50%
50%

BMW K 1300S 2009
2009

+

Triumph Daytona 675R
2013 - 2016

+

Remis!

BMW K 1300S 2009 vs Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Opinia Video o BMW K 1300S 2009

Test video

Opinia Video o Triumph Daytona 675R

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.4 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.2 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1300S 2009 vs Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Osiągi

BMW K 1300S 2009
Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)
Moc max.
173.0 KM / 9250 rpm
126.0 KM / 12500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
140.0 Nm / 8250 rpm
74.0 Nm / 11900 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x pływająca tarcza 310 mm, Brembo czterotłoczkowe zaciski mono-block montowane radialnie
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
pojedyncza arcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2kg)
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
675.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-K
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch O-Ring
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2182 x 905 x 1221 mm
2045 x 695 x 1112 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1585 mm
1375 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
228.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
254.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Bridge, aluminiowa
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Duolever, skok 115 mm
widelec upside-down Öhlins, 43mm, NIX30, skok 120 mm
Przód
Tył
wahacz, BMW Paralever, skok 135 mm
zawieszenie Öhlins TTX36, dwururowy monoshock z piggy back, skok 133 mm
Tył
Pokaż wszystkie

BMW K 1300S 2009BMW S1000RR (2012 - 2014)

BMW K 1300S 2009BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

BMW K 1300S 2009Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2007)

Kawasaki ZX-6R 636 (2005 - 2006)Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności