Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Spalanie: 5.67
Dodaj
Ilość raportów: 15

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 650S

Minimalne: 4.60

Średnie: 5.67

Maksymalne: 7.33

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 650S

Opinia: 4.1/5

Liczba głosów: 13

Silnik: 4.5
Hamulce: 3.4
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 3.7
Ocena: 4/5 |
Moje 1 moto . Co tu dużo pisać nieśmiertelny olejak :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Bardzo przyjazne moto (650 na gaźnikach). Przez 5 lat i 20 tys km tylko jadna awaria spowodowana wjechaniem w dziure w rumunii (wylecial olej z lagi) reszta to tylko regulacje i wymiany czesci eksploatacyjnych jak hamulce.

Do dluższych wypadów kanapa niewygodna (boli tyłek) ale na wypady po max 500 km dziennie spoko (przy 900 zapominasz o przyjemnosci z jazdy i jedyne o czym myslisz to Pavulon aby ulżyć bólowi tyłka :D)

Spalanie srednie z trasy do rumunii 4,8l

Moto ciężkie ale przewidywalne, mocy troche jest ale przy 2 osobach malo. Ogólnie moto które cię nie skrzywdzi ale gdy trzeba to zbierze sie w sobie i pokaże pazura.

Największy mankament to nuda i słabe hamulce...
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Na pierwsze moto może się okazać za ciężki, poza tym wiele wybacza. ABS daje radę, choć hamulce nie należą do najmocniejszych.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Moje pierwsze moto, mam go do dzisiaj. Zjechałem nim Austrię, Włochy i całe Alpy. Bardzo fajny motocykl do turystyki. Wygodna pozycja, bardzo dobrze wywazony, przystepny i przewidywalny w prowadzeniu. Nie ma tendencji do shimy nawet w okolicach Vmax 200km/h "z groszami". Warto kanapę dać do obszycia i wymienić gąbki na żel jak ktoś chce jeździć wiecej jak te 6h dziennie. Najwiekszy atut to silnik. Pancerny i prosty w serwisie. Wystarczy wymieniac olej co 6tys, co 12tys kontrolować luz zaworowy na śróbki, wymieniać świece i będzie robił astronomiczne przebiegi. Wzorowa bezawaryjność, bardzo prosta elektryka (regulator napięcia w formie miedzianego opornika, nie ma co sie tam spalić), jak jest sprawny pod blokiem, ma ładowanie, ma kompresje, zawory nie klepią, sprżegło sie nie ślizga, nie leje się z niego, to można bez obaw jechac tym nawet do Portugali. Jestem go bardziej pewny niż nowego moto z salonu gdzie elektroniki nasrane i pierwszy problem z elektryka kończy się lawetą. Bardzo prosty serwis , wszystko można zrobić przy nim samemu z odrobiną pomocy z YT, wszystko jest skrajnie uproszczone w tym motocyklu. Dynamika bardzo dobra, radzi sobie i w górach i na autostradzie, z praktycznego punktu widzenia nic wiecej nie potrzeba. Od Bandita 600 różni się znacząco momentem obrotowym ktory jest dużo niżej, dużo lepiej odchodzi na 6-stym biegu i że nie trzeba go tak kręcić to pali szklankę mniej. Cały motocykl jest zestrojony do spokojnej jazdy i ten silnik zapewnia duzy zapas mocy - ani zawieszenia ani heble nie pozwalają na wykozystanie potencjału tego pieca. To nie jest motocykl sportowy a Bandit to tylko z nazwy, prawdziwy Bandit to tylko 1200. Bandit 650 to mocniejsza, bardziej uniwersalna alternatywa dla Yamaha XJ600 i tak trzeba go oceniać.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 650S

Osiągi

Moc max.
78 KM
Max. moment obrotowy
59.2 Nm
przyspieszenie 0-100km/h
3.9 s
V-max
198.7 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L

Hamulce

Przód
2 x 290mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
1x 240 mm

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
656.0 ccm
Stopień sprężania
10.5:1
Układ zasilania
Gaźniki

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1090 mm
Rozstaw osi
1440 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
201.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
225 kg

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy
Tył
Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 650S

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
160/60 ZR17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.5
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W40

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Luz łańcucha
25~35

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Yamaha XJ6 600 Diversion 2009Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności