Kombinezon RST RST ADVENTURE III PRO SERIES

Gwiazdka

Zobacz opinie

Ocena: ?/5

Ilość opinii: 0

Nie wiesz co wybrać? Zapytaj Motobandziora!

Sklep

Wybierz:

Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 2 748,00

Wybierz:

Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 2 748,00

Wysyłka w: 24h Dostawa od: 0 zł
gratis motobandowy

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu!

wysyłka w 24h

Zrobimy wszystko, aby Twoje zakupy dotarły błyskawicznie i bezproblemowo!

Więcej o czasach dostawy

30 dni na zwrot

Masz cały miesiąc na zwrot lub wymianę towaru na inny

Zły rozmiar? Wymienimy!

darmowa wysyłka

Wysyłamy za darmo przy zakupach od 500zł

Dowiedz się więcej o gratisach

gwarancja

Każdy produkt obejmuje 24 miesięczna gwarancja!

A większość nawet 5 letnia!

RST Adventure III Pro Series

RST to brytyjska marka, która mocno zakorzeniła się na naszym rynku. Większość z Was pewnie kojarzy te logo, bo widział je na kombinezonie skórzanym u kumpla. Jednak od kilku lat RST skutecznie podbija także szosę i bezdroża. 

Adventure III - facelifting

Trójka, nie jest zupełnie nowym produktem. W świecie samochodów musi się na to facelifting, czyli niewielkie ulepszenia i zmiany modelu. Dokładnie tak można by opisać nowy zestaw od RST, jest to rozwinięcie, dobrze już znanego na rynku kompletu turystycznego. 

Dwójka ma bardzo pozytywne opinię, jak więc to ulepszyć? Producent o wskazówki poprosił najbardziej hardcorowych turystów motocyklowych z Australii (gdzie wszystko chce Cię zabić). Poprawiono więc pas spadochronowy, który zapobiega podwiewaniu kurtki, pojawiły się twarde, zewnętrzne ochraniacze na barkach a także ulepszono krój całego zestawu (dopasowanie do sylwetki). 

Pro Series 


Ten znaczek występuje u RST rzadko i nigdy bez przyczyny. Produkty z tą nazwą, oznaczają, że mamy do czynienia z najwyższym modelem RST. Totalny top tego producenta. I tak właśnie jest w przypadku Adventure III. 

Zestaw został uszyty w Cordury 500 D, wzmacniany Nylonem Balistic 1660. Oba te materiały są bardzo wytrzymały, a szczególnie ten drugi - który został wynaleziony na potrzeby wojskowe, a dokładniej lotników. Do dzisiaj jest używany jako jeden ze składników kamizelek kuloodpornych. 

Dostajemy więc bardzo mocny zewnętrzny materiał i to czuć, zarówno po wadze kurtki jak i jej sztywności. Kurtka na zewnątrz jest chropowata i twarda. 

Bezpieczeństwo - w standardzie


Poza Nylonem i Cordurą, dostajemy także szereg ochraniaczy - twarde zewnętrzne ochraniacze na barkach, a także wewnętrzne certyfikowane ochraniacze na barki, łokcie, plecy oraz kolana. Pełen zestaw, nie potrzeba niczego więcej dokupować. 

Ochraniacze szczególnie te na łokciach robią wrażenie, są długie i szerokie. Nie przeszkadzają nam podczas jazdy i mamy świadomość, że na pewno nam pomogą w razie nieprzewidzianych okoliczności. 

3 Warstwy vs Dopasowanie


Kurtki turystyczne znane są ze swojej uniwersalności. Mamy w nich miliard kieszeni, membrany, podpinki, kołnierze - wszystko to choć przydatne, to nigdy na raz. A noszenie tego wszystkiego sprawia, że mamy wrażenie poruszania się w wielkim worku po ziemniakach. 

RST jako zestaw turystyczny także posiada całe to dodatkowe wyposażenie. Pomimo faktu, że Crodura posiada spore właściwości wodoodporne, to i tak producent daje nam także membranę wodoodporną - tak dla pewności. Do tego ocieplenie na chłodniejsze dni + osobno kołnierz. Całość oczywiście wypinana. 

Jednak RST popracowało nad krojem.... i to prawda. Posiadamy sporo pasów, które pomogą nam regulować dopasowanie kurtki do naszego ciała (np. po wypięciu podpinki i membrany) i pomimo twardej Cordury - całość przyjemnie leży na naszym ciele. Byłem w szoku, jak taki turystyczny wszystko-mający-zółw dobrze na mnie leży. Jeździ się w tym przyjemnie, praktycznie tak samo jak w zwykłej, lekkiej kurtce tekstylnej. 

Zimno vs Ciepło 


Zmęczeni? A do jeszcze nie wszystko. Na zimne i deszczowe dni - tak jak wspominałem jesteśmy wyposażenie w podpinkę i membranę. Wiatr i deszcz może sobie lać a my mamy to gdzieś. Przetestowane na autostradzie Poznań-Warszawa w solidnej ulewie. A także podczas jazdy Kawasaki Versys - gdzie pogoda postawiło nam doświadczyć najpierw parówą, a później chłodnym deszczem.

No właśnie, a jak jest podczas gdy żar z naszego czewonego giganta topi asfalt? Nadal dobrze. Ze środka kurtki pozbywamy się wszystkiego zbędnego i otwieramy panele wentylacyjne z przodu, z tyłu a także na rękawach i spodniach. Pomimo grubego materiału, chwilę po ruszeniu czujemy przyjemny chłód na naszym ciele. Szczególnie wentylacja na rękawach zrobiła na mnie wrażenie - pod wieczór, musiałem ją zamknąć, bo mimo 20 kilku stopni, zacząłem marznąć.

Podsumowanie

Czekacie na krytykę? Tak... ale ciężko się do czegoś konkretnego przyczepić. Mogę śmiało powiedzieć, że to najlepszy zestaw turystyczny jaki miałem okazję w tym roku testować i jeden z lepszych w ogóle. RST przyłożyło się i wypuściło dobrze zrobiony, dopasiony produkt - dobry do twardej turystyki jak i tej codziennej, niekoniecznie hardcorowej. 

Za dobry produkt przyjdzie nam dobrze zapłacić:

Kurtka RST Adventure III - 1599 zł

Spodnie RST Adventure III - 1149 zł

Zestaw dostępny jest w 4 różnych kolorystykach (czarna, szaro-czarna, pomarańczowo-czarna i niebiesko-szara). 

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda

Opinie o Kombinezon RST RST ADVENTURE III PRO SERIES

Średnia Ocena: ?/5 Liczba Głosów: 0

rozwiń

Dane techniczne

Wentylacja
Duże, otwierane panele wentylacyjne na klatce piersiowej, wentylacja na rękawach oraz barkach i plecach, duże, otwierane panele wentylacyjne na udach
Membrana
Wypinana membrana SINAQUA, wodoodporna i oddychająca
Garb Aerodynamiczny
Nie
Podpinka Ocieplająca
Tak
Elementy odblaskowe
Tak
Materiał
Tekstylia ● Stretch ● Mesh
Przeznaczenie
Turystyczne ● Offroad ● Szosa
Typ Kombinezonu
Dwuczęściowe
Ochraniacze
Protektory CE RST CONTOUR PLUS na ramionach, łokciach i plecach, Zewnętrzny slider barków, protektory CE RST CONTOUR PLUS kolan
Dodatkowe funkcje
Odpinany kołnierz ocieplający, Kieszeń na HYDRATION PACK
Kieszenie
Wiele kieszeni zewnętrznych i wewnętrznych
Możliwość spięcia ze spodniami
Tak
Dla kobiet
Nie

Informacje o producencie - RST

RST to marka pochodząca z Wielkiej Brytani. Od lat związana jest ze sportem motocyklowym, ich kombinezony i rękawice możemy zobaczyć w WSBK, MotoGP czy chociażby na TT Man. RST jest najbardziej znane ze swoich skórzanych produktów przeznaczonych do sportowej jazdy (Kombinezony, rękawice, kurtki i spodnie) jednak od pewnego czasu skutecznie rozwija także dział odzieży szosowej i turystycznej.

Tabele Rozmiarów

Rozmiary Uniwersalne - Babka

Rozmiar PL UK A - Obwód biustu (cm) B - Obwód Talii (cm) C - Obwód Bioder (cm) D - Wysokość (cm) E - Długość Ramienia (cm) F - Wewnętrzna Długość Nogawki (cm)
XS 32/34 4/6 76-83 60-67 84-91 158 50-53 72-74
S 36/38 8/10 83-90 67-74 91-98 163 54-57 75-77
M 40/42 12/14 90-97 74-81 98-105 168 58-61 78-79
L 44/46 16/18 97-104 81-88 105-112 173 62-63 80
XL 48/50 20/22 104-114 88-98 112-120 178 64-65 81-82
XXL 52/54 24/26 114-124 98-108 120-128 183 65-66 83

Rozmiary Uniwersalne - Facet

Rozmiar PL US/UK - góra US/UK - dół A - Obwód klatki piersiowej (cm) B - Obwód Talii (cm) C - Obwód Bioder (cm) D - Wysokość (cm) E - Długość Ramienia (cm) F - Wewnętrzna Długość Nogawki (cm)
S 40/42 34/36 26/28 88-96 73-81 88-96 173 51 72
M 44/46 38/40 30/32 96-104 81-89 96-104 178 53 74
L 48/50 42/44 34/36 104-112 89-97 104-112 183 55 76
XL 52/54 46/48 38/40 112-124 97-109 112-120 188 58 78
XXL 56/58 50/52 42/44 124-136 109-121 120-128 193 61 80
XXXL 60/62 54/56 46/48 136-140 121-133 128-136 198 63 82
Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Miejsca mierzenia rozmiarów