Opinie o BMW R 1150RT

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 5

Silnik: 4.0
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 4.4
Przyciąganie wzroku: 3.0
Ocena: 4/5 |
Jedyną niedogodnością modeli 1150 jest czułość układu elektrycznego na spadek napięć, no i to wspomaganie z silniczkiem elektrycznym... masakra... co do czułości spatku napięcia najbardziej cierpi układ ABS który jest bardzo wrażliwy i powstają błedy układu hamulcowego i migająca lampka ABS.
Co drażni, po za tym wszystko ok. daje radość z jazdy nawet w deszczu, wadą są dni upalne... obudowa chroni wyśmienicie przed wiatrem...
Odpowiedz | Przydatna (40) | Nieprzydatna (23)
2020-04-08 20:29:06 | Autor: Miodek
Pisze się 'spadku' haha
Ocena: 4/5 |
Motocykl doskonały do dalekiej turystyki. Przejechałem tym motocyklem 50tys km. Moto po prostu płynie po drodze. O kulturze pracy boxera można dyskutować. Dla mnie poprawny i idiotoodporny. 100ml oleju na 1000km do standard. Skrzynia zestrojona ok, chociaż piąty bieg mógłby być nieco dłuższy (jest przepaść pomiędzy 5 a 6). Spalanie akceptowalne jak na tą pojemność. Ochrona przed wiatrem doskonała, chociaż daje się we znaki w upalne dni. Podzespoły tak dobrane że nawet jeśli coś się psuje, to zrobisz jeszcze nim wiele km. Dbać, wymieniać olej w abs dość często i śmigać. Oczywiście duże przebiegi odcisnęły piętno na kilku podzespołach. Wałek skrzyni biegów (wada fabryczna) nadaje się tylko do wymiany po ponad 100000km, łożyska dyfra również. Nie jest to tani motocykl w serwisowaniu, ale odwdzięcza się frajda z jazdy i bezawaryjnością. Tfu tfu nigdy nie stanął na drodze i pewnie wiele km przede mną.
Odpowiedz | Przydatna (18) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Motocyklem przejechałem ponad 60 tys km. Super na daleka turystyke. Najniższe spalanie ze wszystkich dużych silnikow-dobrze ustawiony boxer to 500 km na baku 25 litrów. Trzeba bardzo dbać o oleje! Albo się boxera kocha albo nienawidzi. Skrzynia jak w ursusie ale nie zdycha jak w nowych sprzetach po 50 tys.Bardzo krótki 5 bieg i to mnie najbardziej wkurza. Fabryczna wada sprzęgła ale nie chce straszyć,sprzęgło jest suche ale przy dobrym uzytkowaniu wytrzyma długo. Trochę brakuje wstecznego biegu,osłoną przed wiatrem zajebista. Dużo bmw które spotkałem na swojej drodze tych starszych to źle zestrojone silniki a obsługa bardzo prosta. Ogólnie moto zostaje u mnie do końca. Naprawdę polecam silniki 1100 i 1150. Przebieg w Bmw 100 tys to żaden przebieg! Ps. To nie motocykl dla dzieciaków którzy lubią szybka jazdę!
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Witam super motocykl choć według mnie dla ludzi którzy już trochę pojezdzili mniejszymi motocyklami i są w stanie opanować tak duża maszynę zwłaszcza przy manewrowania na małej przestrzeni ogólnie polecam
Tomcioo
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 |
Ten model już trąci myszką.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (8)
rozwiń
Spalanie: 5.75
Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie BMW R 1150RT

Minimalne: 5.25

Średnie: 5.75

Maksymalne: 6.93

Dane techniczne BMW R 1150RT

Osiągi

Moc max.
95.0 KM / 7250 rpm
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 5500 rpm
V-max
205.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
25.0 L

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 135 mm
Tył
BMW Paralever, skok 135 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski

Silnik

Typ
4-suwowy, dwa cylindry w układzie Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
1130.0 ccm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Przeniesienie napędu
wał napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2170 x 940 x 1220 mm
Rozstaw osi
1487 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
255.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
279.0 kg
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem

BMW R 1100RS (1994 - 2000)BMW R 1150RT (2001 - 2005)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)BMW R 1150RT (2001 - 2005)

BMW R 1150RT (2001 - 2005)Suzuki SV 650A (2016)

BMW R 1150RT (2001 - 2005)Honda CB 650F (2014 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności