Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 599,00
od 55.91 x 12 rat
Planowana wysyłka: 24h
Dostawa od: 0 zł
zapłać później z paypo, płatność po 30 dniach
gratisy
Powiązane produkty:

Opinie o Kask Caberg Jackal

Średnia Ocena: 4.5/5

Liczba Głosów: 2
Ocena: 4/5 | Autor: Kamil | Motocykl: Yamaha YBR 125 (2005 - 2015)
Sezon 2021 zacząłem w tym Cabergu w wersji techno czarny mat/szary/żółty fluo j0 w rozmiarze M, jako moim pierwszym dopasowanym kasku na początek motocyklowej przygody. Uwaga, spora recka przed Wami :D.
Wygląd - na żywo prezentuje się obłędnie i każdy znajomi mi to potwierdza, po prostu za malowanie warto dopłacić.
Wygoda - jest ok, na mojej głowie Lka latała, a Mka siedzi ciasno i nie puszcza, w kominiarce jest już bardzo ciasno (nawet nieco za bardzo, choć to może też kwestia okularów zabierających nieco miejsca po bokach), ale do przeżycia, szczególnie jak ktoś nie robi długich tras, a raczej takie do +/- 100 km. Poza tym jest miły w dotyku i nie chłonie potu/wilgoci co jest zdecydowanie na plus.
Wizjer, blenda i pinlock - z nich jestem bardzo zadowolony. Wizjer jest bardzo duży i daje spore pole widzenia, do tego łatwo schodzą z niego robale. Dodatkowo jego stopniowanie jest solidne i nie ma opcji by sam się przypadkowo otworzył. Blenda rzeczywiście jest nieco krótka i wystaje, gdy jest schowana, ale szczerze mi to nie przeszkadza. Myślę, że jest to kwestia indywidualna. Sprawdza się ona znakomicie i nie wyobrażam sobie jazdy w kasku bez niej! Pinlock jest prosty w montażu i pokrywa dużą część wizjera. Co tu dużo mówić, robi robotę!
Wentylacja - tutaj mam pewną kość niezgody, za którą nie mogę przyznać 5/5. Z jednej strony, ten kask jest P O T Ę Ż N I E wietrzony dzięki rozmaitym wlotom powietrza, przez co w ciepłe dni jest doskonały... ALE... Jest też jak dla mnie okropnie głośny. Wcześniej jeździłem w rozmiar większym, integralnym LS2 po ojcu i byłem w stanie słyszeć wyraźnie silnik swojej YBR jadąc 90 km/h w całym zakresie obrotów, gdzie w tym powyżej 60 km/h zaczyna się robić ciąg powietrza nie pozwalający słyszeć skromnego silnika 125ccm, chyba że wkręcę go blisko 8k rpm... Wtedy coś się przebija. Najwięcej powietrza dostaje się od spodu, od szczęki. Strumień jest tak silny, że przy 80 km/h jedyne co słyszę to *SSSSZSZSZSZSZSZSZSZ* nadające na pełen regulator. Uporałem się z tym wsadzając chustę na siatkę podbródkową tak, by zatykała cały wlot przez styk z moim podbródkiem. Z takim mykiem można już spokojnie jeździć bez obawy o utratę słuchu :D. Znaczy to nie tak, że jest cicho, bo chociażby "niezatykalne" wloty policzkowe i wystająca od tyłu siatka mesh od podszewki kasku nadal uskuteczniają wentylację i powodują nieustający szum wiatru, ale w tym stanie można przyjemnie podróżować poza miastem!
Czy jest coś jeszcze o czym warto wspomnieć? Ahh, chyba o tym, że irytuje mnie uciekający wszędzie materiał od lewej strony zapięcia mikrolock. No jechać z tym ułożonym jak trzeba, to dla mnie wyczyn!
Ogólnie to 4/5 wydaje się sprawiedliwe dla tego kasku, bo jest dobry w tym, do czego go zaprojektowano, czyli do jazdy po mieście i w ciepłym klimacie. Na 125ccm więcej nie trzeba. Jednak, jeśli ktoś szuka czegoś stricte pod podróżowanie lub szybką jazdę, to bez zatyczek lub uszczelnienia wlotów wentylacyjnych się nie obędzie. Jeśli przyjdzie mi w nim śmigać czymś solidniejszym za rok czy dwa, to dam znać!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Prezes | Motocykl: Honda VTX 1300
Kask jest super i już zdołał uratować mi zdrowie lub życie bo kobieta wymusiła mi pierwszeństwo .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne

Skorupa
Termoplast (ABS)
Blenda
Tak
Typ kasku
Integralny
Wnętrze
Wyjmowana i prana wewnętrzna podszewka. Oddychające i antybakteryjna podszewka.
Zapięcie
Microlock
Wentylacja
Wlot powietrza na brodzie i czole, Wylot powietrza zintegrowany z tylnym spoilerem.
Wizjer
Standardowy przezroczysty wizjer. Odporna na zarysowania i zapobiegająca zaparowaniu
Przeznaczenie
Miasto ● Szosa ● Sportowo turystyczne
Dodatkowe funkcje
Certyfikat ECE 22.05. demontowalny podbródek, osłona podbródka
Waga
1450 g
Pinlock
Dostępny opcjonalnie
Materiał zewnętrzny
LG CHEM HI-IMPACT ABS

Informacje o producencie - Caberg

Caberg to włoski producent kasków motocyklowych, który działa na rynku od 1974 roku. Swoją siedzibę posiada w Bergamo, a znany jest przede wszystkim ze swoich kasków szczękowych. Caberg jako pierwszy wprowadził takie kaski na włoski rynek - ich najpopularniejszym wcieleniem jest model Duke. 

Tabele Rozmiarów

Rozmiary Kasków Caberg

Rozmiar Głowa (cm)
XS 53-54
S 55-56
M 57-58
L 59-60
XL 61-62
2XL 63-64
Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności