50%
50%

Triumph Daytona 675R
2013 - 2016

+

Suzuki GSF / Bandit 1200N
2006 - 2007

+

Remis!

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016) vs Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Opinia Video o Triumph Daytona 675R

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.3
rozwiń

Osiągi

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)
Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)
Moc max.
126.0 KM / 12500 rpm
97.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
74.0 Nm / 11900 rpm
90.7 Nm / 4500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
1157.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
cztery gaźniki Mikuni BSR36
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch O-Ring
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 695 x 1112 mm
2350 x 922 x 1050 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1375 mm
1480 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.0 kg
212 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187.0 kg
234 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
stalowa rama kołyskowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down Öhlins, 43mm, NIX30, skok 120 mm
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Przód
Tył
zawieszenie Öhlins TTX36, dwururowy monoshock z piggy back, skok 133 mm
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Tył

Hamulce

Przód
2x pływająca tarcza 310 mm, Brembo czterotłoczkowe zaciski mono-block montowane radialnie
podwójna tarcza pływając 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza arcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2kg)
opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

BMW R 850RT (1996 - 2002)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności