50%
50%

Triumph Daytona 675R
2013 - 2016

+

Ducati Scrambler 800 Icon
2015

+

Remis!

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016) vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Opinia Video o Triumph Daytona 675R

Test video

Opinia Video o Ducati Scrambler 800 Icon

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.5 vs 3.5
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)
Ducati Scrambler 800 Icon (2015)
Moc max.
126.0 KM / 12500 rpm
75 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
74.0 Nm / 11900 rpm
68 Nm / 5750 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
13.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
czterosuwowy, L-Twin (V2 i kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni)
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
803 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
wtrysk
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch O-Ring
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 695 x 1112 mm
2100 x 845 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1375 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187.0 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
stalowa rama kratownicowa, wahacz łożyskowany w bloku silnika
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down Öhlins, 43mm, NIX30, skok 120 mm
USD, 41 mm, brak regulacji, skok 150mm
Przód
Tył
zawieszenie Öhlins TTX36, dwururowy monoshock z piggy back, skok 133 mm
monoshock lewostronny z regulacją naprężenia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
2x pływająca tarcza 310 mm, Brembo czterotłoczkowe zaciski mono-block montowane radialnie
tarcza pół-pływająca 330mm, zacisk radialny, czterotłoczkowy Brembo
Przód
Tył
pojedyncza arcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2kg)
montowany standardowo, z możliwością wyłączenia
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XSR 900 (2016)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

KTM 690 Duke (2015 - 2019)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności