MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

Spalanie: ?
Dodaj
Ilość raportów: 0

Spalanie MV Agusta Dragster 800 RR

Minimalne: ?

Średnie: ?

Maksymalne: ?

Opinie o MV Agusta Dragster 800 RR

Opinia: 5.0/5

Liczba głosów: 1

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
rozwiń

MV Agusta Brutale 800 RR

MV Agusta kryje w sobie obietnicę tego wszystkiego, co kojarzy nam się pod pojęciem "włoska motoryzacja". Te motocykle są połączeniem stylu i elegancji z nutką snobizmu. Świetne proporcje, niepowtarzalne kształty, spójność i nastawienie na estetykę. A do tego cena - cena która zawsze będzie budzić dysonans między emocjami, a rozsądkiem. Ale po co kierować się rozsądkiem, skoro można kierować MV Agustą!

Przepiękny Włoski Ogier 


Jeżeli zapytalibyście mnie dzisiaj, jakim najciekawszym naked'em jeździłem - to byłby to właśnie ten motocykl. Dragster 800 RR jest zjawiskowo wręcz piękny! Śliczna lampa przednia w kształcie łezki z dobrze wkomponowaną technologią Led. Masywny zbiornik, ostro narysowany z lekko obrysowanymi wlotami powietrza i do tego minimalistyczny ogon, z genialnie dopasowanymi światłami. CUDO. 


Ah, nie zapomnijmy o masie różnych szczegółów - sprytnie ukryty (i jakże potrzebny) amortyzator skrętu pod kierownicą. Bardzo ładnie zrobiona kierownica z clip-on'ami. Do tego mamy taki szpanerski bajer jak kolorowe, szprychowe felgi! A jakby tego było mało to MV Agusta dała do tego motocykla jednocześnie osłony klamek (hamulca i sprzęgła) na których zamontowała jeszcze lusterka. Taki styl zobaczymy tylko u nich. Motocykl całym sobą krzyczy - popatrzcie na mnie. Drugiego takiego nie znajdziecie! 

Rasowy charakter motocykla sportowego 

Podobnie jak w przypadku Turismo Veloce, którym niedawno jeździliśmy - tutaj także mamy trzy cylindrowy silnik o pojemności 800ccm, jednak jego charakter został totalnie odmieniony. Turismo pozwalało na spokojną, relaksującą jazdę - Dragster jest brutalny, narowisty i chętny do skakania jak pitbull po amfetaminie. 


140 KM i 87 Nm przy wadze 168 kg robi kosmiczne wrażenie.

Ten silnik żyje wysokimi obrotami, uwalniając przy tym symfonie chrapliwych wystrzałów z układu wydechowego. Uwielbiam jak on wkręca się na obroty, jak pęd powietrza próbuje ściągnąć mnie z motocykla, a ten pokonuje kolejny zakręt, by zaraz za nim próbować znowu wstać na tyle koło przy ostrzejszym dodaniu gazu. 

Świetne hamulce zatrzymują lekkiego Dragstera niemal w miejscu. Zawieszenie zestrojone tak, by dawało frajdę z bardziej sportowej jazdy, jednak jest zdecydowanie przyjemniejsze dla naszego kręgosłupa niż to, które znajdziemy w motocyklach sportowych. 


Poza hamulcami, motocykl do porządku próbuje przywołać kontrola trakcji (8 pozycji + wyłączenie), która przydaje się podczas jazdy w deszczu, lub np. na kostce gdzie przypadkowy ruch manetką mógłby skończyć się poślizgiem. Mimo wszystko, kontrola trakcji nie będzie powstrzymywała MV Agusty przed ochoczymi próbami stawania na tylnym kole, szczególnie na pierwszych dwóch biegach. O tym przekonacie się szybko i przyzwyczaicie się do ognistego charakteru. 

140 koni potrafi rozpędzić ten motocykl do oszałamiających 244 km/h, co na nakedzie oznacza walkę o życie z naporem wiatru. Do tego przy tak wysokich prędkościach bardzo krótki i lekki naked zachowuje się nerwowo, więc osobą nieprzyzwyczajonym od razu mocniej zabije serce. 


Unikatowy 

To maszyna, która będzie zachwycała swoim wyglądem i charakterem. Nie jest dla każdego, bo jest zrobiona typowo po włosku - mało wygodna, niespecjalnie funkcjonalna, za to przepiękna, ogniście włoska i narowista. Motocykle mają wzbudzać emocje, a ten budzi je jak żaden inny. I zostawia je w pamięci wyryte na bardzo długo. 

Nasz egzemplarz kosztuje 81 900 zł

Więcej o MV Agusta: https://mvagustapoland.com/motocykle/

Dane techniczne MV Agusta Dragster 800 RR

Osiągi

Moc max.
140.0 KM / 13100 rpm
Max. moment obrotowy
86.0 Nm / 10100 rpm
V-max
244.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Pojemność skokowa
798.0 ccm
Stopień sprężania
13.3:1
Układ zasilania
wtysk paliwa, MVIC 2.0

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2060 x 825 x 820 mm
Rozstaw osi
1380 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
Rama
stalowa kratownicowa, lekki stop aluminium

Zawieszenie

Przód
widele teleskopowy uside down Marzocchi, śr. 43 mm, skok 125 m
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator Sachs, skok 125 mm

Hamulce

Przód
podwójna pływająca tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Abs
ABS

Eksploatacja MV Agusta Dragster 800 RR

Opony

Opona przód
120/70 - ZR 17M.C (58W)
Opona tył
200/50 - ZR 17 M/C (75W)

Ducati Monster 1200S (2014 - 2017)MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

BMW R 850GS (1996 - 2001)MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

Suzuki GSX-R 600 (2015)MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności