Opinie o Honda CB 650R

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 9

Silnik: 4.8
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 |
Dwa sezony za mną. Te spalanie u was to jakiś mit. O ile motocyklem dałoby się zejść poniżej 5, ale to tylko przesuwając się do przodu, a nie jadąc, o tyle to "maksymalne spalanie" przy "full opór" chyba sprawdzaliście na 4 biegu w połowie obrotomierza. Na razie mam przejechane 9k km, więc w motocyklu wszystko działa jak należy. Biegi trochę luźniej wskakują a opony zaczynają się ślizgać. Normalna sprawa. Pewnie jeszcze jeden sezon i będzie wymiana opon. Plusem jest dobry łańcuch, który do tej pory nie wymagał regulacji. Klamki pracują z odpowiednim oporem, lusterka zachowują swoją pozycję, nawet coś w nich widać. Jeździ się wygodnie, fajna pozycja, wiatr nie przeszkadza przy przepisowych prędkościach, moto nie męczy się na górkach, można kogoś zabrać ze sobą (jeśli nie ma wyraźnej nadwagi). Jest miejsce na przywieszenie sakw. Jedyną zmianą jakiej dokonałem, to siedzenie na trochę lepszej jakości. Oryginalne bardziej przypominało sportowe, a ja zmieniłem na bardziej turystyczne. Motocykl nie jest zrywny, więc w mieście bez stresu. Jednak jeśli się chce, to się da i czasami można zaskoczyć kolegów na większych maszynach. Elastyczność i praca silnika są bardzo dobre. Nie trzeba co chwilę wachlować biegami, a sam motocykl nie szarpie nawet przy niskich prędkościach. Zakręty pokonuje się łatwo i gładko. Dla świeżego kierowcy wystarczy kilka dni żeby poczuć się pewnie. Jednak do zawracania 'na mieście' bez 'większego pochylenia' potrzeba sporo miejsca. Profil skrętu jest dość szeroki i trzeba o tym pamiętać. Lampa jaką dostajemy spełnia swoje zadanie. Jeśli tylko jest jakiekolwiek oświetlenie drogi, to światło mijania jest wystarczające. Światło drogowe jest naprawdę dobre, więc poza zabudowanym też da radę nawet jak nie będzie świateł przy drodze. Zawieszenie ma trochę większy skok niż w sportach i jest fajnie zestrojone. Małe dziury w ogóle nie są odczuwalne. Dźwięk jak na stockowy wydech jest OK. Sam wygląd wydechu to wielki plus. W porównaniu do paskudnych puszek jakie teraz się dostaje, to jednak Honda odrobiła lekcję dobrego designu. Wygląd motocykla spina się ze sobą i jest przyjemny dla oka. Jedną z fajniejszych rzeczy, jest duży pękaty bak, przez co łatwo jest oprzeć się o niego nogami. Wyświetlacz jest prosty, sprawia wrażenie topornego, ale tak naprawdę jest bardzo czytelny w każdych warunkach i świetnie spełnia swoje zadanie.
Odpowiedz | Przydatna (12) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Szybki, zwrotny, lekki motocykl. Silnik poezja, po przesiadce z V2, bez wibracji, zbiera się od dołu, góra super, hamulce bdb. Super wygląd klasyka, wyeksponowany silnik, piękne wydechy, okrągłe światło. Fajny dzwięk wydechu.
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 5/5 |
To moj pierwszy moto. Wczesniej jezdzilem motorynka jakieś 20 lat temu. Rozwazalem kawe z900, cb1000r, z900rs. Wybralem cb650r. Dla swiezaka jak ja, maszyna wystarczająca. Mam quickshifter, robi robote. Do 150 idzie jak burza, później juz gorzej. Powyżej 150 wiatr trochę męczy, wiec powiedzmy ze jest dynamiczny. Lecialem z bmw f900 i mt-07. Bemka bardziej elastyczna. 07 raczej slabsza. Troche brakuje mi elastyczności, trzeba redukowac a wtedy juz huk z wydechu. Spalanie dalem wszędzie 5, dlatego ze nie zwracalem na to uwagi. Jeżdżę dosyc ostro. Przejechane jakies 6000km. Awarii zero, nowy moto wiec raczej to nie zaskakuje. Wyglad... Kwestia gustu. Ja wywalilem paskudny blotnik/trzymacz rejstracji. Niby chroni przed woda... Jechalem dwa razy w deszcz, jakos nie pomógł ? Wiec zbędny. Moze wydech do wymiany, ten trochę głośny na wysokich obrotach. Mowia ze dobra jakość wykonania. Nic nie odpada... Wiec jest ok. Raz odpadła rejstracja, ale to wina naszych drog. Zawieszenie raczej sztywne, ale takie powinno byc. Slaby promien skrętu, ale to nawet podaje producent wiec zadne zaskoczenie. Cena dobra. Oceniam moto 5/5 moze dlatego ze dostalem to co chcialem. Dla bardziej objechanego kierownika bedzie to przecietniak, ale dla takiego amatora jak ja jest extra.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (3)
2022-10-31 19:12:37 | Autor: Gość
Nie zgadzam się że silnik jest nie elastyczny....jest bardzo elastyczny...które Moto jedzie 59 na godzinę na 6 biegu i nie trzęsie
2023-07-26 08:40:20 | Autor: Gość
Tez sie nie zgadzam co do elastycznosci. Jest ok. To 4 cylindry wiec robi robote. Kupilem motocykl tydzien temu , a wczesniej mialem jazde na yamaha xsr700. Motory bez porownania, duuuuuzy plus na strone hondy. Na yamaha czulem sie jak na motorynce:D co do skretu to dla mnie pikus, moze dlatego ze przesiadlem sie z thunderbird 1600 a to byl kolos w porownaniu do cb650r.
Ocena: 5/5 |
petarda! :D
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Perfekcyjnie wykonany, zwracam uwagę na szczegóły i nie ma się do czego przyczepić , potrafi być pokorny ale też agresywny , dla.mnie bomba,
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bez zarzutu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Silnik elastyczny, jak na 4 cylindry dosyc spore wibracje “mrowienie” po przekroczeniu 6000 obr/min.

Z minusow, w moim roczniku 2020 po przejechaniu 800 km, pojawil sie maly wyciek oleju w okolicach filtra(wymieniono wg gwarancji pompa wody).
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Motocykl piękny, niestety malutki i o ile tak do wzrostu 180cm jeszcze ujdzie, to przy 190 i więcej siedzi się na nim jak na jakiejś małej 125 dla dzieci. Szkoda.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 3/5 |
Bardzo porządnie wykonany motocykl jednak niczym szczególne nie zachwyca, sprzęt wyśmienity do codziennego użytku. Bezawaryjności nie da się ocenić w nowym motocyklu, ale pewnie będzie ?. Jeśli chodzi o przyjemność z jazdy to raczej bez większych emocji...
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (14)
rozwiń
Spalanie: 5.49
Dodaj
Ilość raportów: 7

Spalanie Honda CB 650R

Minimalne: 4.69

Średnie: 5.49

Maksymalne: 7.52

Dane techniczne Honda CB 650R

Osiągi

Moc max.
95.2 KM / 12000 rpm
Max. moment obrotowy
64 Nm / 8500 rpm
V-max
220 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15.4 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 750 x 1150 mm
Rozstaw osi
1450 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
207 kg
Rama
Stalowa dwubelkowa rurowa (typu diamond)
Wysokość kanapy
810 mm

Zawieszenie

Przód
41mm widelec USD SFFSkok zawieszenia 120 mm
Tył
Pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok 43,5 mm

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza 310mm x 4,5mm z 4-tłoczkowymi zaciskami i klockami hamulcowymi ze spiekiem metali
Tył
Tarcza 240 x 5 mm z jednotłoczkowym zaciskiem i organicznymi klockami hamulcowymi (z żywic polimerowych)
ABS
Tak, dwukanałowy

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy
Pojemność skokowa
649 ccm
Stopień sprężania
11,6:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Eksploatacja Honda CB 650R

Opony

Opona przód
120/70-ZR17M/C (58W)
Opona tył
180/55-ZR17M/C (73W)

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
2.7
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Yamaha MT-07 (2018)Honda CB 650R (2019)

Honda CB 650F (2014 - 2018)Honda CB 650R (2019)

Honda CB 650R (2019)Kawasaki Z650 (2020 - 2023)

Honda CB1000R (2018)Honda CB 650R (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności