Nowa WR 450F pojawia się w momencie, gdy Yamaha świętuje zwycięstwo jej stricte offroadowej wersji - YZ 450F - w walce o tytuł mistrzowski w serii MXGP. Czy można trafić na lepszy moment?
Największa zmiana dotyczy silnika. Bazuje on na silniku od Yamahy YZ 450F: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, wyposażony w 4 zawory i wtrysk paliwa. Rewolucja polega zastosowaniu odwróconej głowicy cylindra z wylotem umieszczonym z przodu. Według producenta rozwiązanie to zapewni liniowe rozwijanie obrotów i dużą kontrolę nad osiągami motocykla. Na zwinność motocykla ma wpłynąć także przemyślane umiejscowienie środka ciężkości. Model w malowaniu Racing Blue powinien być dostępny jeszcze w grudniu 2015.
Video z Yamahą WR 450F w roli głównej znajdziecie tutaj.
Co dostaniemy w nowej WR 450F?
- 5-biegową skrzynię biegów o szeroki zakresie użytecznych obrotów,
- łatwo wymienialny filtr powietrza
- aluminiową ramę bazującą na ramie YZ 450F
- najnowszy widelec teleskopowy od KYB z rozwiązaniem AOS (air-oil separation)
- zaawansowany kokpit wyposażony w komputer
- opony Metzeler 6 Days Extreme