Kurtka Adrenaline Pro Touring

Galeria zdjęć
Recenzja
Koszulka z rozmiarem

Opinie o Kurtka Adrenaline Pro Touring


Średnia Ocena: 4.6/5 Liczba Głosów: 7

Ocena: 3/5 | Autor: MaxSc | Motocykl: Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)
Lepszy zestaw jednorazowy niż zdrapka, ale szczerze... wydać 800+zł za jednorazówkę, to mimo wszystko trochę dużo. Za około 1200zł ("aż" 400 więcej) kupiłem tekstyl RST, który wytrzymał 3 sezony i 7 gleb (każda inna, bo po co się powtarzać:), z czego 2 poważne. Jedyne uszkodzenia jakie nosi to 2 małe rozdarcia na łokciu (oba wielkości podstawy kciuka) i wytarty napis na spodniach. Dopiero ostatnia gleba była bolesna dla łokcia, bo po 3 latach używania po 350 dni w roku i prania po 5 razy w roku, rozciągnęła się na tyle, że protektor na łokciu przesunął się w trakcie koziołkowania.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: LOX | Motocykl: Kawasaki KLE 500
Dobre wykonanie. Wizualnie wygląda zarąbiście. Wygodna.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kmieciu | Motocykl: XJ600
Czekam na test Hondy CBF600 :-) Choć podejrzewam, jakie będzie podsumowanie: sprzęt nudny, niegodny doświadczonego rajdera, moc niska, wolny, hamuje słabo.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2016-10-04 17:41:18 | Autor: Cbf 600 | Motocykl: Honda CBF 600N (2004 - 2007)
Mam taki motocykl - oczywiście, nie jest to klasa sport ani jakis v-max, ale naprawde zaskakuje :) do miasta rewelacyjny!
2016-10-04 12:36:34 | Autor: K.P. motobanda
Myśl przewodnia recenzji na któą przyjdzie jeszcze poczekać: motocykl, którego nikogo nie zaskoczy. Z wyjątkiem nas : P
Ocena: 4/5 | Autor: olo | Motocykl: motorynka
Dlaczego kolega się przewrócił?
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2016-10-04 12:55:00 | Autor: Kmieciu
Nie chcę spekulować, ale jeżeli motocykl ma sprawne hamulce, to jeżeli chwycimy klamkę nagle i z całej siły to przednie koło załapie uślizg i jeżeli od razu nie odpuścimy to efekt jest taki jak na filmie. Wiem z doświadzczenia bo zaliczyłem takiego szlifa na kursie prawa jazdy (YBR 250).
2016-10-04 12:37:19 | Autor: K.P. motobanda
O tym w materiale poświęconym Hondzie CBF ; )
Ocena: 5/5 | Autor: Gucio | Motocykl: Honda CBF 600N (2008- 2012)
Zaczynam się cieszyć, że nie wybraliście mojej CBF'ki na testy:P
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Grzegorz | Motocykl: Tmax
Why Łukasz why???
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
2016-12-19 19:31:41 | Autor: Gość
A wystarczyło by CBF z ABS i nic by takiego nie miało miejsca
2016-10-05 14:10:49 | Autor: Krishooo | Motocykl: Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
For money ;)

Solidna Gleba w Tanich Ciuchach Motocyklowych


Ten test nie jest typowy i nie planowaliśmy go, ale jednym z najważniejszych cech ciuchów motocyklowych jest poprawa naszego bezpieczeństwa. Tym razem przyszło nam skonfrontować ten fakt z rzeczywistością na własnej skórze w warunkach drogowych. I choć sytuacja była nieciekawa, to wyszliśmy z niej cało. 

Szorując po asfalcie 

Gleba może zdarzyć się każdemu, niezależnie od doświadczenia jakie posiada, ilości przejechanych kilometrów czy typie motocykla którym podróżuje. Nieważne czy jedziesz dwie ulice dalej do sklepu, pokonujesz dobrze znany Ci zakręt czy spokojnie przemierzasz obce kraje. Wystarczy zdarzenie losowe, plama oleju na drodze, dziura na zakręcie czy zwykły błąd ludzki. W naszym przypadku winowajcą całego zdarzenia było zbyt wysokie ciśnienie przedniej opony, która poddała się podczas hamowania. 

Prędkość przy jakiej biker pożegnał się z siodłem motocykla oscylowała w graniach drogi szybkiego ruchu - jak w takich warunkach poradził sobie komplet odzieży motocyklowej z tej niższej półki cenowej? Ile bezpieczeństwa jest nam w stanie zaoferować komplet turystyczny za 800-900zł? 

Adrenaline Pro Touring

Kurtka została uszyta z poliesteru 600D + miejscowe wzmocnienia z materiałów wyższej gramatury. Do tego w tej cenie dostajemy zestaw ochraniaczy CE - na łokcie, barki i plecy. To oczywiście nie jest przypadek, bo właśnie łokcie i braki oberwały najbardziej o czym świadczą rozdarcia materiału. Kurtka wybroniła się z tego starcia bardzo dobrze - bo choć rozdarcie na barku jest sporej wielkości, to ochraniacz spełnił swoje zadanie i nie doszło ani do złamania ani przytarcia skóry. Odpowiednia regulacja pozwala ciaśniej dopasować kurtkę do swojego ciała - ma to tą zaletę, że wówczas uniemożliwiamy ochraniaczom swobodne wędrowanie wewnątrz kurtki podczas bliskiego spotkania z podłożem. Wszystko zostało na swoim miejscu i spełniło swoje zadanie. 

Spodnie Adrenaline Pro Touring

Pro touring to tak naprawdę zestaw, do kurtki możemy dokupić sobie spodnie uszyte z identycznych materiałów z możliwością spięcia ich razem. Do ważna cecha, ponieważ dzięki spięciu nasze plecy nie zostają odkryte podczas koziołkowania przy niechcianej glebie. Po co nam kurtka, skoro podwinie się nam na plecach? 

Spodnie miały trudniejsze zadanie, to one jako pierwsze złapały kontakt z ulicą i miały go najdłużej. Najbardziej oberwała strefa kolana oraz biodro. W spodniach regulacja w okolicach nogawek raczej nie występuje, a komfortowa lecz niespecjalnie sztywna budowa spodni sprzyja przesuwaniu się ochraniaczy kolan. Tak też było w naszym przypadku, ochraniacz pod wpływem uderzenia przesunął się w bok. Na szczęście nie doszło do żadnego złamania czy trwałego uszkodzenia, jednak te kilkadziesiąt metrów szurania po asfalcie przepaliło materiał spodni na wylot dochodząc do skóry. Otarcie na kolanie miało długość ok 5 centymetrów i było płytkie - nic groźnego. Ale gdyby ochraniacz się nie zsunął - nie byłoby nawet śladu. 

Dużo lepiej zachował się ochraniacz bioder - ten nie miał gdzie się zsunąć i odpowiednio ochronił skórę przed skutkami wypadku. Biodra całe. Tyłek - choć dziura w spodniach była spora, także nie odniósł kompletnie żadnego uszczerbku. Jednak tutaj także mamy pewne zastrzeżenia - spodnie miały naszyty kawałek skóry, który miał chronić właśnie w takich sytuacjach. Niestety jest on zwyczajnie zbyt mały i zbyt głęboko położony - no chyba, że ochrania klejnoty rodzinne :)

Buty Adrenaline Ryo Tech Ride

Buty są równie ważne co pozostała część garderoby i tutaj widać to nad wyraz mocno - motocykl podczas wypadku przycisnął but jeszcze do asfaltu, w efekcie czego skóra pod wpływem mocnego tarcia została konkretnie przytarta. Ostatecznie stopy, kostki i palce wyszły kompletnie bez szwanku. Choć buty oberwały naprawdę mocno, to w środku panował spokój, wysoki stan i utwardzona strefa kostki, palców i pięty spisały się i dobrze odegrały swoją rolę. 

Podsumowanie 

Podsumowanie jest proste - jeżeli odkładacie na drogie ciuchy motocyklowe to dobrze, bo bezpieczeństwo jest warte ciężkich pieniędzy. Jednak jeżeli przez to jeździcie na zdrapkę, to odżałujcie najpierw te kilka stówek i kupcie sobie jakiś podstawowy zestaw motocyklowy - już te budżetowe ubrania potrafią dobrze się spisać i uratować nasz przed nieprzyjemnymi urazami. Oczywiście taki zestaw tekstylny już nie będzie nadawał się do kolejnej jazdy, ale nasza skóra uniknie bolesnych wizyt w szpitalu. Im drożej tym teoretycznie bezpieczniej, a skóra zawsze zniesie więcej niż tekstylia - jednak nawet jak kupicie niebotycznie drogie ciuchy sportowe, to nie oznacza to, że będziecie nieśmiertelni. Kod na niezabijalność nie istnieje - jeżeli przywalicie w przeszkodzę, to ciężko będzie z tego wyjść z obronną ręką i kilkoma siniakami. 

Dane techniczne

Wentylacja
2 panele wentylacyjne na klatce piersiowej, na rękawach i duży panel na plecach
Membrana
Reissa
Garb Aerodynamiczny
Nie
Podpinka Ocieplająca
Tak
Elementy odblaskowe
Tak
Materiał
Tekstylia ● Mesh
Przeznaczenie
Turystyczne ● Szosa
Budowa Produktu
Poliester 600D
Ochraniacze
Ochraniacze łokci, barków, pleców
Kieszenie
4
Możliwość spięcia ze spodniami
Tak
Dla kobiet
Nie

Informacje o producencie - Adrenaline


Adrenaline to marka produkują odzież i akcesoria motocyklowe w atrakcyjnej cenie i przy zachowaniu zadowalającej jakości. Oferta jest naprawdę potężna i dotyczy zbroi, buzerów, pasów rekowych, rękawic, kurtek, butów czy skórzanych kombinezonów. 

Tabele Rozmiarów


Miejsca mierzenia rozmiarów

Rozmiary Uniwersalne - Babka

Rozmiar A - Obwód biustu (cm) B - Obwód Talii (cm) C - Obwód Bioder (cm) D - Długość Ramienia (cm) E - Zewnętrzna Długość Nogawki (cm)
34 XS 80-82 64-66 90-92 57-60 105-107
36 XS 83-86 67-70 93-95 57-60 105-107
38 S 87-90 71-74 96-99 57-60 105-107
40 M 91-94 75-78 100-103 57-60 105-107
42 L 95-98 79-82 104-107 57-60 107-109
44 L 99-102 83-86 108-111 59-62 105-107
46 XL 103-108 87-92 112-117 59-62 105-107
48 XXL 109-11 93-98 118-123 59-62 105-107
50 XXL 115-120 99-104 124-129 59-62 105-107
52 3XL 121-126 105-110 130-135 59-62 105-107

Rozmiary Uniwersalne - Facet

Rozmiar A - Obwód klatki piersiowej (cm) B - Obwód Talii (cm) C - Obwód Bioder (cm) D - Długość Ramienia (cm) E - Zewnętrzna Długość Nogawki (cm)
46 S 90-93 84-87 98-101 61-63 106-108
48 M 94-97 88-91 102-105 62-64 106-108
50 L 98-101 92-95 106-109 63-65 108-110
52 L 102-105 96-99 110-113 64-66 110-112
54 XL 106-109 100-103 114-117 65-67 110-112
56 XXL 110-113 104-108 118-121 66-68 112-114
58 XXL 114-117 109-113 121-124 67-69 114-116
60 3XL 118-121 114-118 124-127 68-70 116-118
62 4XL 122-125 119-123 127-130 68-70 116-118