie zapomnisz. Powiem tyle ze jest to motocykl wrecz ideally dla mnie. Nie jestem za wysoki 158 cm, 74kg. Regulowana kierownica z siedzeniem. Super komfortowy, bezawaryjny, uniwersalny, z bardzo dobrym dynamicznym, plynnym w oddawaniu mocy silnikiem ,prosty w serwisowaniu i tani w utrzymaniu. Czego wiecej trzeba. Pozatym wyglada super. No I jakos budowy Honda nie trzeba nic dodac. 5 gwiazdek. Motocykl ideally wrecz. Podejzewam ze kupie jeszcze jedna Honda Cbf 600 albo 1000. Ale 600cc jest wrecz wystarczajaca do jazdy. Bardzo polecem. Dla mnie motocykl ideally.
Do porownania Motocykle ktore posiadalem:

Honda CBF 600 Sa 2004r
Honda Blackbird 1100xx 2000r
Honda CBF 600 Sa 2004r
Kawasaki ZX7R 750 2003r
Suzuki SV 650S 2003r
Honda CBF 600 SA 2004r
Honda Transalp 650 2003 r
Honda VFR 800 VTec 2003r
Suzuki TL 1000R 2003r
Suzuki Bandit 650 F 2007r
BMW R1150 GS 2003r
Honda VFR 800 Fi 2000r
Suzuki SV650 S 2005r
Honda VFR 750 1992r Interceptor obecnie.


Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.64
Dodaj
Ilość raportów: 17

Spalanie Honda CBF 600S

Minimalne: 4.61

Średnie: 5.64

Maksymalne: 7.07

Dane techniczne Honda CBF 600S

Osiągi

Moc max.
78 KM / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
57 Nm / 8000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
V-max
205 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Pojemność skokowa
599 ccm
Stopień sprężania
11.6:1
Układ zasilania
cztery gaźniki 34mm typu flat-slide Keihin VP34

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2160 x 765 x 1110 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
191 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
214 kg
Rama
stalowa rama rurowa mono-bone

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, 120mm skoku
Tył
Monoshock z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia, 125mm skoku

Hamulce

Przód
podwójna 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
ABS
opcjonalnie

Eksploatacja Honda CBF 600S

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60/ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha FZ6 Fazer (2004 - 2006)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Suzuki GSF 650N Bandit (2007 - 2012)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności