Opinie o Zipp Manic 125 2015

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Marcin1991
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
2017-10-24 14:21:34 | Autor: Zipperrrek
Witam. Poruszam się od dwóch miesięcy na tym sprzęcie. Mam ponad 1500 km zrobione i już mogę się wypowiedzieć coś na jego temat. Motocykl przeszedł już kilka modyfikacji i trochę się rozjeździł. Jestem zdania, że przy przebiegu 1500 km jeszcze się dociera więc warto wymienić olej w odstępie krótszym niż wskazania książki serwisowej. U mnie 350 km, 1350 km (kolejna wymiana wg. książki przy 2000 km) szkoda silnika. Co do modyfikacji to usunięty został zawór recyrkulacji spalin, podniesiona iglica o jeden ząbek wraz z regulacją gaźnika. Zębatka przednia zmieniona z 15 zębów na 17 zębów ( gdzie moja waga to 90 kg i nie odczuwam braku mocy w stosunku do 15 zębów). Prędkość przelotowa na poziomie 100 km\h gps-owe nie stanowi problemu. Nie słuchajcie, że po zmianie zębatki stanie się strasznym mułem. Maksymalna prędkość przy 10.000 obrotach to 115 km\h gps-owe (120 licznikowe). Poruszam się na co dzień drogą ekspresową i zanim wjadę w strefę miejską nie czuje się jakąś zawalidrogą. Pozbywam się w najbliższym czasie oryginalnego wydechu ze względów bezpieczeństwa. Jest cichy, ale podczas manewrów w ruchu ulicznym nie jest słyszalny przez kierowców samochodów. Nie polecam usuwać katalizatora bo nic to nie zmieni oprócz wydanych pieniędzy na ten cel i w połączeniu z wydechem akcesoryjnym będzie po prostu mega głośny. Lepiej zatankować do pełna za tą kasę. Zrobiłem sobie zabezpieczenia nakrętek i szpilek od układu wydechowego i mam spokój z odkręcającymi się szpilkami. Polecam od tego zacząć bo średnio co 300-400 km będzie trzeba dokręcać szpilki, aż do momentu urwania. Jest to motocykl budżetowy, ale nie ma co się wstydzić jego wykonania i przejmować przywarami tego modelu. Pozycja jak dla mnie jest wygodna i można swobodnie w trochę dłuższe trasy się zapuszczać. Ogólnie polecam ;-)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Słabe hamulce
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 2.57
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Zipp Manic 125 2015

Minimalne: 2.56

Średnie: 2.57

Maksymalne: 3.00

Zipp Manic 125 2015

Najtańszy (i zarazem nasz ulubiony) motocykl w ofercie Zippa na rok 2015. Motocykl w wyglądzie klasycznym z prostym silnikiem o bardzo umiarkowanym apetycie na paliwo - 2,5L na 100km. Motocykl jest lekki i bardzo zwrotny w ciasnym mieście. Można go zostawić praktycznie wszędzie. Ciekawostką jest to, że jak na tak budżetową jednostkę - motocykl dostał wyświetlacz zapiętego biegu. 

Dane techniczne Zipp Manic 125 2015

Osiągi

Moc max.
11 KM
przyspieszenie 0-100km/h
95 s

Silnik

Typ
Czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Układ zasilania
Gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2035 x 725 x 1060 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
120.0 kg

Hamulce

Przód
tarczowy hydrauliczny
Tył
bębnowy mechaniczny

Eksploatacja Zipp Manic 125 2015

Opony

Opona przód
2,75 R18-90/90 R18
Opona tył
2,75 R18-90/90 R18

Zipp Manic 125 2015Junak 122 F

Romet K 125 (2007 - 2016)Zipp Manic 125 2015

Zipp Manic 125 2015Junak RS 125 PRO (2016)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)Zipp Manic 125 2015

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności