Model Harley-Davidson Sport Glide

Cena od: 68 800 - 68 800 zł

Video Testy


Opis modelu Sport Glide


Harley-Davidson, HD, Motocykle

Harley-Davidson to jeden z najbardziej znanych na świecie motocykli typu chopper/cruiser. Każdy kto marzył o posiadaniu ciężkiej, ociekającej chromem maszyny - oglądał co najmniej kilka Harleyów. Centrala H-D znajduje się w Milwaukee w stanie Wisconsin w USA. 

Początki motocykli tej marki sięgają 1901 roku, kiedy to William Sylvester Harley i Arthur Davidson przymocowali cztery silniki do ramy rowerowej. Rok 1908 to zwycięstwo Waltera Davidsona w wyścigu w Catskill Mountains, co przełożyło się na rozgłos marki. Produkcja cały czas wzrastała, osiągając wyniki ok 150 egzemplarzy rocznie.

Rok 1909 to chyba najsłynniejszy przełom w marce Harley-Davidson. W modelu 5D zaczęto montować uznawany za najbardziej klasyczny silnik w układzie V, o dwóch cylindrach rozchylonych pod kątem 45°. Pierwszy tego typu zamontowany silnik miał pojemność 810 cm³ moc 7 KM ico pozwalało rozpędzić motocykl do 60 mil na godzinę. Produkcja wzrosła wielokrotnie, osiągając poziom 1150 motocykli. 

Dane techniczne Sport Glide

Moc maksymalna
od 90 KM do 90 KM
Pojemność skokowa
od 1700 ccm do 1700 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.9/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 5.25 do 5.25

Rodzina motocykli Sport Glide

Harley-Davidson Sport Glide (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:90 KM

Klasa pojemności:1700 cm3

Ocena: 4.9/5

Opinie Sport Glide

Ocena: 5/5 | Autor: szklarz | Opinia o Harley-Davidson Sport Glide (2018)
Super maszyna ,1745 cm jest ogien
Ocena: 5/5 | Autor: Dev | Opinia o Harley-Davidson Sport Glide (2018)
Bardzo przyjemna maszyna. Idealna na weekendowe trasy a także do codziennej jazdy.
Ocena: 5/5 | Autor: HD driver | Opinia o Harley-Davidson Sport Glide (2018)
Motocykl aspiruje do grupy turing ale wagowo jest nadal w grupie softail. Kufry niezbyt duże ale wystarczają na weekendowe wypady we dwoje. Owiewka chroni korpus kierowcy ale nie głowę kierowcy. Oryginalna owiewka wygląda super ale osoby chcące lepszej ochrony przed wiatrem powinny pomyśleć o wyższej, a na rynku jest w czym wybierać. Silnik nawet bez modyfikacji ma wystarczającą moc do dynamicznej jazdy. Po zdjęciu przedniej owiewki i kufrów zyskujemy prawdziwego miastowego cruisera. Motor daje ogromną frajdę z jazdy. Oryginalny tłumik trochę zbyt cichy ale wszystko można przerobić :-)
Autor: Gość | Opinia o Harley-Davidson Sport Glide (2018)
pierdolisz
Ocena: 5/5 | Autor: Marek | Opinia o Harley-Davidson Sport Glide (2018)
super!

Recenzje Sport Glide

Mały Touring w rodzinie SoftailChociaż przynależność Sport Glide to rodzina Softail (w której znajdziemy także, a jakże - Fat Bob'a!) to został on stworzony z myślą o jeździe turystycznej. Jednak jest to jej zupełnie nowe oblicze w wykonaniu Harley-Davidson'a. Do tej pory, turystyczne krążowniki tej marki były ogromne, ciężkie i.... drogie. W swoich rękach mieliśmy chociażby model Road G...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)Harley-Davidson Sport Glide (2018)

Przegrane Pojedynki

Yamaha XVS 1100 Drag Star (1998 - 2006)Harley-Davidson Sport Glide (2018)