Kombinezon 4SR RR EVO III

Gwiazdka

Zobacz opinie

Ocena: 4/5

Ilość opinii: 3

Wybierz:

Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 2 749,00

Planowana wysyłka: 24h
Dostawa od: 0 zł

Brakuje produktu? Zapytaj o dostępność

Gratisy do zamówień:

Naklejka MB

od: 40,00 zł

Naklejka MB
Dostawa za darmo!

od: 500,00 zł

Koszulka MB Originals

od: 800,00 zł

Koszulka MB Originals

4SR RR Evo III Ellison

To już druga edycja kombinezonu RR EVO III która gości na motobandzie - w poprzedniej wersji nowością były slidery na barkach. W wersji Ellison (tak, to ten gościu który w British Superbike (BSB) stał przeszło 67 razy na podium) pojawiły się dodatkowe slidery na łokciach. 

Camo 


Nowa stylistyka 4SR bardzo przypadła mi go gustu i myślę, że to ruch w dobrą stronę. Choć bardzo barwne poprzednie edycje były interesujące - to okazuje się, że motocykliści, którzy nie ścigają się na co dzień, mają dużo bardziej stonowany gust. Nowa wersja to przede wszystkim masa czerni, którą delikatnie przecinają wstęgi fluo oraz szare, fajnie wpasowane wstawki camo (moro) po bokach kombinezonu, na garbie aerodynamicznym oraz kolanach. 

4SR nie boi się wyzwań. 

Całość nie jest już tak pstrokata, dużo bardziej zachowawcza - nadal jednak świeża, wyróżniająca się i agresywna. I to zawsze najbardziej podobało mi się w tej marce - nie robi tylko czarnych nudnych kombinezonów. Ich produkty zawsze się wyróżniają, kiedy ktoś ma 4SR od razu to zauważysz. 


"Nie znajdziecie tutaj tańszych i gorszych kombinezonów"

To komunikat, który 4SR odważnie forsuje w tym roku. W ich ofercie nie znajdziemy tanich skór z lichymi zamkami w cenie 1600zł. Każdy ich kombinezon jest szyty dokładnie tak samo - zarówno dla zawodnika, jak i te, które trafiają na półki sklepowe. I to po prostu czuć - skóra jest gruba, ciężka, a zamki? Chciało by się rzec - bycze. To grube, solidne zamki, których za cholerę nie udało mi się jeszcze zepsuć. W porównaniu do tańszych konkurentów, te w 4SR są dosłownie dwa razy większe! 


Ochrona 

Markowe ochraniacze Betac na ramionach, łokciach (mega długie) i kolanach (oczywiście certyfikowane). Do tego dochodzą także miękkie pamięciowe ochraniacze Viscofoam na biodrach, kości ogonowej, obojczykach i przedramionach. Standardem są oczywiście podwójne i potrójne szwy. Do tego mamy aż 17 pomniejszych, miękkich i absorbujących uderzenie ochraniaczy (m.in na brzuchu). Jest więc tego sporo! 

Niestety ochraniacz na plecy należy dokupić we własnym zakresie. Dodatkowo 4SR umożliwia dokupienie dedykowanego ochraniacza na klatkę piersiową (sas-tec). Co ciekawe, droższa wersja jednoczęściowa - posiada te wszystkie ochraniacze w standardzie + ogromną perforację. 


Wygoda

Poza bezpieczeństwem to dla mnie najważniejszy element, bo co z tego że coś może być ultra ładne i bezpieczne - jeżeli podczas jazdy będzie uwierać tak mocno, że po godzinie jazdy będziemy chcieli wracać na pieszo do domu. Tutaj komfort stoi na bardzo wysokim poziomie. Być może trochę przez moją budowę ciała, nie ma co się oszukiwać atletą nie jestem... przez co większość kombinezonów ciężko mi dopasować. Tutaj nie mam z tym najmniejszego problemu. 

Kombiak leży wygodnie, a spodnie to już mistrzostwo. Spore wstawki ze stretchu kevlarowego robią swoją robotę i z przyjemnością stwierdzam, że swoboda jest odczuwalna. To mój trzeci zestaw 4SR i nadal pozostaje moim numerem jeden pod względem wygody i swobody. Jedyne czego bym sobie życzył, to więcej wentylacji. 

Podsumowanie 

Jeżeli rozglądacie się za dobrym kombinezonem w okolicach 3000zł to możecie spojrzeć łaskawym okiem na 4SR RR Evo III Ellison. Dla mnie w tej półce cenowej to mój osobisty numer jeden. Świetna jakość wykonania, porządne ochraniacze i wygoda. Do tego ten styl, który jest totalnie inny niż pozostałych marek, to w nich lubię. 

Zobacz także 

4SR RR Evo III Neon - naszym okiem. 


Opinie o Kombinezon 4SR RR EVO III

Średnia Ocena: 4.3/5 Liczba Głosów: 3

Ocena: 5/5 | Autor: D | Motocykl: Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)
W tej cenie jeden z lepszych kombinezonów. Zdecydowanie
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Kubix | Motocykl: Suzuki GSX-R 600 K8 K9 L0 (2008 - 2010)
Bardzo dobre kombinezony. Dobrze uszyte, wytrzymałe i przyjemne.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 | Autor: Kermit | Motocykl: Honda CBR 600RR (2007 - 2008)
Mialem kombi tej firmy z początku bylem zadowolony bo naprawde ładnie się prezentowal, był wygodny. Po jakimś czasie jednak niestety się zawiodlem..... po ok 1,5 roku na rękawach porobiły sie zacieki mimo konserwowania, jakby farba sie zważyla, strasznie to wyglądalo jakby kombi mialo conajmniej kilka dobrych lat. Oddalem go na gwarancje i tyle dobrze że mi ją uznano, widocznie byla to wada fabryczna. Wymienilem go na nowy ale juz nie zdecydowalem sie na ta markę.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne

Wentylacja
Boczna perforacja
Membrana
Nie
Garb Aerodynamiczny
Tak
Podpinka Ocieplająca
Nie
Elementy odblaskowe
Tak
Materiał
Skóra ● Stretch ● Mesh
Przeznaczenie
Sportowe ● Szosa
Budowa Produktu
1,2 mm gruba skóra bydlęca
Typ Kombinezonu
Dwuczęściowe
Ochraniacze
markowe ochraniacze Betac® na ramionach, łokciach, kolanach. pamięciowe ochraniacze Viscofoam® na biodrach, kości ogonowej, obojczyka i przedramienia. Porotenowy ochraniacz mostka i pleców. system podwójnej ochrony ramion DSP (Double Shoulder Protection)
Dodatkowe funkcje
elastyczne, rozciągliwe elementy skórzane dla maksymalnej wygody podczas jazdy
Kieszenie
wewnętrzne
Możliwość spięcia ze spodniami
Tak
Dla kobiet
Nie

Informacje o producencie - 4SR

4RS to skrót od For Street Racing i jest to jednocześnie idea, która przyświeca tej czeskiej firmie. Marka znana jest głównie z dobrych gatunkowo i efektownych kurtek i kombinezonów skórzanych. Firma istnieje od 2007 roku i współpracuje z zawodnikami WSBK, MotoGP oraz narodowych mistrzostw. Znana jest ze swojego indywidualnego podejścia do produktów i klientów. 

Tabele Rozmiarów

Kombinezon

Rozmiar A - Obwód klatki piersiowej (cm) B - Obwód Talii (cm) C - Obwód Bioder (cm) E- Długość ramienia (cm) F- Długość nogi(cm)
48 93-96 85-87 96-98 57-58 72-73
50 97-100 88-90 99-101 59-60 74-75
52 101-104 91-93 102-104 61-62 76-77
54 105-108 94-96 106-107 63-64 78-79
56 109-112 97-99 108-110 65-66 80-81
58 113-116 100-102 111-113 67-68 82-83
Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Miejsca mierzenia rozmiarów
Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności