KTM SX 125 (2015)

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 16

Opinie o KTM SX 125

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.9
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Karol
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kowal
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Matrix
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Spalanie: 6.68

Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie KTM SX 125

Minimalne: 5.26

Średnie: 6.68

Maksymalne: 8.27

Recenzja: KTM 125 SX 2015 Test Crossa!


KTM 125 SX to motocykl typu Cross, przeznaczony do ścigania się na torach motocrossowych. Bardzo popularny model wśród zawodników, pokazał swoją wartość w klasie MX2, gdzie niejednokrotnie wyprzedzał swoją konkurencję. Motocykl bardzo lekki, ważący ok 91 kg a przy tym niesamowicie dynamiczny - 40 KM. Zawieszenie to WP Suspension Up Side Down. Do zmiany biegów, służy manualna, 6 biegowa przekładania. Jak przystało na KTM'a motocykl posiada piękny design, co jeszcze bardziej podkreśla lekkość konstrukcji. KTM to popularna maszyna, mająca swoich zwolenników ze względu na trwałość i ergonomię prowadzenia. 

Silniki 2T wymagają odpowiedniego serwisowania

Osiągając moc 40 KM z pojemności zaledwie 125ccm, silniki 2T są diabelsko mocne i niebywałe lekkie, jednak jest to okupione znacznie częstszym serwisem i zwiększonym zużyciem paliwa. Dlatego kupując taki motocykl, powinniśmy dobrze zapoznać się z serwisówką. W motocyklach crossowych przebieg maszyny liczy się w motogodzinach i wg. tego wskaźnika serwisujemy sprzęt.  Istotnym elementem eksploatacji jest wymiana oleju w przekładni oraz dodawania oleju do paliwa (ściśle wg. zaleceń producenta). W przeciwnym razie bardzo szybko może dojść do zatarcia tłoka. Crossy nie mają dozowników, więc czynność tą wykonuje się ręcznie. 

Zobacz najpopularniejsze pojedynki motocykli:


KTM SX 125 (2015) vs Junak M11 125

KTM SX 125 (2015)Junak M11 125

KTM SX 125 (2015) vs Junak RS 125 (2015)

KTM SX 125 (2015)Junak RS 125 (2015)

KTM SX 125 (2015) vs Honda CBR 125R (2007 - 2010)

KTM SX 125 (2015)Honda CBR 125R (2007 - 2010)

KTM SX 125 (2015) vs Hyosung GT 125 (2015)

KTM SX 125 (2015)Hyosung GT 125 (2015)

Dane techniczne KTM SX 125

Osiągi

Moc max.
42 KM
Pojemność zbiornika paliwa
7.5 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre sprzęgło wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1480 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
90.4 kg
Rama
Centralna rama wykonana z chromowanej rury stalowej

Zawieszenie

Przód
WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC
Tył
WP Suspension 5018 BAVP DCC

Hamulce

Przód
260 mm, zaciski hamulcowe na łożyskach pływających
Tył
220 mm

Silnik

Typ
1 cylindrowy, 2 suwowy, chłodzony wodą
Pojemność skokowa
124.8 ccm
Średnica × skok tłoka
54.0 x 54.5 mm
Układ zasilania
Elektroniczny, type Kokusan

Eksploatacja KTM SX 125

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
520 X-ring