Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 1 099,00
od 102.57 x 12 rat
Planowana wysyłka: 24h
Dostawa od: 0 zł
gratisy
Powiązane produkty:

Caberg Drift EVO

    Wśród włoskich marek kasków motocyklowych Caberg nie jest tak szeroko rozpoznawalna jak jego konkurenci na literę "A" (Airoh, Agv). Jednak dzięki kilku ciekawym modelom Caberg całkiem dobrze odnajduje się na trudnym rynku kasków. Wystarczy wspomnieć choćby popularnego szczękowca Caberg Duke. Tym razem przyglądamy się najbardziej sportowemu modelowi w ofercie Caberga - Drift Evo.

Drift Evo

    Zacznijmy od kwestii wizualnej. Drift Evo przyciąga spojrzenie. Stylistyka jest agresywna, kształt skorupy atrakcyjny i uwydatniony przez efektowne malowania. Drugi człon nazwy - Evo - znaczy tyle, że w stosunku do poprzednika dodany został wydatny spoiler. W założeniu ma on na celu ograniczyć zawirowania powietrza podczas szybkiej jazdy, ale przy okazji dodaje ekstra punkty do wyglądu. Sportowy wygląd to jeden z atutów Drift Evo, ale zajrzyjmy głębiej.


Aspekt sportowy

    Drift Evo to dziś jedna z przystępniejszych cenowo propozycji kasków (nominalnie) sportowych ze skorupą wykonaną z kompozytu włókna szklanego. Oznacza to mocną i stosunkowo lekka skorupę o masie ok. 1400 gramów w wersji standardowej, lub 1280 gramów dla skorupy z włókna węglowego. Tak, tak: Caberg Drift Evo dostępny jest również w efektownym "carbonie".

    Kolejna sportowa cecha to zapięcie DD - zapięcie proste i bezpieczne, jedyne pozwalające uzyskać kaskowi homologację dopuszczającą do użytkowania w wyścigach motocyklowych. Zaglądając do wnętrze niedosyt pozostawia "liner", czyli wypełnienie. Jakość wypełnienia jest raczej skromna, grubość poduszek policzkowych jest niewielka, a sama wyściółka wykonana jest z przeciętnej jakości materiału. Jest to najbardziej widoczne z zestawieniu z konkurencyjnym kaskiem pokroju HJC F70. Szkoda.    


Cechy turystyczne

    Sportowe aspiracje Drift Evo pod wieloma względami ustępują przeznaczeniu szosowemu. Za obsługę wentylacji odpowiadają trzy duże suwaki od regulacji: na szczęce, ponad czołem i z tyłu kasku. Obsługuje się je łatwo nawet podczas jazdy i nawet w grubych rękawicach. Wydajność wentylacji jest bliższa jeździe turystycznej niż ostremu upalaniu na torze, kiedy to do płuc zawodnika musi docierać masa świeżego powietrza.

    Pora na najbardziej szosowy element Drifta Evo: blenda przeciwsłoneczna, czyli wysuwany przyciemniony okular ograniczający ilość światła docierającą do oczu motocyklisty. Blendę można samodzielnie zdemontować, co ma być ukłonem producenta w stronę zawodników torowych, których kaski nie mogą mieć takiego udogodnienia. Z założenia na torze używa się przyciemnionego wizjera - takie szybki oczywiście również można znaleźć w ofercie Caberga.

Uniwersalność

    Caberg Drift Evo całkiem udanie łączy w sobie cechy sportowe i szosowe, co czyni to z niego fajny wybór na co dzień. Kask zapewnia optimum bezpieczeństwa i komfortu w uczciwej cenie. Mimo umiarkowanie efektywnej wentylacji jest dość głośny. Jest to zapewne pokłosie średniego wypełnienia, które nie tłumi tak skutecznie hałasu z zewnątrz. Na tle konkurentów: Shark Spartan, HJC F70, Scorpion EXO 1200 prezentuje się naprawdę przyzwoicie. Na naszym rynku Caberg jest nawet tańszy niż na Zachodzie.

 

Caberg Drift Carbon

    Drift Evo występuję także w wersji z włókna węglowego potocznie nazywanego karbonem. Subtelne malowanie podkreśla charakterystyczną fakturę tego pożądanego materiału. Poza kwestią wizualną włóko węglowe w najsilniejszym stopniu przekłada się na masę. Drift Evo Carbon jest lżejszy o ok 120 gramów w stosunku do wersji standardowej. Jednocześnie Drift Evo Carbon nadal nie zabija ceną. 1399 zł za taką skorupę to na tle konkurentów niemal promocja (vide: HJC F70 Carbon). W 2020 roku została wprowadzona również wersja Carbon Pro - w zestawie znalazł się ciemny, dymiony wizjer, a kask kosztuje za 1449zł.


Wart uwagi!

    Czy warto sięgnąć po Caberg Drift Evo? Zdecydowanie. Budżet 1000 zł to kwota, w której można znaleźć albo wysokiej klasy kaski z poliwęglanu, albo podstawowe skorupy kompozytowe. Caberg Drift zalicza się do tej drugiej grupy. Na jego plus przemawia dodatkowo to, że za 1099 zł otrzymujemy już kask w malowaniu. Drift Evo to optymalny wybór dla motocyklistów dysponujących motocyklami o sporej mocy i szukających uniwersalnego kasku łączącego sportową stylistykę z szosowymi właściwościami.

PLUSY:

  • sportowa i efektowna stylistyka
  • atrakcyjna cena za kompozyt włókna szklanego
  • włókno węglowe w ofercie

MINUSY:

  • niskiej jakości wypełnienie
  • umiarkowana wentylacja
  • średnie wytłumienie hałasu

Opinie o Kask Caberg Drift EVO

Średnia Ocena: 4.7/5

Liczba Głosów: 17
Ocena: 5/5 | Autor: Krzysiek | Motocykl: Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Ten kask uratował mi głowę zaliczyłem glebę przy 120 h pękł spoiler I wizjer kask lekko zawarty głową całą serdecznie polecam!!!
Skomentuj | Przydatna (11) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Bartosz | Motocykl: BMW F800R
W tym kasku bardzo dobrą robotę robi spoiler i dobre wyważenie całości. Kask po prostu wkleja się w powietrze i nawet dłuższa podróż motocyklem bez większej owiewki nie męczy bardzo karku. Przy większych prędkościach kask też zachowuje swoją stabilność. Polecam.
Skomentuj | Przydatna (11) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Darek | Motocykl: Kawasaki z650
Kask cichy I stabilny do 160 .Mam wersję carbon waga 1260 na wadze rozmiar M. Fajna sprawa lekkie rozczelnienie pinlock wtedy nie potrzebny .
Skomentuj | Przydatna (11) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Kuba | Motocykl: Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Mam taki kask od kilku miesięcy. Używam go codziennie i sprawdziłem go już:
W mieście - praktyczny i wygodny. Blenda robi robotę. Wizjer wygodny w zamykaniu/uchylaniu/otwieraniu.
Na trasie: przy 180 km/h na nakedzie cicho mi nie było ale za to bardzo wygodnie. Przy prędkościach turystycznych stopery nie będą potrzebne. Spoiler robi to co ma robić a sportowy kształt sprawdza się w 100%. Z podbródkiem jest cichszy ale nie wiele :)
W upał: wentylacja działa rewelacyjnie podczas jazdy. Na postoju tak jak w każdym kasku ;)
W lekki deszcz: nic nie paruje. Uchylanie szybki to genialny wynalazek (bo nie paruje też blenda).

Podbródek. Na filmie MB zamontowany źle. Normalnie zakrywa dużo więcej i uszczelniacze kask. W zestawie pinlock i podbródek.

Mega polecam dla tych, którzy szukają dobrego kasku w okolicach 1000 PLN.
Skomentuj | Przydatna (14) | Nieprzydatna (8)
2019-04-23 22:18:55 | Autor: Emil | Motocykl: Honda Hornet 600
Właśnie nie do końca wiem gdzie zapiąć rzepy z podbródka, a instrukcji brak, jakaś mała rada albo instruktaż? Nie wiem czy to norma, ale przy 100 km/h lewą stronę kasku mam stosunkowo cichą a po prawej czuję wiatr i solidnie świszczy, nie wiem czy trafiłem jakiś trefny model, czy to norma, albo uszczelki dopiero się "układają".
2019-08-07 20:07:51 | Autor: pogarandy | Motocykl: Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)
Mam tak samo ja Emil, przy czym u mnie świszczy lewa strona. Poza tym kask świetny
Ocena: 3/5 | Autor: Krzysiek | Motocykl: Yamaha YZF-R1 1000 RN09 (2002 - 2003)
Kasku używam od kilku miesięcy, pinlock na środku przy postoju paruje, mam dość spory ucisk na polikach pomimo długiej eksploatacji (wyściółka nie dopasowała się takie samo uczucie jak przy pierwszej jeździe w tym kasku, kask dobrany dobrze brak jakieokolwiek innego ucisku), moim zdaniem caberg jest głośny, miałem okazje jeździć w shark skywall 2 i było o wiele przyjemniej, sama skorupa sprawia fajne wrażenie, daje poczucie bezpieczeństwa, blenda paruje, wentylacja działa ale są kaski podobne cenowo gdzie działa lepiej. Podbródek doczepiany (samo jego mocowanie nie jest intuicyjne, brak instrukcji monatżu), zapięcie podwójne D (moim zdaniem tylko takie powinno być w każdych kaskach), caberg nie tańczy przy wyższych prędkościach, spoiler robi robote. Sam osobiście drugi raz bym już go nie kupił, wole dołożyć troszkę i kupić producenta z lepszym wykonaniem i nowszymi technologiami, jeżeli dysponował bym budżetem do 1000zł kupił bym kask niższej klasy lecz producenta który dba o wykończenie, komfort oraz użytkownika. Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (10) | Nieprzydatna (5)
2020-06-25 11:03:54 | Autor: Chlebek | Motocykl: Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)
Dokładnie takie same spostrzeżenia po 3 miesiącach używania (ok 3k km). Dodatkowo kask raz mi upadł (1 m - wysokość biodra) i odpadła śrubka od spoilera. Sam spoiler daje radę, przy wyższych prędkościach jest stabilnie. Wykończenie takie sobie, po pierwszym demontażu wyściółki kask zrobił się jeszcze głośniejszy (też kwestia wykończenia). Podbródek za dużo nie daje, zmniejsza tylko wentylację, głośności nie ujmuje, a montaż jest mocno dyskusyjny. Ponadto mocno paruje, wentylacja na szybę w parne dni nic sobie nie robi. Skorupa wydaje się wytrzymała ale tak jak wyżej, kupiłbym coś podobnego HJC.
Ocena: 5/5 | Autor: Hubbor | Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)
Kask w 100% spełnia moje oczekiwania.
Przesiadka z kasku Ruroc Atlas 2.0, który na sportowy motocykl okazał się wielka pomyłka.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Paweł | Motocykl: Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)
Fajny, dość cichy kask 😁
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Hubert | Motocykl: Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)
Kask już miał szlifa , i jest naprawde bezpieczny , POLECAM !!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 | Autor: Damian | Motocykl: Kawasaki Z750 (2007 - 2012)
Kask wykonany super tylko słabe jakościowo plastiki po jednym sezonie pekly piny od pinlocka I suwak od blendy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Motocykl: Kawasaki Z750 (2007 - 2012)
Mój pierwszy kask, więc nie mam porównania. 5000 km przejechałem. Łeb nie lata przy żadnej prędkości. Pinlock, konieczność. 3 razy jakaś muszka mi wpadła. Pierwszy sezon na motocyklu, więc co bym nie założył na banie to wrażenia z jazdy przyćmiły wszelkie niedogodności.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: ADM | Motocykl: Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Dobry stosunek jakosci do ceny,
wszystko git
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Trochę wentylacja mogłaby być wydajniejsza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Piorun | Motocykl: Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)
Wszystko ok ,szybka wysyłka z wymianą też bez problemu ,towar zgodny z opisem. Polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: andrius25 | Motocykl: Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)
Mam od 3miesięcy , świetny kask polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 | Autor: Mateo | Motocykl: Naked
Jeżeli podstawowa wersja tego kasku waży 1350 g to wersja z carbonu będzie ważyć 1250g? jeżeli tak to zacny wynik :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2019-04-25 21:13:27 | Autor: Michał
Kupiłem Carbon w rozmiarze L (wszystkie rozmiary od L w górę to duża skorupa [ skorupy są tylko dwie - mała do rozmiaru M i duża od rozmiaru L ] i kask z blendą na wadze kuchennej pokazuje 1380g . Wynika z tego , że wersja carbon to 1350g +/- 50g (Tak też jest na skorupie) a wersja zwykła +100g
Ocena: 5/5 | Autor: De
Genialny kask. W tej cenie chyba najlepszy na rynku.
Cichszy niż shark czy scorpion. A do tego lepsza skorupa i spoko wygląd.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (8)
2018-09-01 11:43:25 | Autor: Gość | Motocykl: racjonalista
dlaczego lepsza skorupa? taka sama jak np. w skorpion evo tam też jest trójkompozyt tyle że jak w artukule ten jest o 20% tańszy i to jego przewaga nad konkurencją...
Ocena: 5/5 | Autor: Revik
Świetna skorupa. Kask przyjemny i wygodny. Wentylacja mogłaby być trochę mocniejsza.
Jeżdżę w nim od ponad roku i polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (13)
rozwiń

Dane techniczne

Skorupa
Włókno szklane
Blenda
Tak
Typ kasku
Integralny
Wnętrze
wykonane z materiałów hipoalergicznych, antybakteryjna, nadająca się do prania
Zapięcie
DD
Wentylacja
3 wloty wentylacyjne i 1 wylot gorącego powietrza
Wizjer
szyba odporna na zarysowania w technologii Double Visor Tech
System komunikacji bezprzewodowej
Opcjonalnie
Elementy odblaskowe
Nie
Przeznaczenie
Sportowe ● Szosa ● Sportowo turystyczne
Waga
1350 g
Pinlock
W zestawie
Przystosowany do okularów
Tak
Materiał zewnętrzny
Trójkompozyt (Włókno Szklane, Kevlar i Karbon)

Informacje o producencie - Caberg

Caberg to włoski producent kasków motocyklowych, który działa na rynku od 1974 roku. Swoją siedzibę posiada w Bergamo, a znany jest przede wszystkim ze swoich kasków szczękowych. Caberg jako pierwszy wprowadził takie kaski na włoski rynek - ich najpopularniejszym wcieleniem jest model Duke. 

Tabele Rozmiarów

Rozmiary Kasków Caberg

Rozmiar Głowa (cm)
XS 53-54
S 55-56
M 57-58
L 59-60
XL 61-62
2XL 63-64
Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności