Yamaha WR 125X 2009

Opinie o Yamaha WR 125X 2009

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 36

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Podobne: 4 | Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: JACOB
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Podobne: 2 | Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Konrad
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Spalanie: 4.17

Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Yamaha WR 125X 2009

Minimalne: 3.36

Średnie: 4.17

Maksymalne: 5.27

Yamaha WR 125X - zacznij szaleć na SuperMoto!

Supermoto to specyficzna rodzina motocykli, wywodzi się bezpośrednio z lekkich terenowych enduro - a powstała, aby móc ścigać się jednocześnie po torze motocrossowym i asfaltowym. Totalne wariactwo. 

Obserwuj świat z wysoka

WR125X to typowy supermociak - jest spory, bardzo wysoki i wąski. Parkując ten motocykl gdziekolwiek - nikt nie domyśli się jego pojemności. Jeżeli nigdy nie jechałeś supermoto, to pozycja na tym motocyklu kompletnie Cię zaskoczy. Siedzi się wysoko - patrząc ponad dachami samochodów i trzymając w rękach szeroką kierownicę. Bak jest bardzo mały, co potęguje wrażenie, że siedzimy praktycznie na zegarach. 

Przesiadka na taki motocykl wymaga kilkunastu minut przyzwyczajenia - ale gdy to już nastąpi, śmiało ruszamy w miasto, mając sobie za nic dziurawą nawierzchnię, studzienki kanalizacyjne i wysokie krawężniki. 

Miejska dżungla 

Supermoto to genetycznie zmodyfikowane enduro - i adventurowe DNA daje o sobie znać. Nagle całe miasto staje się dostępne - fruwamy po przejazdach tramwajowych, nieremontowanych drogach, chodnikach, dzikich parkingach i schodach. Nie ma takiego miejsca w mieście - gdzie WR'ka bałaby się zapuścić. Odpowiednio duży prześwit, uniwersalne opony i spory skok zawieszenia sprawia - że tym motocyklem spokojnie możemy zapuścić się także poza miasto. Mały skok nad jezioro? Nie ma problemu. Jedynie na co trzeba uważać, to aby z rozpędu nie próbować eksplorować jeziora :)

Mocny silnik i niezłe heble

WR125X ma mocne podzespoły z R125, a to oznacza - że pomimo sporych rozmiarów, motocyklem rozpędzimy się do ok 108-110km/h, zaś w mieście będziemy naprawdę żwawo przeciskali się miedzy samochodami. Przyjemność skończy się w momencie, gdy zamarzy nam się mała trasa - wąski i wysoki motocykl jest bardzo wrażliwy na każdy boczy podmuch wiatru, nawet ten - generowany przez tiry. Tutaj wybitnie ukazuje się miejski charakter tego wariata. 

Oprócz mocnego silnika, mamy do dyspozycji także niezłe heble - które działają błyskawicznie i momentalnie wytracają naszą prędkość. Są na tyle sprawne, że bez problemu możemy zacząć ćwiczyć nasze pierwsze stoppie. 

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda
Yamaha YZF-R125 125 (2008 - 2013) vs Yamaha WR 125X 2009

Yamaha YZF-R125 125 (2008 - 2013)Yamaha WR 125X 2009

Yamaha MT-125 2014 vs Yamaha WR 125X 2009

Yamaha MT-125 2014Yamaha WR 125X 2009

Honda Varadero 125 (2001 - 2009) vs Yamaha WR 125X 2009

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)Yamaha WR 125X 2009

Junak 126 vs Yamaha WR 125X 2009

Junak 126Yamaha WR 125X 2009

Dane techniczne Yamaha WR 125X 2009

Osiągi

Moc max.
15.0 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
12.2 Nm / 8000 rpm
V-max
110.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
8.5 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2125 x 835 x 1285 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
137.0 kg
Rama
stalowa, podwójna kołyska

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejjowe, skok 210 mm
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 230 mm

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 240 mm
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm

Silnik

Typ
4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Średnica × skok tłoka
52.0 x 52.0 mm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Eksploatacja Yamaha WR 125X 2009

Opony

Opona przód
80/90-21 M/C 48P (dętkowe)
Opona tył
110/80-18 M/C 58P (dętkowe)
Ciśnienie z przodu
180 kPa (200 kPa przy obciążeniu powyżej 90kg)
Ciśnienie z tyłu
200 kPa (225 kPa przy obciążeniu powyżej 90kg)
Koło przednie
21 x 1.6
Koło tylne
18 x 2.15

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
0.9
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
1.0
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-30, SAE 10W-40, SAE 15W-40, SAE 20W-40, SAE 20W-50
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch
Zębatka przednia
14
Zębatka tylna
53
Luz łańcucha
40~40

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
1.1
Zbiornik rezerwowy
0.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu!