50%
50%

Yamaha FZS 600 Fazer
1998 - 2004

+

Yamaha TDM 850
1996 - 2001

+

Remis!

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004) vs Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)

Opinia Video o Yamaha FZS 600 Fazer

Opinia Video o Yamaha TDM 850

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 39

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 12

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.8 vs 4.9
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.4

Opinie o Yamaha FZS 600 Fazer

Autor: Gość
Jeździłem jedną i drugą maszyną i moim zdaniem fazer jest lepszy pod prawie każdym względem. Tdm wygrywa jedynie po lekkim terenie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-10-10 19:59:17 | Autor: Grzechu
Do wyprzedzania na trasie i w mieście TDM wygrywa. Nie musi mieć obrotów żeby szedł. Fazer bardziej na tor i łatwiej go schować czy zapakować do auta dzięki składanym lusterkom i niskiemu wzrostowi.

Opinie o Yamaha TDM 850

Autor: Danyy
Za całokształt.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-10-10 20:14:29 | Autor: inny gość
Po wypadku na starej TDM kupiłem przejściowo Fazera z zamiarem sprzedania po zakupie nowszej TDM. I tak już ponad 2 lata mam 2. W korkach lepszy fazer bo mniej szarpie przy 5-10 km/h. Nie jestem bardzo wysoki ale po 1,5 h bolą plecy. Z TDM nie chce się schodzić. Gorzej na światłach. Jedną piętą nie sięgam asfaltu. Każdy cholera ma jakieś wady. Na razie nie sprzedaję żadnego :-) Kupiłbym coś pomiędzy, ale co? MT-09, czy z innej marki?
Autor: Vda
Bardziej mi odpowiada ogólny charakter maszyny i silnik.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)
Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)
Moc max.
95.0 KM / 11500 rpm
77.0 KM / 7500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
61.2 Nm / 9500 rpm
80.4 Nm / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
20.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
849.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
10.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki 4x 38mm Mikuni BDSR
gaźniki MIKUNI BDSR38 x2
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2080 x 710 x 1180 mm
2165 x 790 x 1285 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1475 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
205.0 kg
232.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, rurowa, kołyskowa
typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
widelec teleskopowy, amortyzatory sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 149 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu monoshock, skok
pojedynczy amortyzator De Carbon, tłumienie gazowo-olejowe, skok 144 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, dwutłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 245 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności