Spalanie: 3.11
Dodaj
Ilość raportów: 9

Spalanie Junak Racer 125

Minimalne: 2.85

Średnie: 3.11

Maksymalne: 3.51

Opinie o Junak Racer 125

Opinia: 3.6/5

Liczba głosów: 13

Silnik: 3.5
Hamulce: 3.3
Bezawaryjność: 3.3
Frajda z jazdy: 3.8
Przyciąganie wzroku: 3.8
Ocena: 2/5 | Autor: WKURZONY ŁYSY
nie polecam tego motorka, awaryjny na dodatek almot utrudnia reklamację , wrócił z naprawy gwarancyjnej nie sprawny . Ogólnie to system wtrysku szwankuję i jest dużo negatywnych opini na grupie nowy junak , ODRADZAM
Skomentuj | Przydatna (20) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 2/5 | Autor: Wkurzony
Junak racer to beznadzieja, gaśnie i wrócił zepsuty z serwisu gwarancyjnego
Skomentuj | Przydatna (19) | Nieprzydatna (6)
Ocena: 1/5 | Autor: Gość
chinskie dziadostwo strach na tym jezdzic przy duzych predkosciach nie jest pewny
Skomentuj | Przydatna (18) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 1/5 | Autor: Mareczek
Chinol
Skomentuj | Przydatna (19) | Nieprzydatna (10)
Ocena: 5/5 | Autor: Sector
Fajnie wygląda szczególnie kolor pomarańczowy mój ulubiony :D , mało pali czego chcieć więcej, za rok może być droższy tak jak Junak Rs 125 też kosztował 6 k z hakiem a teraz ok 9 k
Skomentuj | Przydatna (15) | Nieprzydatna (11)
Ocena: 4/5 | Autor: Kriss
Nieźle przyspiesza, mało pali i fajnie wygląda.
Skomentuj | Przydatna (16) | Nieprzydatna (13)
Ocena: 4/5 | Autor: Greg
Mam go od 1,5 roku. Przejechane 9000km. Żadnych awarii.
Plusy:
-Wygodna pozycja (da się spokojnie polecieć 100km na raz i więcej)
-Odczuwalnie dobrze działający wałek wyrównoważający (wibracje dużo mniejsze niż w np. Bartonie Cafe)
-Całkiem nieźle się zbiera i spokojnie trzyma te 90 przelotowe.
-Mimo usilnych starań nie chce palić więcej niż 3l.
-Daje radę z plecaczkiem i bagażem.
-Sporo regulacji w tylnym zawiasie (sprężyna i gaz).
-Markowy wtrysk (odpada robota z regulacja i czyszczeniem gaźnika)

Minusy:
-Elektryka sprawia wrażenie delikatnej (chociaż do tej pory nic nie padło).
-Tylny hebel trochę słaby i kiepsko go „czuć” pod butem.
-Świeca (marki „świeca”, czyli Torch) faktycznie do wymiany dla świetego spokoju.
-Brak akcesoryjnego mocowania na kufer.
-Żarówka z przodu od razu do wymiany na cokolwiek lepszego niż świeczka.

Na razie jest nieźle. W kategorii cena/jakość jestem zadowolony. Zobacze jak będzie z korozją, bo to słaba strona chińczyków. Nie widać żadnych ognisk, ale finalnie ocenie za rok, dwa.
Gumy faktycznie nie są super, ale CST montuje teraz nawet Honda, wiec to nie jest jakiś mocny argument.
Problem z luzem znika po fachowej regulacji sprzęgła.

W przypadku chińczyków wiele daje dobry montaz końcowy, przegląd zerowy i sumienny serwis gwarancyjny. Sporo opinii negatywnych (niekoniecznie o tym motocyklu) słyszałem od użytkowników olewających serwisy i wymiany oleju według instrukcji, bądź kupujących motocykl od pana Wiesia z aledrogo, bo taniej niż w salonie firmowym.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Miercin
Bardzo fajny motorek jak na pierwszy polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: ZEBROS
Niestety widac chine... nie jest zle ale nadal jakosc ma male ale...
Skomentuj | Przydatna (8) | Nieprzydatna (11)
2017-08-25 10:44:04 | Autor: Grzesiek 41
Mam ten motocykl i jestem bardzo zadowolony !!! tylko ten bieg neutralny troche psuje całosc
Ocena: 5/5 | Autor: Apo
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest super, rewalacja Polecam!!!
Skomentuj | Przydatna (10) | Nieprzydatna (15)
Ocena: 4/5 | Autor: Maciek
Junak Racer 125 jak na pierwszy motocykl jest przyzwoity. Dobrze przyspiesza jak na swoją klasę i osiąga Vmax rzędu 110km/h. Z wad można wymienić dość spore wibracje na wyższych obrotach, gasnący (ciepły) silnik po krótkim postoju (15-20min) i po jakiś 2300km padły u mnie ledy i przednia żarówka. Przyczepność opon również zostawia wiele do życzenia. Poza tym motocykl świetny do jazdy po mieście!
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (9)
Ocena: 5/5 | Autor: pablo
Mało pali , przejechałem 3000 km - bezawaryjny, polecam.
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (11)
2019-08-27 09:31:02 | Autor: JaY
mało tzn ile, poniżej 3l/100km?
Ocena: 4/5 | Autor: Łuczus
Bardzo dobry sprzęt
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (10)
rozwiń

Junak 125 Racer

Junak 125 Racer w naszej redakcji został ochrzczony miejskim pasikonikiem - trochę ze względu na kolor, trochę na smukłą sylwetkę i trochę ze względu na spore umiejętności penetracji miejskiej dżungli. 

Racer

Ta nazwa może mylić - silnik, który produkuje 10.8 KM nie jest żadnych sprinterem i do czołówki klasy 125 (15KM) sporo mu brakuje. Nazwa bujna i chwytliwa, choć nieco nad wyraz. Motocykl prezentuje się bardzo nowocześnie, posiada światła wykonane w technologi LED, przyjemnie wkomponowane kierunkowskazy a także naprawdę ładny kokpit. Jest on podświetlany na biało i zawiera wszelkie potrzebne informacje - prędkość, obrotny silnika, stan paliwa a także wskaźnik zapiętego biegu. 

Miejski pasikonik

Przyjemnie eko-zielona maszyna od Junaka, mimo swojej niezbyt ogromnej mocy - świetnie radzi sobie w mieście. Zawdzięcza to przede wszystkim niskiej masie własnej - wynoszącej zaledwie 115 kg! Drugą ważną cechą dla każdego, kto chce pokonywać sprawnie miejskie korki jest talia motocykla - Racer, jest bardzo wąski, i świetnie przeciska się w wąskim pasie między samochodami. To jest prawdziwy żywioł. 

Sprawne przyspieszanie do 60 km/h i v-max na poziomie 97km/h uwydatnia typowo miejski charakter. Nie ma co się czarować, wąska kanapa także nie zachęca do nadmiernej turystyki, da się, ale po co? Junak stworzył typowego mieszczucha. 

Junak to tak niewielki sprzęt, że w zasadzie można go zaparkować wszędzie, wystarczy nam tyle samo miejsca, co zajmuje rower. Choć jeżeli jesteśmy już przy parkowaniu, to stopka boczna (nóżka) mogłaby zostać lepiej zlokalizowana. Trzeba daleko wychylić nogę, aby ją otworzyć. 

Skrzynia biegów

Skrzynia biegów jak na motocykl tej klasy radzi sobie nieźle - dopóki jedziemy. Przebijanie biegów w górę i w dół odbywa się bez nieprzewidzianych przygód. Natomiast wbicie biegu neutralnego podczas postoju i pracy silnika, wymaga już od nas nieco cierpliwości. 

Ma być tanio

To chyba główna idea która towarzyszyła twórcą tego motocykla - ten sprzęt jest niedrogi w zakupie (2017: 6199zł), jest nowoczesny (wtrysk paliwa, cbs, led), żwawy i oszczędny - spalanie w mieście na poziomie 2.5-3L zadowoli każdego. Do tego części eksploatacyjne nie zrujnują naszego domowego budżetu. 

Werdykt wydaje się być prosty, jeżeli szukasz dla siebie nowocześnie wyglądającej maszyny, której głównym celem jest jak najtańsza jazda po mieście, niski koszt utrzymania i zakupu - Junak 125 Racer leży w twoim kręgu zainteresowania. 

Dane techniczne Junak Racer 125

Osiągi

Moc max.
10.8 KM / 8500 rpm
V-max
90 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17 L

Silnik

Typ
CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
Pojemność skokowa
125 ccm
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
1928 x 766 x 1081 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
115 kg

Zawieszenie

Przód
Amortyzatory klasyczne

Hamulce

Przód
Tarczowy
Tył
Tarczowy

Eksploatacja Junak Racer 125

Opony

Opona przód
90 / 90 - 17
Opona tył
130 / 70 - 17

Junak RS 125 (2015)Junak Racer 125 (2017)

Junak Racer 125 (2017)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Junak NK 125 2015Junak Racer 125 (2017)

Romet RCR 125 (2016)Junak Racer 125 (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności