Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 1 049,00
od 97.91 x 12 rat
Planowana wysyłka: 24h
Dostawa od: 0 zł
gratisy
Powiązane produkty:

Caberg Drift EVO

Caberg to znana Włoska marka produkująca kaski motocyklowe - zasłynęła chociażby takimi modelami jak Ego (z "szyberdachem wentylacyjnym") czy Duke (najpopularniejszy włoski kask szczękowy). Jednak w tym materiale pokażemy Wam ich najbardziej sportową broń - Drift Evo. 


Drift Evo

Kask wygląda drapieżnie i przyjemnie dla oka, od razu widać w tym włoską robotę. Od swojego poprzednika różni się przede wszystkim nowym, znacznym spoilerem z tyłu skorupy - to właśnie on odpowiada za zmniejszenie potencjalnych turbulencji podczas szybkiej jazdy na wprost. Caberg tworząc ten kask, przypisał go do grupy kasków sportowo-szosowych, dlatego kask posiada zarówno atrybuty sportowe jak i turystyczne. Jednak aspiracje zostały przesunięte trochę bardziej w stronę sportu. 


Cechy sportowe

Za cechy sportowe odpowiada przede wszystkim bardzo mocna i lekka skorupa (1280 g. dla wersji carbon, 1400 g. dla włókna szklanego), aerodynamiczne wyprofilowanie z tylnym spoilerem oraz środek kasku. Środek jest minimalistyczny, wyściółka została zaprojektowana na gorące letnie dni i ma dobrze odprowadzać wilgoć. Za zapięcie odpowiada DD. 


Cechy turystyczne

I pomimo tych sportowych aspiracji - wentylacja jest raczej spokojna, bardziej turystyczna, co np. na torze wyścigowym będzie już odczuwalne. Kask został wyposażony w wentylację, którą obsługujemy za pomocą trzech dużych suwaków (szczęka, front i tył), są one jednolicie zrobione (co ładnie wygląda) i ultra łatwe w obsłudze - także podczas jazdy w rękawiczkach (nawet tych grubszych). Do tego kask posiada blendę - która co ciekawe, jest możliwa do usunięcia! Wówczas jesteśmy "ready to race" i możemy (według producenta) śmiało ścigać się na torze. Osobiście myślę, że do sporadycznego odwiedzania torów wyścigowych nie ma takiej potrzeby - jednak do wyłącznie torowych zastosować wybrałbym inny, bardziej sportowy kask. 

Caberg Drift Evo to dla mnie doskonały przykład kasku szosowego

Nie kasku sportowego i nie turystycznego - a po prostu szosowego, który posiada kilka cech obu grup. To kask który jest po prostu przyjemny podczas codziennego użytkowania. W mojej ocenie jeżeli chodzi o wentylację i głośność wypada dobrze, ale nie nadzwyczajnie - tak typowo po środku. Jednak znajomi, którzy mieli okazję przejechać się w tym kasku, oceniają jego głośność i wygodę wyżej niż w sharku czy scorpionie, co mnie lekko zaskoczyło. 


Najtańsze mocne włókno szklane z blendą na rynku

W zasadzie od tej cechy warto było zacząć, bo ona wyróżnia go najbardziej - Caberg Drift Evo trafił na Polski rynek w świetnej cenie. Za kask z trójkompozytu (włókno szklane, kevlar i karbon) już w malowaniu płacimy 1099zł. To najtańsza taka oferta na rynku dla kasku z dobrą skorupą, blendą i zapięciem DD. 

Konkurencja? Shark Spartan, HJC RPHA70, Scorpion EXO 1200 - wszystkie te kaski konkurują z Cabergiem, są wykonane w podobnej technologi i są klasyfikowane jako sport-touring. Jednak ich ceny w malowaniach zaczynają się od 1500zł. To uwidocznia jak bardzo Cabergowi zależy aby Drift Evo dobrze wbił się w rynek i był konkurencyjny. Co ciekawe: na naszym rynku Caberg jest nawet tańszy niż na zachodzie. 


A może pełen Carbon? 

Jeżeli skorupa z kompozytów włókna szklanego to dla Ciebie za mało, to Drift Evo występuję także w pełnym Carbonie. Kask jest wówczas lżejszy o ok 100 gramów i równocześnie mocniejszy. Cena 1399zł i tutaj nadal Caberg ma się czym pochwalić, ponieważ konkurencja swoje kaski carbonowe wycenia 300-400zł drożej. 

Dodatkowo w 2020 roku została wprowadzona wersja Carbon Pro z ekstra wyglądającą ciemną szybą już w zestawie za 1449zł.


Podsumowanie

Czy warto zainteresować się tym kaskiem? Jeżeli mamy do wydania ok. 1000zł i chcemy mieć dobry i mocny kask, ale jednocześnie nie chcemy rezygnować z fajnego malowania - to Caberg Drift Evo wydaje się najrozsądniejszym i najlepszym wyborem na rynku. W zasadzie w tej cenie, większość konkurentów w "kolorze" i z blendą jest wykonana z termoplastu. I tak, można znaleźć kaski lepsze, jednak będą one zdecydowanie droższe. Obecnie to jeden z najlepszych wyborów do 1000 (a właściwie to do 1059zł). 

Opinie o Kask Caberg Drift EVO

Średnia Ocena: 4.8/5

Liczba Głosów: 9
Ocena: 5/5 | Autor: Bartosz | Motocykl: BMW F800R
W tym kasku bardzo dobrą robotę robi spoiler i dobre wyważenie całości. Kask po prostu wkleja się w powietrze i nawet dłuższa podróż motocyklem bez większej owiewki nie męczy bardzo karku. Przy większych prędkościach kask też zachowuje swoją stabilność. Polecam.
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kuba | Motocykl: Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Mam taki kask od kilku miesięcy. Używam go codziennie i sprawdziłem go już:
W mieście - praktyczny i wygodny. Blenda robi robotę. Wizjer wygodny w zamykaniu/uchylaniu/otwieraniu.
Na trasie: przy 180 km/h na nakedzie cicho mi nie było ale za to bardzo wygodnie. Przy prędkościach turystycznych stopery nie będą potrzebne. Spoiler robi to co ma robić a sportowy kształt sprawdza się w 100%. Z podbródkiem jest cichszy ale nie wiele :)
W upał: wentylacja działa rewelacyjnie podczas jazdy. Na postoju tak jak w każdym kasku ;)
W lekki deszcz: nic nie paruje. Uchylanie szybki to genialny wynalazek (bo nie paruje też blenda).

Podbródek. Na filmie MB zamontowany źle. Normalnie zakrywa dużo więcej i uszczelniacze kask. W zestawie pinlock i podbródek.

Mega polecam dla tych, którzy szukają dobrego kasku w okolicach 1000 PLN.
Skomentuj | Przydatna (11) | Nieprzydatna (5)
2019-04-23 22:18:55 | Autor: Emil | Motocykl: Honda Hornet 600
Właśnie nie do końca wiem gdzie zapiąć rzepy z podbródka, a instrukcji brak, jakaś mała rada albo instruktaż? Nie wiem czy to norma, ale przy 100 km/h lewą stronę kasku mam stosunkowo cichą a po prawej czuję wiatr i solidnie świszczy, nie wiem czy trafiłem jakiś trefny model, czy to norma, albo uszczelki dopiero się "układają".
2019-08-07 20:07:51 | Autor: pogarandy | Motocykl: Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)
Mam tak samo ja Emil, przy czym u mnie świszczy lewa strona. Poza tym kask świetny
Ocena: 3/5 | Autor: Krzysiek | Motocykl: Yamaha YZF-R1 1000 RN09 (2002 - 2003)
Kasku używam od kilku miesięcy, pinlock na środku przy postoju paruje, mam dość spory ucisk na polikach pomimo długiej eksploatacji (wyściółka nie dopasowała się takie samo uczucie jak przy pierwszej jeździe w tym kasku, kask dobrany dobrze brak jakieokolwiek innego ucisku), moim zdaniem caberg jest głośny, miałem okazje jeździć w shark skywall 2 i było o wiele przyjemniej, sama skorupa sprawia fajne wrażenie, daje poczucie bezpieczeństwa, blenda paruje, wentylacja działa ale są kaski podobne cenowo gdzie działa lepiej. Podbródek doczepiany (samo jego mocowanie nie jest intuicyjne, brak instrukcji monatżu), zapięcie podwójne D (moim zdaniem tylko takie powinno być w każdych kaskach), caberg nie tańczy przy wyższych prędkościach, spoiler robi robote. Sam osobiście drugi raz bym już go nie kupił, wole dołożyć troszkę i kupić producenta z lepszym wykonaniem i nowszymi technologiami, jeżeli dysponował bym budżetem do 1000zł kupił bym kask niższej klasy lecz producenta który dba o wykończenie, komfort oraz użytkownika. Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
2020-06-25 11:03:54 | Autor: Chlebek | Motocykl: Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)
Dokładnie takie same spostrzeżenia po 3 miesiącach używania (ok 3k km). Dodatkowo kask raz mi upadł (1 m - wysokość biodra) i odpadła śrubka od spoilera. Sam spoiler daje radę, przy wyższych prędkościach jest stabilnie. Wykończenie takie sobie, po pierwszym demontażu wyściółki kask zrobił się jeszcze głośniejszy (też kwestia wykończenia). Podbródek za dużo nie daje, zmniejsza tylko wentylację, głośności nie ujmuje, a montaż jest mocno dyskusyjny. Ponadto mocno paruje, wentylacja na szybę w parne dni nic sobie nie robi. Skorupa wydaje się wytrzymała ale tak jak wyżej, kupiłbym coś podobnego HJC.
Ocena: 5/5 | Autor: Darek | Motocykl: Kawasaki z650
Kask cichy I stabilny do 160 .Mam wersję carbon waga 1260 na wadze rozmiar M. Fajna sprawa lekkie rozczelnienie pinlock wtedy nie potrzebny .
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Krzysiek | Motocykl: Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Ten kask uratował mi głowę zaliczyłem glebę przy 120 h pękł spoiler I wizjer kask lekko zawarty głową całą serdecznie polecam!!!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Mateo | Motocykl: Naked
Jeżeli podstawowa wersja tego kasku waży 1350 g to wersja z carbonu będzie ważyć 1250g? jeżeli tak to zacny wynik :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2019-04-25 21:13:27 | Autor: Michał
Kupiłem Carbon w rozmiarze L (wszystkie rozmiary od L w górę to duża skorupa [ skorupy są tylko dwie - mała do rozmiaru M i duża od rozmiaru L ] i kask z blendą na wadze kuchennej pokazuje 1380g . Wynika z tego , że wersja carbon to 1350g +/- 50g (Tak też jest na skorupie) a wersja zwykła +100g
Ocena: 5/5 | Autor: andrius25 | Motocykl: Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)
Mam od 3miesięcy , świetny kask polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: De
Genialny kask. W tej cenie chyba najlepszy na rynku.
Cichszy niż shark czy scorpion. A do tego lepsza skorupa i spoko wygląd.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (5)
2018-09-01 11:43:25 | Autor: Gość | Motocykl: racjonalista
dlaczego lepsza skorupa? taka sama jak np. w skorpion evo tam też jest trójkompozyt tyle że jak w artukule ten jest o 20% tańszy i to jego przewaga nad konkurencją...
Ocena: 5/5 | Autor: Revik
Świetna skorupa. Kask przyjemny i wygodny. Wentylacja mogłaby być trochę mocniejsza.
Jeżdżę w nim od ponad roku i polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (9)
rozwiń

Dane techniczne

Skorupa
Włókno szklane
Blenda
Tak
Typ kasku
Integralny
Wnętrze
wykonane z materiałów hipoalergicznych, antybakteryjna, nadająca się do prania
Zapięcie
DD
Wentylacja
3 wloty wentylacyjne i 1 wylot gorącego powietrza
Wizjer
szyba odporna na zarysowania w technologii Double Visor Tech
System komunikacji bezprzewodowej
Opcjonalnie
Elementy odblaskowe
Nie
Przeznaczenie
Sportowe ● Szosa
Waga
1350 g
Pinlock
W zestawie
Przystosowany do okularów
Tak
Materiał zewnętrzny
Trójkompozyt (Włókno Szklane, Kevlar i Karbon)

Informacje o producencie - Caberg

Caberg to włoski producent kasków motocyklowych, który działa na rynku od 1974 roku. Swoją siedzibę posiada w Bergamo, a znany jest przede wszystkim ze swoich kasków szczękowych. Caberg jako pierwszy wprowadził takie kaski na włoski rynek - ich najpopularniejszym wcieleniem jest model Duke. 

Tabele Rozmiarów

Rozmiary Kasków Caberg

Rozmiar Głowa (cm)
XS 53-54
S 55-56
M 57-58
L 59-60
XL 61-62
2XL 63-64
Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności