50%
50%

Triumph Tiger Sport 660
2022

+

Kawasaki Versys 650
2022

+

Remis!

Triumph Tiger Sport 660 (2022) vs Kawasaki Versys 650 (2022)

Opinia Video o Triumph Tiger Sport 660

Opinia Video o Kawasaki Versys 650

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Triumph Tiger Sport 660 (2022) vs Kawasaki Versys 650 (2022)

Osiągi

Triumph Tiger Sport 660 (2022)
Kawasaki Versys 650 (2022)
Moc max.
81 KM / 10250 rpm
67 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
64 Nm / 6250 rpm
61 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.2 L
21 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym, 240° kąt zapłonu
4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie rzędowym, DOHC, 4 zawory na cylinder, chłodzenie cieczą
Typ
Pojemność skokowa
660 ccm
649 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.95:1
10,8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
elektroniczny, wtrysk paliwa, gardziele Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, slip
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2071 x 834 x 1398 mm
2164 x 849 x 1369 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1418 mm
1415 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
206 kg
216.8 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Rama obwodowa z rur stalowych
rurowa, stalowa, typu diamond
Rama
Wysokość kanapy
835 mm
845 mm
Wysokość kanapy

Zawieszenie

Przód
41 mm kartridżowe zawieszenie Showa typu USD z lagami odpowiedzialnymi za oddzielne funkcje, 150 mm skok zawieszenia
widelec upside down, lagi Ø 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego
Przód
Tył
Zawieszenie Showa typu monoshock RSU, ze zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, 150 mm skok zawieszenia
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ragulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
Podwójne pływające tarcze hamulcowe 310 mm, 2-tłokowe przesuwane zaciski Nissin, ABS
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Przód
Tył
Jedna pływająca tarcza hamulcowa 255 mm, jednotłoczkowe zaciski Nissin, ABS
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Tył
Pokaż wszystkie

Honda XL 650Transalp (2000 - 2007)Kawasaki Versys 650 (2022)

Triumph Tiger Sport 660 (2022)Suzuki V-Strom 800DE (2023)

Triumph Tiger 800 XRx (2015)Kawasaki Versys 650 (2022)

BMW F 700GS 2013Kawasaki Versys 650 (2022)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności