39%
61%

Yamaha YZF-R125 125
2014 - 2018

+

Derbi GPR 125 Racing 2010
2010

+

Wygrywa Derbi GPR 125 Racing 2010: 14 głosów

Przegrywa Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018): 9 głosów

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018) vs Derbi GPR 125 Racing 2010

Opinia Video o Yamaha YZF-R125 125

Test video

Opinia Video o Derbi GPR 125 Racing 2010

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 38

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 22

Silnik:
4.4 vs 4.5
Hamulce:
4.4 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.6

Opinie o Yamaha YZF-R125 125

oj bo kuwa to erka
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Marka , prestiż, jakość wykonania.

Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
No najlepsza, najszybsza i najlepiej wykonana 125 w 4T jaka powstała
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej podoba mi się wygląd tego motocykla
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Derbi GPR 125 Racing 2010

najmocniejsza 125
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
3232
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)
Derbi GPR 125 Racing 2010
Moc max.
15.0 KM / 9000 rpm
15.0 KM / 9250 rpm
Moc max.
Pojemność zbiornika paliwa
11.5 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
124.0 ccm
124.2 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.2:1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
gaźnik Keihin CVK30
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
1955 x 680 x 1065 mm
2024 x 720 x 1160 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1355 mm
1355 mm
Rozstaw osi
Rama
typu Delta box
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok zawieszenia 130 mm
widelec upside-down, średnica 41 mm, skok 110 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu monoshock, skok 118 mm
wahacz wleczony, zawieszenie typu monochock, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 292 mm
pojedyncza tarcza 300 mm, jednotłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 230 mm
pojedyncza tarcza 218 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)Aprilia RS4 125

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)KTM RC 125 (2014)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)Yamaha YZF-R125 125 (2008 - 2013)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności