64%
36%

Yamaha DT 125X
1998 - 2004

+

Yamaha TW 125
1999 - 2004

+

Wygrywa Yamaha DT 125X (1998 - 2004): 7 głosów

Przegrywa Yamaha TW 125 (1999 - 2004): 4 głosy

Yamaha DT 125X (1998 - 2004) vs Yamaha TW 125 (1999 - 2004)

Opinia Video o Yamaha DT 125X

Test video

Opinia Video o Yamaha TW 125

Test video

Ocena: 3.5/5 liczba głosów: 3

Ocena: 4.2/5 liczba głosów: 12

Silnik:
3.7 vs 3.9
Hamulce:
3.7 vs 3.9
Bezawaryjność:
3.3 vs 4.3
Frajda z jazdy:
3.7 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
3.3 vs 4.3

Opinie o Yamaha DT 125X

Autor: Twoja stara
Silnik bez porównania mocniejszy, lepiej wchodzi w zakręty na asfalcie, wygodniejszy, dużo więcej części do dostania, Można nim wjechać w teren i nie trzeba się będzie w głębokim piachu odpychać nogami, łatwiej go odsprzedamy, Odblokowany potrafi jechać 120 a do 100 przyspieszać jak dobry samochód.
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: wefwccw
Yamaha Dt 125 to prawdziwe enduro, może nie nadaje się do skakania lecz wjedzie wszędzie i wszędzie wyjedzie. Mocy po odblokowaniu starczy nawet na naukę jazdy w terenie.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha TW 125

Autor: Tom
Napewno jest lepszym Fun Bikie'm i bardziej się nadaje do customowych przeróbek :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: sds
bo mam taki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: 13
TW znacznie przewyższa DT pod względem wygody itd, co prawda DT wjedzie w wiele miejsc i jest bardziej żywa, to jednak TW jest nazywana wszędziołazem. Nie ma dla niej drogi nie do pokonania
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (8)
2017-04-18 19:28:35 | Autor: Gość
Kolego chyba nigdy nie jeździłeś motocyklem enduro. TW przejeździłem kilkanaście tysięcy kilometrów. Ten motocykl nie jest ani trochę wygodny. Nogi masz podkurczone a tyłek boli po 40 km przejechanej drogi. Kiedyś go kupiłem bo uwioudł mnie jego wygląd i podobne posty do twoich. Wtedy jeszcze nie wiedziałem czym powinien się cechować motocykl enduro. Tw zatrzyma pierwsza lepsza górka która będzie miała nachylenie 15% i będzie porośnięta mokra trawą. (niema prawdziwych opon terenowych) Silnik jest za słaby ten motocykl nie nadaje się na kopny piach. Jeśli ktoś twierdzi inaczej to znaczy że dla niego prawdziwe enduro to droga gruntowa wyjeżdżona przez ciągniki i to jak niema błota. Do DT możesz założyć opony terenowe które będą trzymać się nawet w najgorszym błocie. Skoki zawieszeń ma znacznie większe. Amortyzatory nie dobijają tak szybko jak w tw. Ma 6 biegów co jest ważne w terenie, nogi u kierowcy nie są tak mocno ugięte jak na tw. jest dostępne dużo więcej części, do tw praktycznie niema. po odblokowaniu osiąga 24KM!!!!!! a tw ma 11KM i nie ma blokad. DT ma jedną wadę Pali w okolicach 6L a tw 3,5L
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Yamaha DT 125X (1998 - 2004) vs Yamaha TW 125 (1999 - 2004)

Osiągi

Yamaha DT 125X (1998 - 2004)
Yamaha TW 125 (1999 - 2004)
Moc max.
16.2 KM / 8000 rpm
11.8 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
13.0 Nm / 8000 rpm
9.7 Nm / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
10.7 L
7.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
2-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC
Typ
Pojemność skokowa
124.0 ccm
125.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
56.0 x 56.0 mm
57.0 x 57.0 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
6.7:1
10.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki MIKUNI TM28SS x1, elektryczny starter
gaźnik TEIKEI MV28
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2139 x 795 x 1121 mm
2135 x 820 x 1120 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1396 mm
1350 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
134.0 kg
127.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
semi podwójna, kołyskowa
typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 200 mm
widelec teleskopowy, amrtyzatory sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowo-gazowa, tłumienie olejowe, skok 230 mm
wahacz wleczonu, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 150 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 298 mm
pojedyncza tarcza 220 mm
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 230 mm
hamulec bębnowy 130 mm
Tył
Pokaż wszystkie
Suzuki VanVan 125 2014

Suzuki VanVan 125 2014Yamaha TW 125 (1999 - 2004)

Romet K 125 (2007 - 2016)

Romet K 125 (2007 - 2016)Yamaha TW 125 (1999 - 2004)

Yamaha YZ 125 (1996 - 2002)

Yamaha YZ 125 (1996 - 2002)Yamaha TW 125 (1999 - 2004)

Yamaha DT 125X (1998 - 2004)

Yamaha DT 125X (1998 - 2004)Derbi Senda Baja 125 SM (2006 - 2012)