Spalanie: 3.71
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Junak M11 125

Minimalne: 3.27

Średnie: 3.71

Maksymalne: 4.22

Opinie o Junak M11 125

Opinia: 4.3/5

Liczba głosów: 24

Silnik: 4.3
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.2
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 |
Zrobiłem 1300 km, mam założone sakwy, jeździ się super, szybkość(bez jaj) to nie ścigacz!. Nie jestem zawalidrogą!, ruszam na skrzyżowaniach jak wszyscy. Wszyscy się oglądają-:), nie stawaj obok wielkich maszyn 1500 cm3- bo cię znieważą. I na koniec jeżdżę z plecakiem(żonka) i mam długie nogi(podnóżki na gmolach to podstawa). wypad robimy średnio po 150 km. do tej pory zainwestowałem tylko w placa na chrom i sakwy. Nie polecam jeśli szukasz szybkiej maszyny, m11 szybka nie jest 110 z plecakiem to max!. Pod góre słabnie bardzo szybko, ale nie ma takiej góry żebym się nie wyskrobał nim. coś ma w sobie, przyzwyczailiśmy się do niego. Nie zachwalam bo nie mam w tym interesu, ale jest fajny i mam w d... co myślą inni o 125 - o ile się kapną że to 125 haa...
Odpowiedz | Przydatna (26) | Nieprzydatna (6)
2017-05-27 22:49:02 | Autor: ja chce kupić ważna jest jazda jak bym chciał jeździć szybko to bym zrobił prawko na ścigacza ciekawy jestem tylko jak spalanie no i ja awaryjność i cena napraw chudź są opinie ze dorównują japończyką i ze wszędzie już są chińskie części
czaki
2017-09-06 22:00:18 | Autor: zniesmaczony
Czy ktoś mógłby potwierdzić to 110kmh dla rocznika 2017? Producent podaje 90 i jestem skonfundowany.
2018-06-04 15:06:05 | Autor: Daniel
jakie sakwy masz ?
2020-05-07 14:09:35 | Autor: Adi
Czytałem na forach o odkręcającuch się elementach w trakcie jazdy. Nie miał Pan takiego problemu?
Ocena: 5/5 |
Na początek przygody motocyklowej wybrałem ten model (rocznik 2017) i jak na razie nie żałuję. Moje niemiłe przygody na start:
- niedokręcona jak trzeba dźwignia zmiany biegów i hamulca tylnego - bardzo warto sprawdzić przed wyjazdem z salonu
- opony fatalne, kapcie do wymiany natychmiast. Na defaultowych da się jeździć ale hamowanie nawet nie za ostre = ślizg
Moje miłe przygody:
- jak już się o wszystko zadba, jazda tym motorem jest po prostu przyjemna :)
- nie jestem wysoki (176 wzrostu) i dla mnie motorek jak skrojony - dupa leży idealnie, nogi same się układają, rozstaw rąk doskonały, odległość od kierownicy w sam raz - kontrola pełna
- toto potrafi jeździć szybko. Na razie nie męczę, bo na dotarciu drań ale 90 spokojnie sobie jechałem i tu zaczyna brakować owiewki, bo wiaterek zmusza do trzymania się kierownicy, inaczej zdmuchnie ;)
- niby ciężkie bydle ale stabilne! Dla tych co to pierwszy raz - doskonałe!
- zawieszenie jest po prostu bardzo dobre. Pojeździłem po dziurach/kocich łbach i wybiera lepiej, niż moje sfatygowane polo classic :). Do tego miękka i naprawdę wygodna kanapa i można nie schodzić godzinami.

No i najważniejsze: motor jest po prostu ładny, ssie spojrzenia a banan factor na ryju jest wielki!
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
1-nie poszalejesz jak na ścigaczu
2-nie do jazdy po autostradach (jak każda 125 )
3-spalanie 3,5-3,8 przy jeżdzie z plecaczkiem
4-spalanie solo 3-3,5 zależy od stylu jazdy
5-vmax 110-115, ciągła przelotowa 95-105
6-zero awaryjności - 27000 zrobione ,wymiana tylko łańcucha ,żarówki tylnej,uszczelnienie teleskopu,większość przejechanych kilometrów z plecaczkiem w wypady poza miasto,jak również dłuższe wycieczki po 250,300km z jednym postojem na papierosa i dalej jazda.
moto również pożyczane braciszkowi do nauki jazdy (nakręcił się motor i nabiera wprawy, a nigdy nie miał motoru,tylko auta),ja motorku nie oszczędzam,jeżdże w miarę ostro prawie na vmax by do celu jak najszybciej,chyba że to jazda na wycieczki dla zwiedzania to wtedy 80-90 przyjemnie oglądamy okolice
7 -frajda z jazdy ogromna,prowadzi się prawie sam,przez niski środek ciężkości pięknie się składa w zakrętach
8-super na wycieczki kiedy tylko pogoda pozwala (nasze auta mają wolne kiedy tylko mamy chęć wyrwania sie z domu wybieramy junaczka
9-junaczek bardzo zbliżył mnie i żonkę przez wspólna jazdę
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (0)
2019-10-29 02:56:35 | Autor: traper
potwierdzam i mamy podobne wrażenia z jazdy lwg
2019-11-13 15:35:55 | Autor: miłośnik M-11
Tak to czemu mi pali 4,8- 5,0 w jeździe solo. Ostatnio w trasie 1.odcinek spalił 3l/100 następny 7,5l/100km(jazda też solo).natomiast Vmax to 100 u mnie :(
Ocena: 5/5 |
Wybieram junak m11 by zacząć przygodę z jednośladem
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jeżdżę od początku czerwca 2016, zrobiłem nim ponad 3800 km i generalnie jestem zadowolony.
Motocykl dobry do miasta choć czasem słabo sobie radzi w Warszawskich korkach ze względu na szerokość kierownicy i rozstaw lusterek które są akurat na wysokości lusterek w suwach i dostawczakach. Przy prędkości powyżej 90 warto zredukować do 4 i kręcić wysoko żeby zauważyć że motocykl przyspiesza, mi na 5 biegu udało się rozpędzić go do licznikowych 130, czas przyspieszania można liczyć w minutach.
Odnośnie wykonania przyczepiłbym się tylko do skrzyni biegów, na postoju często są problemy z redukcją biegów, trzeba odpuścić lekko sprzęgło i wcisnąć znów, czasem też pomimo tego że nie świeci się kontrolka luzu to luz jest i odwrotnie.
Odpowiedz | Przydatna (12) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 5/5 |
v max w rzeczywistości to 120km/h ,ale do 100km/h przyspiesza ,powyżej dochodzi długo.
wyprzedzanie TIR-a jadacego 90km/h tylko po redukcji z 5-tego piegu na 4-ty wtedy wchodzi na obroty i żyje.
Zbieranie zakrętów bajka, niski środek ciężkości robi swoje.
wypady po 250 km bez zatrzymywania nie robią na nim ,jak i kierowcy wrażenia.Jazda z plecaczkiem nawet w długie trasy to przyjemność dla kierujacego i plecaczka.Dodatkowo chłodzenie płynem odbiera mu temperaturę nawet jak przelotówkę masz 95km/h przez 200km bez przerwy po trasach S nie zagotujesz silnika.Na moim pokonałem 25000 km,tylko raz uszczelniałem przednie amortyzatory,poza tym nic wiecej, zero najdrobniejszych awarii,poza przepaloną żarówką z tyłu.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (3)
2019-11-13 15:41:28 | Autor: miłośnik M-11
Dlaczego "plecaczek" przecież to wspaniała kobieta jest...Poza tym komfort i wielka frajda.
Ocena: 5/5 |
Dodam coś po 7 latach używania , przejechałem nim 68 tys
km , dwa nie temu sprzedałem, mam już prawo jazdy A .
Przez ten okres zmieniłem 2 razy łańcuch i raz zębatki napędu,raz uszczelniacze przednich lag ,tylna cały czas bez awarii , po roku jazdy wymieniłem wkład lampy przedniej na całą lampę ledowa - dopiero wtedy można było jeżdzic po zmroku , poza tym zero jakich kolejek problemów , nawet nie było potrzeby synchronizować przepustnic, bo co roku na wiosnę przy wymianie oleju były sprawdzane ,jak i ciśnienie sprężania ,a co ciekawe świece były tylko czyszczone ,bez potrzeby wymiany.
Mój serwis gdzie zawsze na wiosnę przed rozpoczęciem sezonu był na sprawdzeniu i wymianie oleju powiedzieli że są zaskoczeni wytrzymałością tego modelu- a znają mój motocykl od 5 lat- jak zrezygnowałem z fabrycznego serwisu ,bo miałem do niego za daleko .W tym roku po przeglądzie 2 tygodnie temu stwierdzili że są pewni że ten
Silnik zrobi jeszcze kilkadziesiąt tys km. bo nie widać po nim zużycia .A zapomniał bym miał 3 lata temu wymieniony płyn hamulcowy ,tak dla pewności ,jak i płyn chłodzący.I wtedy też klocki hamulcowe tył i przód - czyli w ty okresie tylko rzeczy eksploatacyjne ,zero awarii .
Piszę to ,po tylu latach od powstania tego artykułu tylko dlatego by ktoś kto myśli o zakupie m11 nieobawial się go .A naprawdę za niewielkie pieniądze można mieć nie stary , nie awaryjny motocykl na kat B . Ja sprzedałem 7 letni za 6500 zł , - a napewno jeszcze długo będzie cieszył nabywcę
Więc przyszli chętni na junaka m11 - bez obaw ,kupować i cieszyć się z jazdy . Tego wam życzę i LGW .
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (1)
2023-04-02 22:12:28 | Autor: Bogdan
Tak samo mi powiedzieli w kilku serwisach ,gdzie pytałem czy obawiać się zakupu używanego m11 . Mówili że serwisują kilka takich ,i zero problemów z junakiem , odradzali mi Rometa ,a junaczka m11 plecaki brać w ciemno bez obaw jeśli tylko bezwypadkowy.
2023-04-02 22:24:11 | Autor: Artur
Ja już mam nakręcone 41 tyś km i również poza corocznym serwisem przed sezonem zero awarii ,tylko wyłącznie sprawy eksploatacyjne ,raz akumulator ,raz komplet klocków hamulcowych.
Ocena: 5/5 |
Duży motor ,dwa cylindry rzędowe ,chłodzony płynem ,wygląda świetnie ,nie trąci myszka jak stare rebel ca125, jak nie wiesz że to 125 , to każdy pomyśli że to dużo większa pojemność, coś pośredniego pomiędzy chopperem ,a Cruiserem , budzi zainteresowanie i podoba się nawet motocyklistom z dużo cięższymi maszynami ,a jak niekiedy przejadą się moim m11 ,to są pozytywnie zaskoczeni i mówią że nie zdawali sobie sprawy że takie 125 może tak fajnie chodzić przy tak dużym motocyklu ,a bez problemu jeżdżę z nimi na wypady nawet po 200km w jedną stronę ,i poza S- kami wcale ich nie spowalnianiam ,a jeździmy we dwójkę z dziewczyną ,a jak tankujemy to mi wszyscy zazdroszczą małych kosztów .Dopowiem tylko że mam go 3 sezon ,a kupiłem używkę z przebiegiem 34000 km i już mam 51000 i dalej śmigamy bez żadnych awarii ,tylko co wiosna wymiana oleju , a kupiłem 125 bo 3 lata miałem kat B więc mogłem legalnie jeździć , w tym roku planuje zrobić kat A mi już mogę że względu na wiek , więc pewnie na jesień oddam go dziewczynie ,niech śmiga na uczelnię ,a ja zakupie jakiegoś turystyka by za rok wyskoczyć gdzieś poza granicę .Moja opinia o takim użytkowaniu ,brać nie bać się ,a radocha z bezawaryjnej jazdy zapewniona , nie bać się używek ,bo za połowę ceny nowego macie frajdę na kilka lat wycieczek motorem i codziennej jazdy czy na uczelnię czy do pracy ,zamiast kilkunastoletnim styranymi z cofanym licznikiem skuterem co już czy to w Niemczech ,czy to we Francji miał częściej zmienianego właściciela ni olej w silniku .
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jestem z UK ,jeżdżę AJS DD 125E MK3 , to jest dokładnie ten Junak m11 ,mam go od 2015 r ,nakręciłem już nim 41 tyś mil ,i nic przy nim nie uległo popsuciu ,tylko raz mi wymienili łańcuch i raz termostat ,a serwiuję w honda motors ,bo to jest nowsza wersja rebelki ( silnik chłodzony płynem ) ,chłopaki z hondy mówią że nakręci jeszcze drugie tyle ,i śmieją się ze mnie że nie odłączam linki od koła ,by nie nabijać mil na licznik ,bo w rebelkach to wszyscy tak robią by odsprzedając miał tylko 12-15 tyś mil. A serwisują te silniki z przebiegami prawdziwymi po 80-90 tyś mil , i jak nie przegrzane to nie się nie dzieje .U nas w UK ten Junak też jest pod nazwą Daytona ,ale to to samo ,tylko logo importera inne. Więc brać bez obaw .
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2023-04-09 18:11:01 | Autor: Gregory
Miałem rebel Ca 125 ,a że przytrafiło się małe bum ,to byłem serwisie hondy czy warto to naprawiać ,jaki koszt ,to chłopaki mi powiedzieli by zamiast naprawy brać AJS DD 125E MK3 ,to jest to samo ,a chłodzone ciecza ,( wPL ,to Junak m11) a zapłacę za używany tyle co naprawa mojej ,,Hani,, i nie bać się bo sprawdzone u nich motorki ,a w tej cenie to kupie rocznik o 15 lat młodszy niż używane rebelki co mają nakręcone grubo ponad 100 tyś mil ,tylko cofane ,albo odłączane liczniki przy 13 tyś mil.I tak zrobiłem ,znalazłem AJS DD 125E MK3 (Junak m11 ) co koleś jest serwisował go w hondzie i nabite prawdziwe 25400 mil , więc pojechałem do hondy by powiedzieli jaki stan ,czy warto brać ,sprawdzili wszystko i decyzja bierz ,a pojeździsz dłużej niż swoją rebelka ,bo Moto bez problemów i młodsze od mojej Hani o 18 lat .Więc kupiony i wiecie co - lepiej chodzi od Hani ,choć niby ma mniej koni , i 70mil/h w dwie osoby jak się bujnie to idzie i zero grzania się dzięki chłodzeniu ciecza .Jak patrzyłem ty wy wPL możecie mieć takie jak mój 2015 ,czyli 8 letnie za jakieś 8tyś PLN ,to brać śmiało ,a olewać stare ponad 20 letnie rebelki ,z licznikami co to niby u was mają po 15 tys km przebiegu.
Ocena: 5/5 |
dwa cylindry, chłodzony cieczą,to dość znaczne różnice na plus. ostatnia trasa 160km, z kumplem z tyłu, ja 110kg, kumpel 75kg,bez postoju zsiadamy bez zmęczenia,z tyłu planuję zamontować siedzenie jak z przodu, po trasie w dwójkę v 95-100km/h.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Motocykl bardzo fajny potężnie wygląda nikt nie powie że jest to 125 mógł by mieć ze 3konie więcej mocy było by lux
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
wystarczy poczytać opinie uzytkowników m11 po latach , by przekonac się jak mylili sie krytycy tych motrów w chwili jak pokazały się pierwsze modele na rynku. Miałem okazje tydzień ujeżdzać ten model ale był to motocykl 8letni z przebiegiem 52 tys km, ( miałem zdemontować bak i pomalować , bo chłopakowi ( syn kolegi) w garażu spadł z regału karnister uszkadzając bak .Motorek z wygladu jak nowy , a w jeżdzie też jak nowy , z ciekawości zmierzylismy cisnienie sprężania na obu cylindrach - i co , a no jednakowe- na każdym 10,1 przegoniłem go do predkości 118 , więcej nie dało rady , ale z ta prędkością pokonał 115km trasa S8 z Wrocławia na łódż , i zero niepokojących odgłosów , biegi wchodą pewnie , z charakterystycznym ,,stuk ,, przy wbijaniu jedynki . Z tego co wiem chłopak nic nie musiał wymieniać od nowości , żadnej awarii. Dla mnie jedyny minus to tragiczna jakość oświetlenia z przodu ( wracałem do Wrocławia po zmroku ) i nie wiem czy to uznać za wadę , ale przednie hamulce to przerost formy nad treścią - dwie tarcze na przednim kole to jak dałem po heblach , to to małe bydle prawie w miejscu staje , albo blokuje koło - musiałem sie nauczyć delikatnie dozować . Jak dla mnie , a motocyklami róznymi ( tylko duzo wieksze pojemności ) jeżdzę od kilkudziesięciu lat , to ten junaczek jest rewelacyjny i naprawde wytrzymały z tego co go poznałem .
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Najs
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Junak M11 125

Osiągi

Moc max.
10.6 KM / 9500 rpm
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Sprzęgło
mokre, obsługiwane ręcznie
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2280 x 895 x 1110 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy

Hamulce

Przód
podwójna tarcza
Tył
pojedyncza tarcza

Junak M11 125 Romet RCR 125 (2016)

Junak M11 125 Suzuki Intruder 125 VL (1999 - 2007)

Junak M16 125 2015Junak M11 125

Junak M11 125 Zipp RAVEN LUX 125 2014

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności