Pozostałe Generacje Modelu Aprilia Shiver

Opinie o Aprilia Shiver 750

Opinia: 4.9/5

Liczba głosów: 6

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 |
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!

hamulce rewelacja ,kocha zakręty dżwięk silnika V2 boski ,
jedyna wada jaką znalazłem i mnie irytuje brak poziomu paliwa tylko kontrolka
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
Magia V2, hebel tak naprawdę brembo, mega elastyczny silnik, fajny na dłuższe trasy, spodobał mi się bardzoo
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Piękny wygląd, zmienne mapy paliwa, wystarczająca ilość mocy oraz fakt że nie jest to motocykl spotykany na każdych światłach to decyduje o wysokich ocenach.

W czasie jazdy szczególnie w lato, mocno grzeje w tyłek oraz moje osobiste odczucie jest taki iż wydech mógłby być parę decybeli cichszy, ale myślę że większości motocyklistów może się to nawet podobać.

Mój egzemplarz nie jest w idealnym stanie, więc doświadczyłem problemu z dostępnością i cenami części takich jak podnóżki czy plastiki.

Mimo wszystko, polecam i w tym budżecie nie wyobrażam sobie jeździć czymś innym.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
V2 i wszystko w temacie. Wygodna pozycja, motocykl sam składa się do zakrętów. Silnik mega elastyczny, dobrze że są 3 tryby pracy, szczególnie na początek przygody. Jedyny minus, jeśli można tak to nazwać to brak wskaźnika paliwa i niestety szybkie jego spalanie... ale czy to może być wada skoro całość tak cieszy :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Posiadam od roku i moje doświadczenia to dopiero kilka tys km zrobionych.
Silnik - elastyczny i mocny. Piękny dźwięk oczywiście. Brak zastrzeżeń
Jazda - lubi zakręty aczkolwiek, miałem kilka razy odczucie, że tył nie składa się tak idealnie w ciasnych zakrętach, biegi wchodzą elegancko, trochę mocno trzeba wciskać manetki zwłaszcza sprzęgła (przynajmniej u mnie).
Komfort - dla mnie bardzo wygodny, praktycznie jak turystyk. Pozycja nie męczy. Miałem problem z nadgarstkiem cierpnącym, ale korekta ustawienia kierownicy wyeliminowała ten problem.
Hamulce - hamują dobrze, fajnie że przewody w oplotach są oryginalnie.
Zawieszenie - trochę twarde, mógłby ciut lepiej wybierać dziury i przejeżdżanie kolein.
Awaryjność - póki co brak zastrzeżeń.
Z rzeczy irytujących:
- brak wskaźnika paliwa oczywiście, choć na rezerwie udało mi się przejechać ponad 60km (rezerwa zapala się po spaleniu około 12 litrów paliwa)
- musiałem się przyzwyczaić do działania przełącznika komputera pokładowego i jego opóźnionego działania.
- siedzisko mogłoby być ciut niżej, aby pewniej stawiać stopę na podłożu (mam 174cm wzrostu)
Generalnie motocykl godny polecenia i na co dzień i na dalsze wyprawy.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Ten motocykl śmiało mógłby dzisiaj stać w salonie jako nowy i nie "trąciłby myszką". Mimo swoich lat wygląda świeżo a jeździ jeszcze lepiej.
Przesiadłem się z Aprilli Caponord 100 i muszę przyznać że Shiver daje więcej frajdy z jazdy.
Jeżdżę dużo motocyklami testowymi i ideałem dla mnie jest BMW R ninet. Uwierzcie mi, Shiver jeździ bardzo podobnie.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.77
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Aprilia Shiver 750

Minimalne: 4.70

Średnie: 5.77

Maksymalne: 7.58

Dane techniczne Aprilia Shiver 750

Osiągi

Moc max.
95 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
81 Nm / 7000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
V-max
205 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty, dwucylindrowy o rozwarciu cylindrów 90 stopni
Pojemność skokowa
749.9 ccm
Stopień sprężania
11:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2265 x 800 x 1135 mm
Rozstaw osi
1440 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
189 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
203 kg
Rama
stalowa rama kratownicowa,

Zawieszenie

Przód
Widelec typu USD, średnica lagi 43 mm, skok 120 mm
Tył
wahacz aluminiowy, pojedynczy amortyzator prawo stronny z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, skok 130 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, zaciski czterotłoczkowe typu monoblock
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, zacisk jednotłoczkowy
ABS
Opcjonalny

Eksploatacja Aprilia Shiver 750

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
180/55ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Aprilia Shiver 750 (2009)Yamaha MT-07 (2018)

Yamaha MT-07 Moto CageAprilia Shiver 750 (2009)

Kawasaki Z800 (2013 - 2016)Aprilia Shiver 750 (2009)

Honda CBR 650F (2014 - 2018)Aprilia Shiver 750 (2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności