Spalanie: 3.36
Dodaj
Ilość raportów: 25

Spalanie Junak RS 125

Minimalne: 2.90

Średnie: 3.36

Maksymalne: 3.82

Opinie o Junak RS 125

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 46

Silnik: 4.4
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 |
Mam Junaka RS 125 miesiąc ale oceniam go bardzo dobrze.
-Świetny wygląd jak na 125 (nie widać że to tak mała pojemność ze względu na gabaryty motocykla)
- Prędkość maksymalna jaką osiągnąłem to 114 km/h i wydaje mi się że jeszcze by poszedł (przy mojej wadze prawie 100kg :) )
-Super motocykl do nauki przed prawkiem kat. A
Odpowiedz | Przydatna (19) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Dzięki testowi/recenzji motobandy skłoniłem się z początkiem roku 2016 (luty) kupić RS125 od Junaka. Na chwile obecną Junak ma już 17 tysięcy kilometrów przebiegu. Mogę się podzielić z Wami wiedzą jaką zdobyłem na temat tego małego motocykla. Dlaczego małego? Mam 190cm wzrostu i po 5tys km zauważyłem, że jestem jednak za duży na ten motocykl. Wcześniej siedziało mi się idealnie- dzięki zajebiście wygodnej kanapie. Teraz nie jest to dla mnie minusem, ale dla potomnych może być to przydatna informacja. Silnik i zawieszenie są wciąż w stanie idealnym. Wydech się dobrze wypalił i daje bardziej bassowe mruczenie (porównane z nowym RS125) Jednym z minusów tego motocykla to wsadzenia do klosza przedniej lampy żarówki 35W. Po zmroku z taką żarówka się nie radze wybierać i zamienić ją na H4. Klosz prawdopodobnie będzie się szybciej wypalał, wiec na lato zmieniam ją na słabszą. Kolejną bolączką tego motocykla to napęd, który wyciąga się jak guma ze starych baci. Łańcuch DID rekomenduje na start. Rama motocykla to zwykła stal pomalowana sprayem, nie ma co liczyć na malowanie proszkowe u chińczyków. Więc w efekcie tego w okolicach łańcucha rama jest od czasu do czasu przecierana i tworzy się nalot rdzy. Zalecam zabezpieczyć antykorozyjnie środkiem do profili zamkniętych ramę. Niestety moc i moment obrotowy w tych modelach nie pozwalają na spokojną jazde z trasie. Jeśli pojawi się na naszym horyzoncie górka, to wiedźcie, że nie będzie to łatwe i nawet z otwartą przepustnicą na maxa wasza prędkość max, którą wcześniej uzyskaliście może strasznie spaść (do 70km/h) Ogólnie tą małą pierdziewke polecam dla niskich i lekkich ludzi. Motocykl potrafi dać frajdę z jazdy, gdy oczywiście zmienimy opony na lepsze, bo seryjne NIE KLEJĄ.
Odpowiedz | Przydatna (16) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 4/5 |
Mam Junaczka od dwóch tygodni i choć mam licencje na motor to zdecydowałem się na 125.(cena zakupu nowego jest atrakcyjna i wiadomo nowy).nie jestem napalonym nastolatkiem i jeździłem już różnymi motorami ,ale ten daje naprawdę wiele frajdy szczególnie z jazdy miejskiej.mam 187 cm wzrostu i wagę 112kg ,ale nie wyglądam na nim jak Pudzian na motorynce.jedyną jego zauważalną wadą jest tylny bębnowy hamulec.polecam każdemu kto się jeszcze zastanawia a teraz warto bo od nowego roku nowych motocykli z gaźnikiem nie będzie już można już zarejestrować wiec ceny są atrakcyjne.
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 4/5 |
Naprawdę daje radę. Posiadam koło 1.5 roku i zobaczyliśmy już w sumie kawał Polski. Na budziku 15k kilometrów. Jak na daną chwilę bez awaryjnie. Jedynie raz urwała się tablica rejestracyjna ( ale Jasiu czasem jeździ w lekkim terenie i po lesie więc nie ma się czemu dziwić). Mój wzrost to 170cm i waga 65 kg, na autostradzie z sakwami rozbujałem go do licznikowych 123km/h :) spalanie oscyluje w okolicy 3/3.3L
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Latam na tym moto juz 2 sezon. Jestem jego drugim wlascicielem. Moto nigdy mnie nie zawiodlo. Moto polecam jak najbardziej do miasta, gdyz poza nim brakuje mocy. W miescie jest zwrotny, lekki oraz malo pali. Po zakupie, przez jakis czas mialem problem z gaznikiem (pomimo ssania, junak lubil gasnac na zimnym silniku i konieczne bylo utrzymywanie gazu dokad moto sie dostatecznie nie nagrzalo ale okazalo sie, ze to kwestia wyregulowania gaznika). Obecnie nie mam z nimzadnych problemow.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mam Junaka od końca Maja i zrobiłem już na nim ponad 5000 km. Kupiłem go kiedy miał 2200 przebiegu. Teraz ma ponad 7000. Ogólnie motocykl sprawuje się super. Jestem mega zadowolony i gdybym miał podjąć tą decyzję jeszcze raz to kupiłbym go.

Co do stanu technicznego. Przeglądy serwisowe wykonywane były zgodnie z książką gwarancyjną i motocykl jest nadal idealnym stanie. Jedyny mankament, to napęd. Co 500 km musiałem naciągać łańcuch. Przy 6000 km trzeba było go wymienić.

Jeśli chodzi o jazdę, to w mieście jest super. Lekki i zwinny. Na trasach brakuje w nim trochę większej prędkości maksymalnej i mocy. Ale czego tu się spodziewać po 125 w takiej cenie :)

Podsumowując.
Na pierwsze moto jest to super maszyna. Fajnie się jeździ i nie ma zbyt wielu problemów technicznych.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jestem drugim właścicielem Junaka 125 RS Jednorazowo zrobiłem nim 470km i wszystko oki. Teraz ma przejechane ok 5tys km Ogólnie z moto jestem bardzo zadowolony .Junaczek fajnie wygląda i każdy myśli że to jakaś większa maszyna a to tylko 125 Zdecydowanie polecam
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Junakiem RS125 jeżdzę trzeci sezon, już około 5tyś km. Jestem drugiem właścicielem. W większości służy jako transport do pracy, bez problemu jeździ się nim po zakorkowanym Poznaniu. Przy moich gabarytach (184cm, 78kg) jeździ przyzwoicie jednak demonem prędkości nie jest, do 70km/h na trzecim biegu jeszcze jakoś się rozpędza - jak na 125ccm oczywiście ;) Na trasie raczej strach wyprzedzać inne pojazdy, które jadą powyżej 90km/h. Prędkość max jaką osiągnałem z lekkiej górki i leżąc na baku to 116km/h
Przy jeździe z pasażerem (narzeczona, waga 62kg) Dżunak już ledwo jedzie ale na krótkie wyprawy można jechać, prędkość z pasażerem to optymalnie 75-85km/h, szybciej silnik prosi o litość :)
Jeżeli chodzi o fabryczny napęd to smaruję go po każdym tankowaniu tj. co ok. 450km. W sumie łańcuch naciągałem raz w sezon, co około 2500km i jeszcze troche go zostało ;)
Spalanie to 2.7-2.9l/100km.
Z usterek jakie miałem to:
-poluzowane śruby tylniej zębatki (przy dokręcaniu trzeba uważać, żeby nie zerwać gwintu w piaście)
-zapieczona nakrętka rewizyjna zaworu wydechowego - musiałem ją odkręcić "żabką" i kupić nową od YBR
-cieknące uszczelnienie kranika przy mocowaniu z bakiem paliwa - fabryczne uszczelki fibrowe przeciekały, wymieniłem na miedziane.
Szczerze polecam :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetny motocykl do rozpoczęcia nauki jazdy, z czasem jednak brakuje mocy, ale taka jest rola 125, są to zazwyczaj motocykle przejściowe. Szczerze mogę polecić, silnik to kopia Yamahy YBR, świece, czy inne elementy pasują bezpośrednio od YBR'ki. Polecam tylko dołożyć gumowe podkładki pod mocowanie lampy i kanapy, ponieważ przy jeździe po nierównościach lubią hałasować
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 1/5 |
kiedy 1 raz na niego wsiałem od razu poczułem dyskonfort dodatkowo kiedy wyjechałem na asfal nie mogłem złapać przyczepności rozpędzilem sie do maks 40 po czym jak chcialem zwolnic hamulce nie zdały egzaminu i wjechałem w jeżyny nie polecam
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (5)
2024-03-10 16:29:48 | Autor: Marcin duży
Ciapy tak mają
Ocena: 4/5 |
Puszczają śruby zębatki w jednej zerwało gwint, i coś tłukło w skrzyni ale przestało.
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (11)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Podobne: 2 | Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (18)
rozwiń

Dane techniczne Junak RS 125

Osiągi

Moc max.
9.7 KM
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
13.5 L

Silnik

Typ
CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Układ zasilania
Gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
1950 x 820 x 1095 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
127.0 kg

Hamulce

Przód
TARCZOWY HYDRAULICZNY
Tył
BĘBNOWY MECHANICZNY

Eksploatacja Junak RS 125

Opony

Opona przód
100 / 80 - 17
Opona tył
130 / 70 - 17
Koło przednie
17
Koło tylne
17

Junak RS 125 (2015)Junak Racer 125 (2017)

Romet Division 125 (2014 - 2016)Junak RS 125 (2015)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)Junak RS 125 (2015)

Junak RS 125 (2015)Zipp VZ-4 125 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności