Model Keeway RKS

Cena od: 4 500 - 9 499 zł

Video Testy


Dane techniczne RKS

Moc maksymalna
od 11 KM do 11 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 125 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.2/5 do 4.2/5
Średnie Spalanie
od 2.99 do 2.99

Rodzina motocykli RKS

Keeway RKS 125
Keeway RKS 125 2012

Lata produkcji: 2012

Moc maksymalna:11 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.2/5

Opinie RKS

Ocena: 5/5 | Autor: Damian | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Powiem tak. Przejechałem tym motocyklem ponad 3 tys. km w jakieś 1,5 miesiąca. Kupiłem jak miał 1200 km zrobione. robiłem nim także trasy turystyczne po około 600 km, oraz miałem kilka przykrych zdarzeń na drodze (3 wypadki w tym jeden ciężki). Zacznijmy może od: 1. Wyświetlacza - ładny i przejrzysty, szkoda tylko że w nocy jak się jedzie ciemną drogą to bardzo mocno daje po oczach i nie możemy mieć go w zasięgu wzroku aby nas nie raził. 2. Światła - Lampa przednia słabo świeci. Aby coś zobaczyć to trzeba włączyć światła drogowe, chociaż wtedy nie doświetla bliskich odległości, ponieważ wyłącza światła mijania. 3. Silnik - Pięknie odpala nawet bardzo często bez ssania, jednak chwilę musi pochodzić przed jazdą, bo po prostu zgaśnie bez ssania podczas jazdy. Silnikowi także brakuje trochę mocy, na 5-tym biegu 90 jeszcze pójdzie, ale więcej z problemem. 4. Skrzynia biegów - Niestety lubi trochę brutalne traktowanie, jak delikatnie zmieniałem biegi to lubi się zawieszać między biegami KAŻDYMI. Problem jest także czasami podczas podczas zrzucania biegów na postoju, lub włączania "1" na starcie, czasami trzeba pomóc ruszeniem motocykla. 5.Opony - Dobrze trzymają się na suchej nawierzchni, mokra nawierzchnia - tragedia (1 szlif przy małej prędkości i 4 biegu) opony bardzo łatwo tracą przyczepność, tak samo jak jest trochę piachu. Tutaj bezspornie przydał by się ABS, którego tutaj brak. 6. Kładzenie się w zakrętach - Dobrze, nawet bardzo, jednak trzeba uważać. Kładzenie się przy skręcie w lewo, bez większych problemów, nóżka się składa w razie czego. W prawo już gorzej. Nóżka się składa, jednak pedał hamulca jest nisko i wadzi przy wchodzeniu w zakręty. Myślałem że to nóżka trze o asfalt, jednak to był pedał, tak mocno tarł, że przekręciło że zerwało przyczepność i zaliczyłem kolejnego szlifa. Pedał hamulca ściera się na zgięciu, ewentualnie zagięciu ulega śruba ograniczająca obój pedału. 7. Odporność na wypadki - Tutaj rewelacja. Za to firmę trzeba pochwalić. Jeśli łapiesz szlifa i kierownica skręcona jest w stronę na którą lecisz, to rączka kierownicy, nóżka i trochę dźwignia (sprzęgła lub hamulca) tylko obrywają. Lakier ani plastiki nie ruszone. Na spotkaniu motocyklistów jak miałem małego szlifa to powiedzieli że ten motocykl jest stworzony do szlifów :D. Dodatkowo, dźwignie hamulca i sprzęgła są tak zrobione, że w momencie ich mocnego uderzenia odrywa się tylko mała ich część i dalej można je użytkować. Nie wiem czy to zrobili jako zabezpieczenie przed ułamaniem klamki, czy jako dodatkowa opcja posiadania takiej "bardziej sportowej" klamki, jednak to jest świetne. Teraz klamkę sprzęgła dwoma lub trzema palcami naciskam bez problemu i nie wadzi o resztę palców. Genialne. 8. Prowadzenie - Bardzo dobrze. W mieście prowadzi się bardzo dobrze. Jeździ bardzo dobrze między korkami, ponieważ jest wąski. Jest także skrętny. Do miasta bardzo dobry. 9. Komfort z jazdy - Dobry, nawet bardzo. Tyłek nie boli nawet po 6 godzinach jazdy non-stop. Jazda 60-70 km/h w celach zwiedzania to przyjemność. Przy 90 już się męczy. Droga turystyczna mija szybko i można spokojnie podziwiać widoki. Polecam omijać drogi ekspresowe i autostrady, ponieważ jadąc nimi czas się dłuży przy 90-100 km/h i motocyklista jak i motocykl się męczy, co widać i słychać. 10. Jazda z plecaczkiem - Pasażer nie narzekał, problemów ze zrywnością także nie ma. 11. Postawa podczas jazdy - Brak zastrzeżeń. Podczas jazdy 60-70 km/h można się wyprostować aby się nie męczyć, a przy większych prędkościach można nawet się położyć na motocyklu, aby wyglądać sportowo :D. Można nawet usiąść na siedzeniu pasażera, a i tak będzie się trzymać dobrze kierownicę, więc pozycji do siedzenia jest. 12. Wysokość kierującego - Tutaj problem jak zapewne wszystkich 125. Mam 185 cm wzrostu i jestem trochę za wysoki na ten motocykl, polecam osobą, które mają około 170 cm wzrostu. 13. Akcesoria - Tutaj ubogo. Oficjalnie jest tylko możliwość zamontowania kufra centralnego, a przydały by się jeszcze boczne. Od siebie. Motocykl bardzo dobry do jazdy w mieście i na krótkie weekendowe wypady wioskami (Szczecin->Szczecinek (nocleg pod namiotem)->Koszalin -> Kołobrzeg -> Nowogard -> Szczecin) po 6 godzin za kierownicą nie stanowi problemu. Jazda z kufrem centralnym - trasa około 600 km za 80 zł. To wielka zaleta tego motocykla. Pozdrawiam i jak ktoś chce pisać w sprawie tego motocykla, czy go zobaczyć to pisać na Facebooka do mnie lub w Szczecinie mnie odwiedzić ;) https://www.facebook.com/tdx110
Ocena: 5/5 | Autor: Darek | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Posiadam od 2 lat 6,5 tyś km zrobione żadnej awarii, motocykl bardzo dobry w super cenie
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Keeway RKS 125 2012
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 4/5 | Autor: Damian | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Podoba mi się na pewno wygląd, spalanie średnio poniżej 2,5l/100km w MIEŚCIE. Na pewno wadą jest mała moc silnika, mała prędkość maksymalna, mały gaźnik, tak aby nie można było wycisnąć z niego więcej mocy.
Ocena: 4/5 | Autor: Keri | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Jest dobrze, można polecić!
Autor: Tombaj | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Kupiłem w piątek nowy z salonu10.09.2021narazie testuje
Ocena: 5/5 | Autor: Kamil | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Ocena: 4/5 | Autor: gg | Opinia o Keeway RKS 125 2012
Spodziewałem się czegoś lepszego!

Recenzje RKS

Włoski design w budżetowej klasie 125ccm? Firma Keeway ma oczywiste azjatyckie pochodzenie - z dużym nastawieniem na eksport. W europie jest obecna od roku 1999, jednak to co dla nas jest najważniejsze to to, że przejęła włoskie Benelli w 2005 roku. Efektem tego zabiegu było zdecydowanie poprawienie wyglądu oraz jakości motocykli. Keeway stawia na proste ale trwałe rozwiązania, które zes...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Keeway RKS 125 2012Junak RS 125 PRO (2016)

Junak 123 125 2015Keeway RKS 125 2012