Opinie o BMW F 650CS Scarver

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 5

Silnik: 4.4
Hamulce: 4.6
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 |
Mistrz szybkich i bardzo szybkich zakrętów. Wbrew pozorom nie jest to "tylko" GS ze sportowym zawieszeniem i oponami. Całkiem inna rama osprzęt silnika, układ dolotowy i wydechowy, moc podniesiona o 6KM i moment obrotowy do 65Nm. Sportowy, twardy tylny monowahacz i zmienione zawieszenie przednie tworzą motocykl który daje małe szanse w zakrętach nawet bardzo mocnym supersportom (mam porównanie z moim ZX10R). Wygodna prędkość podróżna autostradowa 160km/h przy której motocykl jest bardzo stabilny pozwala na dalekie wycieczki (jednak żaden-nawet najmniejszy teren!). Bardzo udany i nieawaryjny motocykl. Wersja produkowana w latach 2002-2003 jest mocniejsza i charakteryzuje się lepszymi osiągami (4 sec. do 1000 km/h i circa 190 km/h v-max) od wersji z lat 2004-2006, która została trochę "przymulona" przez ekoterrorystów)
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
świetny motocykl do miasta i na tor ,twarde sportowe zawieszenie -zmienione w porównaniu do GS z tym samym silnikiem Rotaxa ( niezawodnym zresztą ) .Duży plus za napęd na pasek -Bezobsługowy i czysty .Pięknie się prowadzi po winklach - sam się składa do zakrętów ,niedoceniony i mało popularny , za to też niewielka cena , a jakość wykonania -bajka !!tu BMW się spisało na medal ,niezawodność przede wszystkim !!Po prostu zmieniasz olej i jeżdzisz .Wygląd dziwny na początku ale interesujący ,mimo wszystko ludzie oglądają się co to jest ??? Wszyscy myślą ,że jest to o wiele młodszy motocykl z wyglądy / ale w rzeczywistości bardzo nowoczesny w swoim czasie (elek. wtrysk ) bardzo oszczędny .Minus to brak dedykowanych czy fabrycznych kufrów bocznych ,mam tylko org. centralny na kask .Następna świetna cecha to nisko jest kanapa , mam jakieś 167 cm i prawie całą stopą sięgam do podłoża ,co jest nie byle zaletą w mieście ,przez to wybierany też przez niskie kobiety /i mała waga .
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Wygląd ;) jak dla mnie super - wygląda na młodszego niż jest
Duży plus za wykonanie Jazda sama przyjemność prowadzi się super Zakręty jakie zakręty ?
Miasto to jego naturalne środowisko Trasa do 200 km ok - prędkość przejazdu jak dla mnie max 120
Silnik super praktycznie nie ma z nim problemów
Przeniesienie napędu bajer minus za cenę paska
Na pyt czy kupił bym raz jeszcze zdecydowanie Tak
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mały ale wariat. Do codziennego przemieszczania się wystarczający. Na plus:
+ niewielka waga (dobrze będą się czuły zarówno początkujący jak i drobniejsze osoby)
+ zwinność i poręczność (nie jest problemem przeciskanie się między autami jak i przestawianie zgaszonego motocykla)
+ niewielkie spalanie (w mieście poniżej 4 litrów latem spokojnie można zejść, w chłodniejsze dni trzeba liczyć ok 4,5-5)
+ ABS i grzane manetki w standarcie
+ bezobsługowy pas napędowy, choć jego wymiana nie jest tania (oryginał kosztuje ok 1200 zł) więc tak plus i minus jednocześnie
+ wystarczająca moc do miasta
+ bardzo dobra elastyczność
+ bardzo wygodna kanapa i pozycja za kierownicą
Minusy:
- monogar (1 cylinder) i związany z tym dźwięk oraz praca silnika
- mała moc w trasie, choć moment obrotowy pozwala sprawnie przyspieszać i wyprzedzać
- 5 biegowa skrzynia biegów (na drogach szybkiego ruchu przydałaby się 6tka)
- wydech z lewej strony (podczas przestawiania motocykla po jeździe łatwo oparzyć łydkę)
- nie lubi niskich obrotów (poniżej 2,5k po odkręceniu manetki trzęsie się jakby miał się rozpaść)
- wygląd (dziura w miejscu zbiornika paliwa) nie każdemu odpowiada
- hamulce mogłyby być nieco mocniejsze
- gdyby miał 2KM mniej fabrycznie byłaby możliwość jazdy na kat. A2
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń
Spalanie: 3.98
Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie BMW F 650CS Scarver

Minimalne: 3.45

Średnie: 3.98

Maksymalne: 5.00

Dane techniczne BMW F 650CS Scarver

Osiągi

Moc max.
50.0 KM / 6800 rpm
Max. moment obrotowy
62.3 Nm / 5500 rpm
V-max
175.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15.0 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
pasek

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2142 x 915 x 1158 mm
Rozstaw osi
1493 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
170.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
187.0 kg
Rama
stalowa, typu Brigdge

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy z mostem stabilizującym, skok 125 mm
Tył
zawieszenie sprężynowe, skok 120 mm

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 300 mmm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk

Silnik

Typ
4-suwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
652.0 ccm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
CDI

BMW F 650CS Scarver (2000 - 2004)Honda XL 650Transalp (2000 - 2007)

Honda CBF 500 (2004 - 2007)BMW F 650CS Scarver (2000 - 2004)

BMW F 650CS Scarver (2000 - 2004)BMW F 700GS 2013

Yamaha XT 660Z Ténéré (2008)BMW F 650CS Scarver (2000 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności