Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Opinie o Suzuki GSX 600F Katana

Opinia: 4.3/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.5
Hamulce: 3.8
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 3.9
Ocena: 4/5 | Autor: Wiewiur
Miałem, moje 1 prawdziwe 2 koła. Prosta konstrukcja. Silnik praktycznie bezobsługowy, moc oddawana bardzo płynnie i wystarczająca dla początkujących. Przyśpieszenie ok bez szału ale też bez dramatu. Moto wybacza wiele błędów typu zamknięcie gazu w środku zakrętu, prowadzi się płynnie łatwo "nauczyć" się nim jeździć i poczuć granice możliwości. Idzie tym pojeździć szybciej chociaż nie jest to sport. Wygodna pozycja, dużo części zamiennych, łatwe do ogarnięcia naprawy/serwis i modyfikacje. Hamulce jak w Suzuki lekko słabe. Tanie w zakupie i daje sporo frajdy niewielkim kosztem. Niezła propozycja na 1 moto.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: MarekJDM
Jeżdżę już 3 lata jako środek transportu i nigdy nie miałem awarii.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Jest dobrze, można polecić!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: marcin
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! Ale polecam 750 niz 600 wygodniejsze tez bezawaryjne ja mam 750 od 3 lat a ojciec moj 600 od 4 lat i jestesmy bardzo zadowoleni
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Sho
Bardzo fajny, przyjazny kierowcy motocykl. Idealny na pierwsze moto, moze moc bez fajerwerkow, ale 2 z przodu na predkosciomierzu pojawia bez problemow, predkosc przelotowa 150/170km/h ze spalaniem 5,5l, latwa obsluga, silnik w zasadzie bezawaryjny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2017-12-28 20:40:37 | Autor: Lark
20km/h znaczy? :) Niby żart ale po przesiadce z tej 600 na sportowe 600 (dokładnie 636) różnica kolosalna, od przyspieszania po zakręty- na korzyść nowego oczywiście.
Ocena: 3/5 | Autor: Crocop
Niezły, polecam!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Klaudiusz
Dla dużych facetów w sam raz :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Qbaz
Bardzo dobra maszyna, pierwszy sezon przejeździłem i niczego mi nie brakowało. Zdecydowanie polecam!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Golem
Ogólnie jak na pierwsze moto to naprawde ok, malo kto nie robi oczu jak sie dowiaduje ze moto ma 20 lat. Dość duze chodzi o to ze nawet osoby powyżej 190cm znajda wygodna pozycję.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Ilcia
Sprzęt super. Dostępność części również, ten silnik jest i w banditach jak i starych gsxrach. Jeśli kobieta, która ma wzrost 165cm a wagę nie całe 55kg to kazdy da sobie z nią radę ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 | Autor: dev
Sprzęt całkiem niezły jak na swoje lata i cenę. Ale wiadomo - kształty już przestarzałe, hamulce słabe i masa własna spora.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Spalanie: 6.62

Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Suzuki GSX 600F Katana

Minimalne: 5.62

Średnie: 6.62

Maksymalne: 7.70

Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Suzuki GSX 600F to bardzo dobra opcja na pierwszy motocykl. Tani, trwały, przyjemny w trasie, o spokojnym usposobieniu, a przy tym bez wstydu może pokazać się na mieście. Pod warunkiem że jesteśmy fanami opływowych kształtów i plastiku...

GSX600F to motocykl popularnie nazywany jajkiem. Wystarczy pierwszy rzut oka by zrozumieć dlaczego. Jajowaty kształt mają lampy i kierunkowskazy, do tego opływowa czasza motocykla i rozbudowana boczna owiewka przykrywająca niemal cały silnik nielicząc kilku jajowatych otworów w owiece. Mimo to motocykl ma swoich miłośników. Sama maszyna to w zasadzie nic innego jak Bandit w owiewce.

Pierwszy model Suzuki GSX600F zadebiutował w 1988 roku i zastąpił model GSX550. Suzuki wprowadziło w motocyklu nowe podwozie i silnik. Rama to podwójna kołyska, a silnik to czterocylindrowy olejak. Pierwotnie dysponował on mocą 85 KM. Model został odświeżony w 1998 roku. Moc spadła do 75 KM, za to poprawiła się elastyczność silnika. Produkcja GSX600F trwała do 2006 roku, kiedy to model został wyparty przez nowocześniejszą wersję GSX650F.

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda
Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Suzuki SV 650A (2016)

Suzuki SV 650A (2016)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Dane techniczne Suzuki GSX 600F Katana

Osiągi

Moc max.
78 KM / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
60 Nm / 7950 rpm
V-max
207 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony powietrzem i olejem, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa
599 ccm
Średnica × skok tłoka
62.6 x 48.7 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zasilania
gaźniki Mikuni BSR32SS x4

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2135 x 745 x 119 mm
Rozstaw osi
1470 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
200 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
219 kg
Rama
podwójna kołyska, rama stalowa, rurowa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 41 mm, skok 130 mm
Tył
wahacz wleczony, skok 142 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza hamulcowa 290 mm
Tył
pojedynczy, tarczowy, 240 mm

Eksploatacja Suzuki GSX 600F Katana

Opony

Opona przód
120 x 70 ZR 17
Opona tył
150 x 70 ZR 17

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Długość łańcucha
118

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!