25%
75%

Suzuki GSX 1300R Hayabusa
1999 - 2007

+

Honda CBR 1100XX Super Blackbird
1999 - 2006

+

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007) vs Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2006)

Opinia Video o Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Test video

Opinia Video o Honda CBR 1100XX Super Blackbird

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 15

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 11

Silnik:
4.9 vs 5.0
Hamulce:
3.9 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.8 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.8 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.6

Opinie o Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Autor: streetu
bo leci 315 a xx 290
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2018-05-09 15:42:18 | Autor: Gość
poczytaj dane faktyczne a nie licznikowe....
Autor: M
Bo to Suzuki
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: tomek
Markę Suzuki darzę dużym zaufaniem, wszyscy znają Hajkę, a kto słyszał o blekberdzrze?
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (11)
2018-05-09 13:20:16 | Autor: Xx
Wszyscy poza tobą
2018-09-28 21:14:43 | Autor: xx
Masz kompleks pochodzenia gdzieś spod Rzeszowa. Inaczej tego nie można wytłumaczyć

Opinie o Honda CBR 1100XX Super Blackbird

Autor: Bazyl
Ładniejszy, wygodniejszy, lepiej się prowadzi
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Jest wygodniejszy ładniejszy mniej awaryjny. I poprostu można się w nim zakochać
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mylo
HONDA,
More beautiful
Better suspension,
Better brakes,
More comfortable
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hugo
Niezawodna klasyka, chętnie zobaczę Tesciowa w motobandzie o tym sprzęcie
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
Cenię Suzuki ale w tym przypadku Honda stylistycznie zjada hajkę. Gdybym miał wybierać to bez zastanowienia biorę XX
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: wirek
przy cebeerce hajka wyglada jak dziecko z syndromem dauna.... jakby sie owiewki topily I splynely...
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Padre
Jeżdżę pierwszym wypustem iksa. Stosunkowo niedrogi w zakupie i utrzymaniu. Mocy ma ile chcesz, jest bardzo wygodny, nieźle hamuje, po minimalnym podniesieniu kierownicy można wygodnie zrobić 1000km. Łagodnie traktowany schodzi że spalaniem poniżej 7 litrów. Mimo ponad 20 lat może się podobać.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Artur
Honda ma leprze hamulce i lepszy silnik , bardzo dobrze się prowadzi no i jest ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Bo hamuje...a haya spowalnia sie...
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maciej
Bo mam :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzyh
Bo to Honda to za mało napisane... 11 lat na XX-e jeżdżę (1997r gaźnik - obecnie posiadam drugiego XX-a z 2002r na wtrysku) przejechałem na nich łącznie ok 90000 km z czego z 80tyś na gaźniku) więc coś mogę powiedzieć o nim ... Motocykl wizualnie ponad czasowy... Prowadzi się wyśmienicie, daje radę na torze, świetnie czuje się na winklach, w mieście trzeba się przyzwyczaić co jest bardzo łatwe, przewidywalny, wybacza sporo błędów, z pasażerem, bagażem zero spadków mocy jedzie praktycznie tak samo, kultura pracy silnika i skrzyni... i na koniec: 1. Jest szybki 2. Jest duży 3. Jest mocny 4. Jest ładny 5. Jest mało rozsądny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: VIP
Miałem i polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marek
Kupiłem Hondę pięknie się prezentuje jak bym miał kupować jeszcze raz i wybierać między tymi dwoma modelami to bym znowu zakupił Hondę ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
ponadczasowa linia, piekna i czysta...bardziej komfortowy i niezawodny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: A
Przyspiesza i hamuje. O ile oba przyszpieszaja to punkt drugi w XX jest mega dobry a Haya niestety wymaga zmian. Po dosc dlugich poszukiwaniach wybor padl na XX i nie planuje go zmieniac po tych kilku sezonach razem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rafal
Bo mam takiego
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: GreG
Ponieważ jest dużo wygodniejszy, bezawaryjny, dość tani w utrzymaniu i użytkowaniu (jak na taką pojemność i moc silnika). Poza tym po prostu go mam i na obecną chwilę nie zmienię bo nie ma na co ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Brylant
Bo ma hamulce
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Mam i wiem co mówię
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: radek
jakość wykonania, kultura pracy, wygląd, bezawaryjność.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
stylistyka, prowadzenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)
Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2006)
Moc max.
175.0 KM / 9800 rpm
152 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138.0 Nm / 7000 rpm
125 Nm / 7300 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.0 s s
2.4 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
306.0 km/h
302.6 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
24 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
DOHC, 16 zaworów, chłodzony cieczą
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 16 zaworów, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
1137 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.0:1
11.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski, Mikuni Denso Fuel Injection
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-biegowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2140 x 740 x 1155 mm
2160 x 720 x 1170 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1490 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
215.0 kg
222.9 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec telskopowy, amortyzatory sprężynowe, w pełni dostosowalne
43 mm HMAS, skok zawieszenia 120 mm
Przód
Tył
gazowo-olejowe, w pełni dostosowalne
wahacz wleczony, Pro-Link, skok zawieszenia 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 320 mm, sześcio-tłoczkowe zaciski
2x tarcza Ø 310 mm, trzytłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, dwu-tłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza Ø 256 mm, trzytłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2006)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Yamaha FJR 1300A (2006 - 2013)Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności