Opinie o Ducati Multistrada 1100DS

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 1

Silnik: 4.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 3.0
Ocena: 4/5 |
mam ducati na ohlinsah motocykl brzydki ale po opatrzeniu podoba mi się siedzenie niezbyt komfortowe, sprzęgło po mieście męczy dłoń, na ciasnych zakrętach jakoś tak dziwnie się prowadzi (albo ja nie umiem )ale ogólnie fajny moto o zajebistym brzmieniu i gdyby nie owiewka która przypomina mikrofalówkę byłby piękny ,spalanie w okolicach 6 litrów ,hamulce naprawdę zajebisye nigdy żaden mój motocykl tak nie hamował, prowadzenie pomijając te ciasne zakręty bardzo dobre ,wygodna pozycja za kierownicą , słaba ochrona przed wiatrem przy większych prędkościach ,super patent z naciągiem łancucha no i nie jest to moto tak oklepane jak japonia nic japońskim motocylom nie ujmując bo mam też takowy i jest bardzo przewidyalny tzn zawsze dojedzie do celu a ducati podobno nie ale większość tych opini jest od ludzi którzy nie mieli do czynienia z ducati i słyszeli tylko że się psują ,wcześniej miałem monstera i nie miałem żadnej awarii
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2019-07-15 15:51:01 | Autor: Jabol
Co masz na myśli z tym patentem z naciąganiem łańcucha?
2019-12-14 20:09:51 | Autor: Gość
Z racji tego że to monowahacz,dwie śrubki i po sprawie .Dużo prostsze rozwiązanie niż w wahaczu dwuramiennym(niema potrzeby centrowania koła)
rozwiń
Spalanie: 5.69
Dodaj
Ilość raportów: 1

Spalanie Ducati Multistrada 1100DS

Minimalne: 5.00

Średnie: 5.69

Maksymalne: 6.00

Dane techniczne Ducati Multistrada 1100DS

Osiągi

Moc max.
95 KM / 7750 rpm
Max. moment obrotowy
99 Nm / 5500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
V-max
225 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Pojemność skokowa
1078 ccm
Stopień sprężania
10.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 830 x 1286 mm
Rozstaw osi
1462 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
196 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
219 kg
Rama
stalowa rama kratownicowa

Zawieszenie

Przód
1100 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1100S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Tył
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce

Przód
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
ABS
brak

Eksploatacja Ducati Multistrada 1100DS

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
180/55ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)

Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Aprilia Pegaso 650 (1992 - 2012)Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)

Kawasaki ZRX 1200 (2000 - 2005)Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności