Spalanie: 7.34
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Minimalne: 5.79

Średnie: 7.34

Maksymalne: 10.37

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 30

Silnik: 4.9
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Nie wiem skąd to bierzecie ale ten gix jet dużo wygodniejszy on np. Kawasaki zx10r i zx6r 636. Mało pali jak na sportowego litra, a ramy od normalniej jazdy napewno nie pękały. Posiadam taka k6 od 3,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, trudno bedzie się z nią rozstać:(
Odpowiedz | Przydatna (20) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
Nie ma lepszego Gixera i tyle :D
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (5)
2016-07-15 10:51:55 | Autor: Gość
No a jak
2019-02-26 16:26:22 | Autor: Luk
Jest! K7 ????
Ocena: 5/5 |
Świetny sprzęt, latam na nim od 3 sezonów. Jest to mój pierwszy litr (poprzednie 600-tki) i muszę przyznać, że jak na super-sporta jest bardzo wygodny, bezawaryjny, piekielnie szybki oraz bardzo lekki. Mit z pękającą ramą znikł po akcji serwisowej. Chodź teraz ciężko znaleźć sztukę w bardzo dobrym stanie - mi się udało. Polecam serdecznie!
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Mega mocny, ogromny moment z dolu ale od 4000 rpm, ponizej cos tam krzywa momentu ma zalamanie i to czuc; po zmianie wydechu i dezaktywacji przepustnicy ktora byla w oryginalnym jeszcze bardziej odczuwalna, ale to tak tylko z polskiej czepliwosci pisze, bo moc jest przeogromna i usmiech rosnie proporcjonalnie do obrotow! Mi osobiscie nie podobala sie jeszcze typowa chrypka Suzuki, ale inni to uwielbiaja.
Bardzo wygodny po przesiadce z R1 2002. Raz polecialy przekladki w koszu sprzeglowym (zgrzytanie przy szybkim ruszaniu), poza tym nic sie zlego nie dzialo.
Jeden zabek mniej przod, koncowka Akrapowic i przy licznikowych 160 km/h (realnie mniej bo zebatka zmieniona) szedl do pionu na trojce! Z gazu! Potega !
Sprzedalem jak dostalem list od Suzuki na akcje z rama... kilka razy zalowalem ;)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
2018-12-22 15:37:25 | Autor: Ridann
Jeden ząbek mniej z przodu, powoduje że jedziesz szybciej, przy tych samych obrotach niż oryginalnie!
2018-12-22 15:39:24 | Autor: Ridann
Już po minucie się biję w piersi, poprzedni komentarz jest błędny.
Ocena: 5/5 |
Od 2008 w moich rękach i nie zamierzam się pozbywać, król minionej dekady!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2016-12-31 13:24:42 | Autor: jan
racja ale ramy pękają po bokach tam gdzie są spawy...i nie jest to mit bo suzuki przeprowadziło akcję serwisową, minusem są też wadliwe pompy hamulcowe a tak poza tym to zajebisty motor
Ocena: 5/5 |
Drugi taki w moich rękach. Oba K5. Mega sprzęt. Drugi raz błędu nie zrobię i nię sprzedam go.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Kozak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Rakieta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
S.kris.pl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Moc prowadzenie bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Niema lepszej i szybszej maszyny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2016-09-29 16:44:47 | Autor: Hiden
Jest masa szybszych i lepszych :)
Ocena: 5/5 |
Jest zajebiscie, można polecić!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej.
Super moc, tylko trzeba sprawdzić czy rama posiada wzmocnienie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-12-31 13:45:40 | Autor: Adam
To nie jest wyznacznik! Akcją serwisową była objęta część modeli. trzeba sprawdzić czy rama koło wlotów nie pęka.
Ocena: 5/5 |
Może nie na temat, lecz napisze. Zawsze chciałem mieć gixa k5-k6 teraz mam do kupna k6 około 40tys przebiegu po akcji serwisowej ramy i pompy hamulcowej. Z przodu ząb mniej tył dwa więcej . Bez wkładu. Ile może być wart taki gsxr ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Suuper Gixer k6
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 3/5 |
Słaba jakość, słabe wykonanie - słaby zakupgsx1000
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (18)
Ocena: 4/5 |
Pękające ramy , brzydkie lusterka , spalanie.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (25)
2019-02-25 20:13:54 | Autor: Gość
Miałem 2 sezony,świetny sprzet,jeździ jak szatan i problemów nie stwarza ????
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Osiągi

Moc max.
178 KM / 11000 rpm
Max. moment obrotowy
118.0 Nm / 8500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
2.8 s
V-max
299.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18 L

Silnik

Typ
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
998.6 ccm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2030 x 710 x 1130 mm
Rozstaw osi
1405 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
166 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
189 kg
Rama
aluminiowa

Zawieszenie

Przód
KAYABA, odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Tył
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
Nie

Eksploatacja Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
190/50 ZR17

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności